Gå til innhold

Hvordan kjøpe 8 x Windows 7 Pro fullversjon for 120 kroner? (slutt)


myhken

MSDNAA tilgang?  

165 stemmer

  1. 1. Har du fått tilgang til MSDNAA via dette tilbudet og fått nøkkel til Windows 7?

    • JA
      139
    • NEI
      16
    • Meldte meg aldri på
      10
    • Meldte meg på IEEE.org
      0
  2. 2. Dette er umoralsk, og de som benytter seg av dette kan kalles pirater!!

    • JA
      14
    • Nei
      73
    • Man bryter ikke loven, men er på kanten moralsk
      63
  3. 3. Hvor lenge tror du alle kan melde seg på ACM, før de stenger for alle "ikke studenter"?

    • Ut september
      35
    • Oktober
      7
    • November
      3
    • De kommer aldri til å stenge for ikke studenter...
      28
    • Løpet er kjørt - tilbudet er over for denne gang...
      29


Anbefalte innlegg

Fikk opte in og gjorde det i sted med noe greier. Så ble den satt på vent. Nå ser det slik ut o_O:

 

 

My Receipts

 

Your receipts for the past 12-month period are listed below.

 

* Click on the order number to view the receipt in detail, and print or email that receipt to your [email protected] address.

* Check the box next to the receipt you would like a copy of, and click the "Email Receipt" button to send this receipt to *******************************.

 

 

************* (15-SEP-2009)

 

 

Services

 

 

************

Client Number: *************

 

ACM Member since

 

No current services.

 

 

 

 

 

 

******* er sensur

 

 

 

Håper dere kan hjelpe :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja du trykker på kvitteringen så får du den opp....eller sier du at den ikke står der?

 

Om den ikke står der, må det være noe feil med betalingen. Da burde du jo ha fått en epost.

 

Det er jo på My Services og Developer Academic Alliance du ser om du har opta inn eller ikke.

Endret av myhken2
Lenke til kommentar
En jeg kjenner er veldig keen på å kjøpe en lisens av meg med programvare selfølgelig av windows 7 professional..

Ikke jeg som spurte han, men han har spørt etter et tilbud. Dvs skal være rimeligere enn butikk pris..

 

Hva er egentlig full pris i butikkene på nettet på en slik lisens som er mulig å få tak i hos msdnaa ?

Hvis du forsøker å selge disse begår du virkelig et lovbrudd og kan bli dratt for retten.
Lenke til kommentar
Det er med andre ord 8 Vista lisenser, 8 Windows 7 lisenser, 8 Windows XP lisenser, 8 Windows 2008 R2 lisenser osv?

 

Dette kunne jo vært greit å skrive i førstepost. Finnes Word på ACM? Så vidt jeg har sjønt ligger bare deler av Officepakken inne, b.la OneNote, Visio og Project.

 

Nei det er ikke 8 lisenser av alt...noen er det bare en av, noen er det fire av etc.

Gidder ikke å skrive hvor mange lisenser du får av hver...det får folk finne ut av selv. Tråden handler jo om Windows 7.

 

Office pakken finnes ikke på MSDNAA nei, så ingen Word, Excel, Powerpoint eller Outlook.

Jeg har 8 Windows 7 Professional lisenser, 4 Windows Server 2008 Enterprise and Standard, og 2 Windows Vista Business. Her fungerer x86 / x64 lisensnøkkelen om hverandre. XP har jeg ikke lastet ned ennå, men regner med det er noen der også.

Lenke til kommentar
Hvorfor står det
Please note: The Developer AA package contains the Windows 7 Beta Version.
Nederst på siden etter man har opted in? Har det alltid stått der, eller er dette nytt?

 

Du får laste det ned å se. De DVD platene jeg har fått er av RTM utgaven 6.1 7600 versjonen. Enten har de byttet, eller så er dette noe som står igjen etter at RC/Beta utgaven lå der.

 

 

Jeg har 8 Windows 7 Professional lisenser, 4 Windows Server 2008 Enterprise and Standard, og 2 Windows Vista Business. Her fungerer x86 / x64 lisensnøkkelen om hverandre. XP har jeg ikke lastet ned ennå, men regner med det er noen der også.

