Gå til innhold

Hvordan kjøpe 8 x Windows 7 Pro fullversjon for 120 kroner? (slutt)


myhken

MSDNAA tilgang?  

165 stemmer

  1. 1. Har du fått tilgang til MSDNAA via dette tilbudet og fått nøkkel til Windows 7?

    • JA
      139
    • NEI
      16
    • Meldte meg aldri på
      10
    • Meldte meg på IEEE.org
      0
  2. 2. Dette er umoralsk, og de som benytter seg av dette kan kalles pirater!!

    • JA
      14
    • Nei
      73
    • Man bryter ikke loven, men er på kanten moralsk
      63
  3. 3. Hvor lenge tror du alle kan melde seg på ACM, før de stenger for alle "ikke studenter"?

    • Ut september
      35
    • Oktober
      7
    • November
      3
    • De kommer aldri til å stenge for ikke studenter...
      28
    • Løpet er kjørt - tilbudet er over for denne gang...
      29


Anbefalte innlegg

Mange takk! Kommer nok til å installere Windows 7 på en stasjonær PC også, men jeg kan vel bruke den språkpakken jeg laster ned fra deg to ganger? Så da kan jeg jo bare legge den på en minnepinne. ;)

 

Ops, nå må jeg vel inn på bloggen din og laste ned den .bat-filen også? ;)

 

Du kan bruke disse filene så mange ganger du vil....bare å legge dem på et eller annet slik at du har dem.

 

.bat filen er kjekk den, den la jeg ikke inn i .rar filene. Det var jo litt dumt. Men link ligger jo her: http://samfunn.myhken.com/?p=447

Bare en bitte liten ting. Jeg kan vel bare slette språkpakken og den.bat-filen fra PC-en nå? Har lagt dem på en minnepinne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til alle som ønsker å laste ned språkpakkene, uten å måtte laste ned hele DVD platene fra MSDNAA:

For en begrenset periode (ut dagen) har jeg lagt ut språkpakkene her:

 

Siden myhken2 bare skal ha språkpakkene utdagen på FTPen hannes kan dere finne de på min FTP om nødvendig.

 

Windows 7 Professional - Norsk Språkpakke 64bit

Windows 7 Professional - Norsk Språkpakke 32bit

 

Det er heller ikke 150kb\s download limit på min FTP. :p

 

hmmm... serveren min har i alle fall en 10mbit linje....men, fint at noen andre hoster de filene også. Jeg fjerner de i dag eller i morgen...på et par timer ble ca 4 GB lastet ned fra serveren min...så de er populære.

 

 

Bare en bitte liten ting. Jeg kan vel bare slette språkpakken og den.bat-filen fra PC-en nå? Har lagt dem på en minnepinne.

 

Bare å slette....

Lenke til kommentar
Da har jeg oppgitt visa og betalt står det. Venter bare på opte inn eller noe slikt jeg. Tok det langt tid for dere etter dere betalte?

 

Kan ta alt fra noen timer til mange dager. Det er ikke så lett å sammenligne med det som har skjedd tidligere, for det er nok mye som skjer hos ACM om dagen....sinnsykt mange som blir medlemmer, og de prøver å finne ut hvordan de kan kvalitetssikre dette.

 

Så det er bare å smøre seg med tålmodighet. Sjekk MyACM siden din ofte, siden du ikke får epost når betalingen er i orden.

Lenke til kommentar
hmmm... serveren min har i alle fall en 10mbit linje....men, fint at noen andre hoster de filene også. Jeg fjerner de i dag eller i morgen...på et par timer ble ca 4 GB lastet ned fra serveren min...så de er populære.

Jeg fikk iallefall max download limit på 150kbs ca. Men mulig det er slik at det er 150kb\s per IP eller noe på FTPen din.

 

Hvem hoster din FTP forresten?

Lenke til kommentar
Da har jeg oppgitt visa og betalt står det. Venter bare på opte inn eller noe slikt jeg. Tok det langt tid for dere etter dere betalte?

 

Kan ta alt fra noen timer til mange dager. Det er ikke så lett å sammenligne med det som har skjedd tidligere, for det er nok mye som skjer hos ACM om dagen....sinnsykt mange som blir medlemmer, og de prøver å finne ut hvordan de kan kvalitetssikre dette.

 

Så det er bare å smøre seg med tålmodighet. Sjekk MyACM siden din ofte, siden du ikke får epost når betalingen er i orden.

 

 

Flott, da håper jeg det går i boks :)

 

 

Registrerte dere med ekte eller tullenavn?

Lenke til kommentar
Hei

 

Ser at det er lagt språkpakke for W7 pro for norsk ut her, kan denne

pakken også brukes for W7 Home Edition også ?

 

Ja den kan brukes på alle utgaver av Windows 7. Fra basic og og opp.

