Gå til innhold

HW-rekka@TG2010 (Det er over nå, sees igjen til neste år =/

Livsviktig!  

98 stemmer

1. 1. IceTøs eller TøsMan?

2. 2. BurkaGuri eller TøseBurka?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hum. Leker med tanken på å bli med på TG i år. I så fall ender jeg nok opp på HW-rekka.

Lurer på om jeg skal finne noen å sitte med, eller bare satse på at jeg havner ved noen okeie folk fra hw, hehe. Tror ikke det er noen av kompisene mine som skal på TG.

Skrevet
Finnes vel ikke annet enn flotte folk på hw-rekka? :dontgetit:

Ellers har jeg halvveis bestemt meg for TG igjen.

Tja. Det er jo en viss risiko for at en og annen løk forviller seg inn der? Ingen krav for å være medlem på diskusjon.no ;) Men mistenker at det jevnt over er flotte folk på hw-rekka, ja.

Kunne tenkt meg å sitte sammen med gamlegutta, i grunn. Me får sjå.

Gjest Slettet+312
Skrevet

*mine innlegg*

Blir nok med denne påska også jeg=)

Skrevet
Jeg vil gjerne være med på HW-rekka :) Er det noen som vil sitte med meg?

Du kunne jo sittet med broren din og alle vi andre. Men tror ikke vi "rekruterer" noen flere nå. Det ville isåfall bli hvis noen ikke kunne :)

Gjest Slettet+312
Skrevet
Du fåkke lov! :mad:

du blir ikke kvitt meg =)

Skrevet

Mulig å få en plass på enden i år også med ansikt mot scena? Stortrivdes der ute på tuppen, plenty av plass med kabinettet ved siden av bordet og en som ikke kom. Må bare høre med brodern og kompisen hans.

Skrevet

Tenker Iceman av erfaring vet at folk som i starten melder seg på alene og ikke i gruppe havner i gruppe etterhvert, og derfor drøyer han :) Eller er jeg på jordet ^^,?

Skrevet
Tror heller det er at Iceman ikke gidder enda.

Frekke jævel!

Selvfølgelig gidder jeg ikke enda, er da vel ikke noe å "tro" noe om det. :p

Er egentlig ikke noe poeng i å ha en liste over påmeldte i det hele tatt, men siden jeg vet at folk har en fetisj for sånn, så kommer det etterhvert.

Skrevet
Frekke jævel!

Selvfølgelig gidder jeg ikke enda, er da vel ikke noe å "tro" noe om det. :p

Er egentlig ikke noe poeng i å ha en liste over påmeldte i det hele tatt, men siden jeg vet at folk har en fetisj for sånn, så kommer det etterhvert.

Nå må du ikke gi folk falske forhåpninger da ;)

Skrevet

Da var crewsøknad sendt. :) Så med mindre jeg ikke kommer med, ser det dessverre ut til at jeg blir nødt til å ditche dere denne gangen... :(

Men jeg stikker nok innom en gang eller ti. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...