Gå til innhold

HW-rekka@TG2010 (Det er over nå, sees igjen til neste år =/


Livsviktig!  

98 stemmer

  1. 1. IceTøs eller TøsMan?

  2. 2. BurkaGuri eller TøseBurka?



Anbefalte innlegg

<!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><b>Hvem/hva/hvor/hvorfor/kvilken?</b><!--sizec--></span><!--/sizec-->

 

-Historen bak HW-rekka er for min del litt fjern, det eneste jeg vet er at den har iallefall eksistert siden TG06, og den har vært organisert av meg siden TG08.

 

-HW-rekka er et tilbud for forumbrukere som synes det høres koselig ut å sitte sammen med andre forumbrukere på TG.

 

-HW-rekka er ikke offisielt arrangert av HW.no (men de pleier å være snille og gi oss gratis T-skjorter).

 

-HW-rekka vil (i første omgang) bestå av 144 plasser, altså to rader à 72 plasser på tvers av skipet.

 

-De to radene sitter med ryggen mot hverandre.

 

-HW-rekka har som oftest blitt plassert i området rundt Info-desken, altså omtrent midt i Vikingskipet.

 

-De to radene referes til som Rad A og Rad S, hvor Rad A er med ansiktet vendt mot scena.

 

-I år introduseres også Side F og Side Y, hvor side F er den sida av midtgangen hvor inngang/utgang befinner seg.

 

post-34672-1252607354_thumb.jpg

 

 

 

 

<!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><b>Billett/seater:</b><!--sizec--></span><!--/sizec-->

Å bli en del av HW-rekka vil naturligvis kreve at du, når billettsalget starter, kjøper en billett til The Gathering 2010.

Videre må også jeg, eller en annen person jeg utnevner, settes som seater for din billett på <a href="http://www.partyticket.net" target="_blank" rel="nofollow">PTN</a>, nærmere informasjon kommer når dette er aktuelt.

 

 

 

 

 

 

 

<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><b>Alle regler jeg kommer med er her for å gjøre denne jobben gjennomførbar og oversiktlig.</b><!--sizec--></span><!--/sizec-->

 

Erfaringsmessig innebærer å arrangere HW-rekka en latterlig mengde arbeid, jeg legger faktisk ned en del timer av min fritid i dette, og det helt frivillig. Hvorfor jeg gidder å gjøre dette er det flere, deriblant meg selv, som har spurt meg om, og svaret er vel at jeg synes det er både koselig og betryggende å sitte på en rad bestående utelukkende av folk som man nesten kan stole på, og som i blandt viser seg å være regelrett ålreite folk. Men det bør vel også nevnes, som enkelte fikk erfare under påmeldingssirkuset i fjor, at jeg lett kan bli obsternasig, sur, tverr og gjennomført vanskelig å ha med å gjøre dersom folk ikke kan ta i mot enkle beskjeder og følge dem, derfor ber jeg ærbødigst om at dere faktisk leser og oppfatter de regler og retningslinjer for påmelding jeg setter opp nedover i tråden.

 

 

 

 

 

<!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><b>Påmeldingsinformasjon:</b><!--sizec--></span><!--/sizec-->

Påmeldingen vil ikke åpne før 1. oktober, dette fordi jeg vil at folk skal ha litt tid til å summe seg før de begynner å sende halvgjennomtenkte påmeldinger i hytt og pine.

 

Påmelding vil også i år sendes til en særdeles gjennomtenkt og original hotmail-adresse; [email protected]

 

<b>All mail som mottas på denne adressen før 1. oktober vil bli skrevet ut og katalogisert i et rustent gammelt arkivskap. Arkivskapet befinner seg bak en dør skiltet med "vokt dem for tigeren". Denne døren befinner seg i en mørk, muggen kjeller, hvor ikke bare lyset, men også trappa har gått.

Originalmailen slettes etter utskrift.</b>

 

Mail som kommer etter 1. oktober tas i mot med åpne armer og varmt hjerte.

 

Her begynner det litt vriene, men jeg håper dere fortsatt henger med.

 

Still deg selv spørsmålet: "Skal jeg sitte alene, eller vil jeg sitte sammen med noen jeg kjenner?"

 

Hvis svaret ditt er "Jeg skal sitte alene", skal mailen inneholde følgende informasjon:

<!--SPOILER BEGIN--><div class="spoilertop" onclick="openClose('40dbcda5ceaf65156d6dc561fa4dbb71')" style="font-weight: bold"><u>Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor</u></div><div class="spoilermain" id="40dbcda5ceaf65156d6dc561fa4dbb71" style="display:none"><!--SPOILER END-->

Fullt navn (det du er registrert med på <a href="http://www.partyticket.net" target="_blank" rel="nofollow">PTN</a>)

Forumnick

Om du vil sitte på rad A eller rad S, eller om det er det samme for deg, så lenge du slipper ståplass.

Omtrent hvor på valgt rad du vil sitte.

<!--SPOILER DIV--></div><!--SPOILER DIV-->

 

 

 

Hvis svaret ditt er "Jeg tør da vel ikke å sitte alene i det store, skumle vikingskipet, jeg MÅ sitte sammen med noen!", skal følgende gjøres før mail sendes:

 

<!--SPOILER BEGIN--><div class="spoilertop" onclick="openClose('8fdb4892bb9b4b6cd4fa85971e22ad18')" style="font-weight: bold"><u>Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor</u></div><div class="spoilermain" id="8fdb4892bb9b4b6cd4fa85971e22ad18" style="display:none"><!--SPOILER END-->

Velg EN person som skal representere gruppa deres.