 

Jeg fikk iallefall max download limit på 150kbs ca. Men mulig det er slik at det er 150kb\s per IP eller noe på FTPen din.

 

Hvem hoster din FTP forresten?

 

Mine sider ligger på en VPS server i England. Futurehosting.com er det selskapet jeg leier av.

Lenke til kommentar
Hei igjen. Hvordan er det å gi bort nøkler og låne bort DVD'en med W7 Pro på til folk? Tenkte og tilby en til søsteren min, liksom. Trenger ikke 8 selv. :p

 

Du kan ikke gi bort lisenser, det vil være et brudd på vilkårene. Men, hvem skulle oppdage det? Det er noe annet om du legger ut en lisens på TPB liksom, da blir kontoen din sperret fort, og du mister alle lisensene dine. Og det risikerer du jo ved å gi bort en lisens også, men sjansen for at det oppdages er liten.

 

Dette er fra MSDNAA siden og sier noe om familie, venner etc:

 

Q: Can I install my software on two computers at once?

A: Yes, as long as you are the owner of both computers and both are being used for instructional purposes. NOTE: If you require another key for a product you must contact the PA (program administrator) at your school. Your PA's contact email information can be found in the support page. Click on the Support button above. Also, friends, family and colleagues not currently enrolled in a course that is part of an MSDNAA department are not allowed to access or use the software available from this website. (For examples of appropriate usage see: http://msdn.microsoft.com/academic/program...e/default.aspx)

Lenke til kommentar

Holdt på lage et program som bytter språk til norsk automatisk (slik at du slipper og rote i cmd \ registeret)

gxcutu.png

 

Men PCen ville ikke starte opp etter at jeg testa programmet på min egen maskin (Bruker Windows 7 RC1 atm).

 

Så får teste til fredag når jeg får installert Windows 7 Pro.

 

Windows 7 har heldigvis en god reperasjon-funksjon om den ikke vil starte opp sikkelig, så ordnet seg :p

 

Om noen har windows 7 pro engelsk språk så vil teste, så send meg en PM :p

Legger ikke ut noe link til nedlasting før jeg vet at det fungerer som det skal. :)

Lenke til kommentar

In order to take advantage of ACM's Student Academic Initiative (SAI) Program, you must verify your student status by providing ACM with the following information:

 

* The name of your Faculty Advisor

* Your Student Identification Number

 

Please click on 'My Student Profile' and complete all the required fields, then come back to this page to opt in (just follow the the link 'Developer Academic Alliance' from the left-side navigation).

 

 

 

Hva gjør jeg..?

Lenke til kommentar
In order to take advantage of ACM's Student Academic Initiative (SAI) Program, you must verify your student status by providing ACM with the following information:

 

* The name of your Faculty Advisor

* Your Student Identification Number

 

Please click on 'My Student Profile' and complete all the required fields, then come back to this page to opt in (just follow the the link 'Developer Academic Alliance' from the left-side navigation).

 

 

 

Hva gjør jeg..?

 

Leser førsteposten....der ser du at det står at du må fylle inn noe der. Hva du fyller inn er opp til deg....det kan bli sjekket opp, jeg tviler på at de sjekker skoler i Norge, men det er en risk.

Lenke til kommentar

En jeg kjenner er veldig keen på å kjøpe en lisens av meg med programvare selfølgelig av windows 7 professional..

Ikke jeg som spurte han, men han har spørt etter et tilbud. Dvs skal være rimeligere enn butikk pris..

 

Hva er egentlig full pris i butikkene på nettet på en slik lisens som er mulig å få tak i hos msdnaa ?

Lenke til kommentar
En jeg kjenner er veldig keen på å kjøpe en lisens av meg med programvare selfølgelig av windows 7 professional..

Ikke jeg som spurte han, men han har spørt etter et tilbud. Dvs skal være rimeligere enn butikk pris..

 

Hva er egentlig full pris i butikkene på nettet på en slik lisens som er mulig å få tak i hos msdnaa ?

Bare gi han link til acm istedet, så kan han selv kjøpe for 120kr om han ønsker det :)

Lenke til kommentar
En jeg kjenner er veldig keen på å kjøpe en lisens av meg med programvare selfølgelig av windows 7 professional..

Ikke jeg som spurte han, men han har spørt etter et tilbud. Dvs skal være rimeligere enn butikk pris..

 

Hva er egentlig full pris i butikkene på nettet på en slik lisens som er mulig å få tak i hos msdnaa ?

 

Er enig med Merkoen, send ham linken til ACM. Vanlig pris på Windows 7 Pro er ca 2.800 kroner i Norge og 2.200 kroner i USA.

Så 120 kroner er absolutt billigst. Og du bryter loven max ved å selge en lisens også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...