Gå til innhold

Hvordan kjøpe 8 x Windows 7 Pro fullversjon for 120 kroner? (slutt)


myhken

MSDNAA tilgang?  

165 stemmer

  1. 1. Har du fått tilgang til MSDNAA via dette tilbudet og fått nøkkel til Windows 7?

    • JA
      139
    • NEI
      16
    • Meldte meg aldri på
      10
    • Meldte meg på IEEE.org
      0
  2. 2. Dette er umoralsk, og de som benytter seg av dette kan kalles pirater!!

    • JA
      14
    • Nei
      73
    • Man bryter ikke loven, men er på kanten moralsk
      63
  3. 3. Hvor lenge tror du alle kan melde seg på ACM, før de stenger for alle "ikke studenter"?

    • Ut september
      35
    • Oktober
      7
    • November
      3
    • De kommer aldri til å stenge for ikke studenter...
      28
    • Løpet er kjørt - tilbudet er over for denne gang...
      29


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sett at jeg har lastet ned windows 7 gjennom piratbukta, kan jeg da bruke en slik ny lisenskode for å gjøre min eksisterende installasjon av windows 7 lovlig, eller må jeg reinstalere?

 

I teorien så kan du bruke koden om du laster ned RTM utgaven av W7 Pro.

Men du vet jo ikke hva som ligger på DVD platen du eventuelt laster ned, og du kan få rootkit, virus, spyware, adware etc med på kjøpet.

Litt risiko om du bruker pcen til f.eks nettbank, epost etc.

 

Men i teorien, ja.

Lenke til kommentar
Sweet. Kjører NOD32 (ok da, vet ikke helt om det hjelper med tanke på som du sier, rootkit ect) og har ikke oppdaget noe særlig med fusk. Var og den mest popoulære jeg gikk for, masse bra kommentarer osv.

 

Bare husk at det er mye de kan legge på en slik plate som ikke du oppdager. De kan legge inn bakdører og eller mye annet som ikke dukker opp på virusprogrammet ditt.

Men liker du risiko, så er det jo bare å fortsette. Personlig ville jeg ha ventet litt for å se om MSDNAA legger Windows 7 tilbake...

Lenke til kommentar

hmmm, dårlig nytt.

 

Om denne infoen er riktig, så kommer ikke W7 tilbake:

 

Dear Students,

 

This is a heads-up that Windows 7 Final Release has been taken out of the Microsoft Developer Academic Alliance package offered to ACM Student Members. Windows 7 Beta remains. There has been a very large influx of NON-computing students joining ACM to just get Windows 7. Windows 7 Beta remains.

 

The Developer AA package is really JUST for computing-type students. Microsoft offers another package Dream Spark to all non-computing students. So, it looks like the viral nature of the net has, "yes," told lots of students about this offer, and, "no," we don't want every student.

 

I encourage you to check our ACM Student Membership for "real." It is a great bargain -through the Developer AA Package there's still a lot fo software for free, and, you can also download Sun and CA stuff. And, you are eligible for e-mentoring, a digital edition of Communications of the ACM (that's really "hot"), Crossroads, etc., etc.

 

Have a look: http://www.acm.org/membership/panel?pageIndex=2

 

Lillian Israel

ACM Director of Membership

 

Hentet fra redflagdeals.com

Lenke til kommentar
hmmm, dårlig nytt.

 

Om denne infoen er riktig, så kommer ikke W7 tilbake:

 

Dear Students,

 

This is a heads-up that Windows 7 Final Release has been taken out of the Microsoft Developer Academic Alliance package offered to ACM Student Members. Windows 7 Beta remains. There has been a very large influx of NON-computing students joining ACM to just get Windows 7. Windows 7 Beta remains.

 

The Developer AA package is really JUST for computing-type students. Microsoft offers another package Dream Spark to all non-computing students. So, it looks like the viral nature of the net has, "yes," told lots of students about this offer, and, "no," we don't want every student.

 

I encourage you to check our ACM Student Membership for "real." It is a great bargain -through the Developer AA Package there's still a lot fo software for free, and, you can also download Sun and CA stuff. And, you are eligible for e-mentoring, a digital edition of Communications of the ACM (that's really "hot"), Crossroads, etc., etc.

 

Have a look: http://www.acm.org/membership/panel?pageIndex=2

 

Lillian Israel

ACM Director of Membership

 

Hentet fra redflagdeals.com

 

Faen fikk bare tatt en key, gadd ikke ta alle med en gang jeg fikk tilgang... Men versjonen vi har lastet ned er Final Release?

Lenke til kommentar

Synd at de har gjort det slik ja.

 

Men på en annen side er det bedre at de gjør det slik enn å sperre de lisensene som allerede er gitt ut. Glad jeg fikk tak i mine. :p

 

Hvordan går det med språkprogrammet til Merkoen (tor det var han), da? :)

Skal få det ferdig så fort jeg kommer hjem. Kommer hjem på Fredagskvelden.

 

Var et par småproblemer som foresaket at du kunne få blåskjerm (slik at windows 7 ikke ville starte opp). Så må rette alle sånne feil før jeg kan gi det ut. Sier ifra så fort det er ferdig!:)

Lenke til kommentar
Herregud for en flaks! For en gangs skyld kom jeg meg hjem noenlunde tidlig fra skolen, og fikk dratt ned Win7 med alle lisenser, og jeg fikk godkjenning i natt, og oppdaget mailen i dag på skolen. Det var på hengende håret!

 

Da hadde du gull ja. W7 forsvant litt før klokken fem i dag...så alle som hentet lisenser før det er sikret sine...alle andre, ja det lover ikke bra, i alle fall før etter 22 oktober.

Lenke til kommentar
Herregud for en flaks! For en gangs skyld kom jeg meg hjem noenlunde tidlig fra skolen, og fikk dratt ned Win7 med alle lisenser, og jeg fikk godkjenning i natt, og oppdaget mailen i dag på skolen. Det var på hengende håret!

 

 

You lucky lucky person! :D hehe

 

Får kjøpe som vanlig folk jeg. Hvor mye koster det igjen? Rundt 1500?

Endret av gamerman
Lenke til kommentar

Hvor mange tror dere har registrert og lastet ned Windows 7 gjennom dette? Er det ikke enkelt for Microsoft sentralt å sende Microsoft Norge liste over påmeldte nordmenn og få dem til å sjekke reele studenter? Microsoft Norge er jo bevisst at dette har skjedd så det er jo ikke verre for dem å ta ut noen rapporter på hvem som har registrert, hvilken skole som har blitt registrert og sende listene til de respektive skolene for så å få en tilbakemelding og banne keys?

 

Når jeg studerte på NITH var Microsoft Norge temmelig strenge på MSDNAA.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...