La all kommunikasjon til meg gå gjennom denne ENE personen.

Hold dere til å la den ENE personen kommunisere med meg.

EN person.

EN!

<!--SPOILER DIV--></div><!--SPOILER DIV-->

 

Når dere så har kommet fram til EN person, og dette gjelder uansett om gruppa inneholder 2 eller 100 personer, jeg vil bare høre fra EN, kan denne ENE personen sende en mail med følgende info:

 

<!--SPOILER BEGIN--><div class="spoilertop" onclick="openClose('f44107e94508a9d3b89a9663f22ce2d6')" style="font-weight: bold"><u>Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor</u></div><div class="spoilermain" id="f44107e94508a9d3b89a9663f22ce2d6" style="display:none"><!--SPOILER END-->

Fullt navn for hver enkelt person (det de er registrert med på <a href="http://www.partyticket.net" target="_blank" rel="nofollow">PTN</a>)

Forumnick for hver enkelt person (utgår for personer som ikke har registrerte brukere på forumet).

Om dere vil sitte på rad A eller rad S, eller om det er det samme for dere, så lenge dere slipper ståplass.

Omtrent hvor på valgt rad dere vil sitte.

<!--SPOILER DIV--></div><!--SPOILER DIV-->

 

 

Jeg vil gjøre det klinkende klart med en gang, at dersom enkeltindivider innenfor grupper sender meg mailer som er ment å inneholde viktig informasjon, vil disse lide samme skjebne som mailer sendt før 1. oktober.

 

<!--sizeo:4--><span style="font-size:14pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><b>Seater<!--sizec--></span><!--/sizec--></b>

Seater skal være: <b>Jon Erik Engevold aka Iceman™ of [hore]</b>

 

Jeg ber om at det fulle navnet mitt ikke gjentas i ørten forskjellige poster, da jeg akter å gå inn og redigere det bort når behovet for å ha det stående ikke lengre er tilstede.

 

 

 

<!--sizeo:2--><span style="font-size:10pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><b>Den uoversiktlige og sjelden oppdaterte lista over påmeldte (128stk):</b><!--sizec--></span><!--/sizec-->

Iceman™

Butsejente

TinaM

Lamorampen

TinaM2

Nyhus

Bazukh

Agrostar

Actrm

Jaybird

Spirre

Civilix

Akseeel

Zslash

microsoftbruker

alekz90

Zodiiac

Zodiiac 2

Zodiiac 3

Zodiiac 4

Zodiiac 5

Zodiiac 6

Zodiiac 7

Zodiiac 8

EiRiCH

Hamtidamti

Enteir

Privinius

Privinius2

ernie2k

Inzyr

Gyr0

Slimda

Verbalo

Verbalo2

Verbalo3

martin808

liiland

Tøseguri

tor_909

Tøseguri2

Tøseguri3

als

als 2

als 3

Nopros

Soryouken

2B'1

Sameboe

Solarix

Moget

CampinCarl

Kese

Utropstegn

Hardwaregeek

Rudde93

Durochris

Durochris

andreas27

Rudde932

Rudde933

MaxP2P

MaxP2P

MaxP2P2

Ballestikk

Zero-

Christe

Ballestikk2

Ballestikk3

Ballestikk4

Ballestikk5

Ballestikk6

Ballestikk7

cecilieasp

cecilieasp2

cecilieasp3

bolland

mooE

braaken92

bentol

svanholm

dizment

MjusicForLife

MjusicForLife2

MjusicForLife3

MjusicForLife4

MjusicForLife5

MjusicForLife6

MjusicForLife7

Lemon

lars_era

RandomNOOB

Submit

Foxboron

Submit 2

Submit 3

Disorder

Disorder 2

Hunnesen

ole954

Berstad

HarGal

Kameltjuv

gjalleboe

CottonCandy

CottonCandy 2

CottonCandy 3

Wheelman

Sindre Aleksander

Petter

Pac-Man

Luedotten

Torg3r

SpecialForce

Breidablik

Hankey_

Ethernet

Wheelman 1

Wheelman 2

The Martine

Dr Pervert

Pac-Man

SpecialForce

Wheelman 3

Wheelman 4

Wheelman 5

Wheelman 6

Wheelman 7

 

post-34672-1267305867,6172_thumb.jpg

 

 

 

I henhold til Dovitos sterke ønsker er Fifa, og andre helt på trynet tåpelige sportsspill bannlyst fra HW-rekka.

Endret av TøsMan™
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig jeg blir med selv og kanskje plasserer ei jeg kjenner ved siden av meg.

Hun vil til TG, og siden ingen av oss egentlig kjenner noen andre som har så mye som et fnugg av interresse så kan det være greit å finne noen nye folk og plage :devil:

 

Sove i bil eller i hall/sovetelt? blir det somregel allt for kaldt i bilen eller er det levelig, for sånn sovemessig tror jeg at sjansen for bra søvn er ganske mye bedre i bil =P

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...