 

Det er vel en 9 XP lisenser der for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Signet opp for en med-student for 3 timer siden på ACM, og har allerede fått MDSN access.. rekordfart eller. :!:

 

Måtte oppgi Student advisor & student-id etter 10 minutter, fikk "Opt-in" 20 min senere, og MSDN e-mail 2 timer senere..

 

Fikk du mail der du ble bedt om å oppgi student advisor og id? Har nettopp gjort det samme selv ser du, men har ikke sett noe til student-id som må oppgis..

Lenke til kommentar
Fikk du mail der du ble bedt om å oppgi student advisor og id? Har nettopp gjort det samme selv ser du, men har ikke sett noe til student-id som må oppgis..

 

Nei, det kom opp på ACM-siden, under "My services" -> "Developer Academic Alliance" -> Her står det at jeg må oppgi denne infoen under "My student profile", og når det er gjort, får man "Opt in" knapp senere på samme sted.

Lenke til kommentar
Fikk du mail der du ble bedt om å oppgi student advisor og id? Har nettopp gjort det samme selv ser du, men har ikke sett noe til student-id som må oppgis..

 

Nei, det kom opp på ACM-siden, under "My services" -> "Developer Academic Alliance" -> Her står det at jeg må oppgi denne infoen under "My student profile", og når det er gjort, får man "Opt in" knapp senere på samme sted.

Ok! Takk :)

 

Men har du sjekket om dere fikk tilgang til windows 7?

 

i følge denne linken så er det kun beta som er der:

https://www.myacm.org/dashboard.cfm?svc=msdnaa

Lenke til kommentar
Fikk du mail der du ble bedt om å oppgi student advisor og id? Har nettopp gjort det samme selv ser du, men har ikke sett noe til student-id som må oppgis..

 

Nei, det kom opp på ACM-siden, under "My services" -> "Developer Academic Alliance" -> Her står det at jeg må oppgi denne infoen under "My student profile", og når det er gjort, får man "Opt in" knapp senere på samme sted.

Ok! Takk :)

 

Men har du sjekket om dere fikk tilgang til windows 7?

 

i følge denne linken så er det kun beta som er der:

https://www.myacm.org/dashboard.cfm?svc=msdnaa

 

Det ligger Beta RC versjon av ultimate / enterprise. Og fullversjon av pro.

Lenke til kommentar

OJ! Der fikk jeg tilgang gitt! IT STILL WORKS GUYS! OMG! Jeg kan ikke tro hva jeg opplever.

 

Er det mulig å laste ned Home server og slikt også? Brutalt mange forskjellige ting man kan få tak i der!

 

Og downer en engelsk win7 x86 nå. Ser at det blir laget en .sdc fil. Blir dette en .iso fil til slutt, som jeg kan brenne ut?

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke hva som skjer men jeg har dette på siden min i kvitteringer:

 

Association for Computing Machinery

Advancing Computing as a Science & Profession

 

Client Name Client No: 0962119

********************* INDIVIDUAL NON-MEMBER

Client: 0962119 Order: 9258166 Date: 15-Sep-2009

 

Address Information

Ship to:

Bill to:

******************

 

Order Detail

Memberships & Subscriptions

Name Qty

 

Service Dates

Effective - Expire

Line

Total Amount

Paid Amount

Due

Online Cacm 1

11/2009 10/2010

$0.00 $0.00 $0.00

Student Membership 1

09/2009 08/2010

$19.00 $0.00 $19.00

 

Memberships & Subscriptions

Sub-Total $19.00 $0.00 $19.00

 

Single Purchase Items

Name Code Qty Line

Total Amount

Paid Amount

Due

Email Forwarding Account 124 1 $0.00 $0.00 $0.00

Technews 180 1 $0.00 $0.00 $0.00

 

Single Purchase Sub-Total $0.00 $0.00 $0.00

 

 

Grand Total $0.00 $19.00

 

Payment Information

Method: (********) Credit Card

Credit Card Type: VISA

Number: *******************

Expiration Date: *************

Name on Card: *******************

Approved: NO

Batch Date/Sequence: **************

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Har det ikke blitt trekt på visa?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...