Gå til innhold

HTC HD2 - Nå er det mulig å installere Android 2.2


http://www.facebook.com/group.php?gid=479106440214&ref=mf  

280 stemmer

  1. 1. Har du vært innom "HTC nyheter" på facebook? (ferske hd2-nyheter!)

    • Ja. Denne skal jeg følge med.
      98
    • Nei, men jeg skal ta en titt.
      63
    • Nei, er ikke interessert.
      119


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svarte, da skjedde det minst utenkelige, skjermen min sluttet å fungere i dagtidlig..eller, den fungerer men touchfunksjonen funker ikke. Ser flere har hatt samme problem, så ser ut som det blir buy buy HD2, og hello lånetelefon..

 

Dette skjedde med min også for en stund siden. Skjermen ble byttet på garanti, uten diskusjon. Kan også anbefale MyMobiler for å ta backup av det du trenger etc.

 

PS: Husk å fjerne HSPL og evt. custom rom hvis du har dette.

Lenke til kommentar

Er det noen muligheter for å deaktivere beskjeden om at meldingen ble sendt?

 

Får opp "Meldigsfunksjoner. SMS-medlingen ble sendt"

 

Etter hver melding jeg sender etter jeg har oppdatert ROM på min HD2. Har sjekket av leveringsrapport er deaktivert.

 

Noen idéer? :)

 

Sakset fra en annen deltaker tidligere i tråden:

"Start --> Meldinger --> Meny --> Innstillinger --> Alternativer

 

 

Ta vekk krysset for "Be om levringsrapport" under SMS"

Lenke til kommentar

touch skjermen på hd2 en min slutta også å fungere, la merke til at " slå på/av/lås" knappen som gjør det, tydeligvis et eller annet dårlig connection mellom der som bryter da kontakten mellom touch og hovedkoret. Hvis man holder halveis inn rett før man trykker knappen så funker touchsckjermen , hvis man slipper så funker det ikke. Ble lei og sendte tilbake for rep og etter 3 uker så har den endelig blitt reparert og skal forhåpentligvis sendes til meg på mandag :D De bytta hele skjermen og knappene

Lenke til kommentar

Har nå lagt inn android i nand men får ikke 3g til og funke bare hsdpa,edge og gsm.

 

Har prøvd og legge inn det som blir beskrevet her men det hjelper meg ikke med 3g :thumbdown:

 

Bruker forresten "Dark Forces" sin android rom.

 

Edit: Tror 3g funker nå måtte bare vente "litt" lengre enn normalt på første oppkobling :tease:

Endret av Cryztek
Lenke til kommentar

Har nå lagt inn android i nand men får ikke 3g til og funke bare hsdpa,edge og gsm.

 

Har prøvd og legge inn det som blir beskrevet her men det hjelper meg ikke med 3g :thumbdown:

 

Bruker forresten "Dark Forces" sin android rom.

 

Edit: Tror 3g funker nå måtte bare vente "litt" lengre enn normalt på første oppkobling :tease:

Er ikke HSDPA det samme som 3G? Merk: Jeg spør fordi jeg lurer, ikke for å være kvalm :-P

Lenke til kommentar

 

Dette er bare helt rått!! :thumbup: Jeg kjøpte min HD2 i januar i år uten erfaringer med Winmo 6, Jeg syns det funka greit selv med litt bugs, men mye løste seg med hjelp fra alle de flinke på XDA. Så fikk vi Android først på sd-kortet så NAND, det var bare helt rått. Og nå kan vi også legge inn W7. :thumbup: Takk til DF og XDA!!!! :w00t:

 

EDIT: Laster ned nå :thumbup: :thumbup:

Endret av kaospiloten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...