Gå til innhold

Vi tar temperaturen på Voksenlan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Seriøst? Selv er jeg 24, og det var da kommet mye mer enn brettspill da jeg var 15-16. (HL - CS, UT, C&C & Red Alert, Total Annihilation, StarCraft, Colin McRae, osv osv.)

Jeg siktet til at ikke alle er så unge at de så vidt har passert aldersgrensa. Selv spilte jeg Leisure Suit Larry og Zak McRacken da jeg var 15-16, og det er nok mange eldre enn meg på det LANet.

Lenke til kommentar

VoksenLAN er nydelig. Jeg mener at også større LAN burde hatt en voksenavdelig der du kan slippe å sitte med øret inntil en 1000W høyttaler som spiller trance hele dagen og den yngre garde fulle av koffein og sukker som løper rundt skummende om munnen. For ikke å snakke om sjarmen med å drikke en 6-pack mens du spiller.

Lenke til kommentar

HAHA! Jeg ser det for meg...

 

Alokohol + gaming får fint det, ingen som har sagt at man må drekke seg 1 liter spritfull mens man sitter der heller. Noen øl innabords gjør det bare enda mer gøy helt frem til du beynner å miste koordinasjonen og da blir det bare rett og slett rasende festlig.

Lenke til kommentar

[avsporing]

Her om kvelden så fikk jeg ikke sove. No worries. Det er ikke noe nytt. Har fått sovepiller fra legen jeg bruker av og til. Men gud så kjedelig det er å ligge å vente på at de skal fungere. Hva gjør man da? Jo, man finner et passende spill på pc'en. Jeg gikk for NFS: Shift. Det gikk ikke spesielt bra. Jeg vet nå hvorfor det er rød trekant på dem.

[/avsporing]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Hvor er de annonserer påmelding til dette yndige sosiale tiltak for cpu avhengige voksne som besitter vage minner om deilige timer med ting som f.eks ZX Spectrum ?

 

Mao. Har evenemanget et nettsted ?

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar
Lurer på om voksne gamere bruker mer penger på pc eller mindre. I alle fall HAR vi mer penger, men... prioriterer vi mat til familien eller dobbelt opp med gpu, hdd, ddr og alt som er fint...lol

 

Det spørs vel hvor mye man gamer... Selv har jeg i skrivende stund 14 DVD-covre med plasten rundt. Altså, spill eller spillsamlinger jeg har kjøpt, men ikke kjørt. Alle disse er vel mer eller mindre billigspill. Jeg spiller rett og slett så lite at det ikke faller meg inn å installere et nytt spill når kjedsomheten tynger som verst. Følgelig har jeg da heller ikke brukt penger på maskinvare. Hovedmaskinen, den jeg bruker til dagen, er da det som de unge kanskje ville kalt steinaldermaskin. Radeon 9800 pro, amd xp 22000. 1 GB med ram. Etc. Jeg har dog både en bærbar maskin (som jeg bruker til arbeidet) og en minibærbar. Følgelig har jeg nok flere maskiner, men jeg har nok ikke brukt så mye penger som dagens unge. Og jeg er ennå bare 30...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...