Gå til innhold

Hvordan kjøpe 8 x Windows 7 Pro fullversjon for 120 kroner? (slutt)


myhken

MSDNAA tilgang?  

165 stemmer

  1. 1. Har du fått tilgang til MSDNAA via dette tilbudet og fått nøkkel til Windows 7?

    • JA
      139
    • NEI
      16
    • Meldte meg aldri på
      10
    • Meldte meg på IEEE.org
      0
  2. 2. Dette er umoralsk, og de som benytter seg av dette kan kalles pirater!!

    • JA
      14
    • Nei
      73
    • Man bryter ikke loven, men er på kanten moralsk
      63
  3. 3. Hvor lenge tror du alle kan melde seg på ACM, før de stenger for alle "ikke studenter"?

    • Ut september
      35
    • Oktober
      7
    • November
      3
    • De kommer aldri til å stenge for ikke studenter...
      28
    • Løpet er kjørt - tilbudet er over for denne gang...
      29


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, ser ikke ut til at de er tilgjengelig lenger...

 

Nei...de er visst borte derfra.

 

For en begrenset periode (ut dagen) har jeg lagt ut språkpakkene her:

32bit: http://myhken.info/div/32bit.rar - 47 MB

64bit: http://myhken.info/div/64bit.rar - 55 MB

 

 

 

Siden er opppe igjen

 

Fikk også til å logge inn :yes:

 

Stemmer, fikk det til nå jeg også.

Endret av myhken2
Lenke til kommentar

Jeg vil og takke deg myhken2! Som før sagt er jeg student på UiS, og er således en av dem som i alle fall er skinnende rene i moralsk øyemed ... :)

 

Jeg optet i går, og ser av tråden at jeg ikke kan vente meg aksess før til fredagen. Jeg har en liten sak til, tenkte jeg - hvis det er mulig - og også sanke inn en utgave av Office 2007, og har i den anledning et par spørsmål:

 

1. Har noen erfart om man og her kan trekke ned flere utgaver i handlekurven, og slik få flere lisenser og på denne?

 

2. Er det en smal sak å få norsk språkpakke i engels office, tenker da spesielt på korrektur/retteprogrammet i word som er en must, og som må være på norsk. Eller kanskje en må kjøpe en slik språkpakke?

Lenke til kommentar

Rottweilerhannen: Hvis du hadde lest hele førsteposten i denne tråden, ville du sett at Office ikke er tilgjengelig herfra. Så du må skaffe den fra andre steder.

 

Du kan legge til ulike utgaver av f.eks Windows 7 i handlekurven og så få unike lisenser, men det funker ikke å legge til samme utgave flere ganger, da får du bare opp beskjed om at denne har du allerede lastet ned.

Lenke til kommentar

Supert, myhken2! Men nå når siden er opp og går, er det best å laste ned derfra? Språkpakken er på ca 2 GB, og linja mi er på bare 2 mbps. Det tar noen timer. :hmm: Er språkpakkene du linket til mindre eller? Er det bare norsk sånn at jeg slipper å laste ned alle språkene?

Endret av 1-2-3
Lenke til kommentar
Supert, myhken2! Men nå når siden er opp og går, er det best å laste ned derfra? Språkpakken er på ca 2 GB, og linja mi er på bare 2 mbps. Det tar noen timer. :hmm: Er språkpakkene du linket til mindre eller? Er det bare norsk?

 

Jepp, det er kun norsk. Tatt ut fra DVD platene jeg lastet ned fra MSDNAA. Garanterer at det ikke er noe tull der, kun brukt winrar på mappen på DVD platen(e)

 

Med en treg linje, ville jeg valgt mine linker.

 

Edit:

Har oppdatert posten med linkene med størrelsen. 47 MB på 32bit, 55MB på 64bit.

Endret av myhken2
Lenke til kommentar
Kan jeg bare avbryte nedlastingsprosessen da? Kan vel fortsette med den en annen gang, og fullføre prosessen da? Jeg har snart tilgang på raskere nett. ;)

 

Bare å avbryte. Du vil jo ikke trenge å laste ned DVD platene om du laster ned filene fra meg. Om du ikke vil ha alle de andre språkene også da.

Lenke til kommentar

Mange takk! Kommer nok til å installere Windows 7 på en stasjonær PC også, men jeg kan vel bruke den språkpakken jeg laster ned fra deg to ganger? Så da kan jeg jo bare legge den på en minnepinne. ;)

 

Ops, nå må jeg vel inn på bloggen din og laste ned den .bat-filen også? ;)

Endret av 1-2-3
Lenke til kommentar
Mange takk! Kommer nok til å installere Windows 7 på en stasjonær PC også, men jeg kan vel bruke den språkpakken jeg laster ned fra deg to ganger? Så da kan jeg jo bare legge den på en minnepinne. ;)

 

Ops, nå må jeg vel inn på bloggen din og laste ned den .bat-filen også? ;)

 

Du kan bruke disse filene så mange ganger du vil....bare å legge dem på et eller annet slik at du har dem.

 

.bat filen er kjekk den, den la jeg ikke inn i .rar filene. Det var jo litt dumt. Men link ligger jo her: http://samfunn.myhken.com/?p=447

Lenke til kommentar
Ehh, litt usikker på hvordan dette fungerer. Jeg har lastet ned språkpakken og .bat-filen. Når jeg åpner .bat-filen så står det: "Windows can't open this file." Skal jeg velge "select a program from a list of installed programs?" og så velge språkpakken?

 

Du må først pakke ut språkpakken. På c:\ skal du legge filen lp i en mappe som heter nb-no

 

Så legger du .bat filen på c:\ og kjører den som administrator. Så skal det funke.

Lenke til kommentar

Okay, fant ut av det. Men hvor lang tid skal prosessen ta? Kom opp et sånn svart vindu nå, men det var der bare et sekund. lp-filen ligger i mappen "nb-no," som igjen ligger i mappen "64bit." Er det greit?

 

Edit: Da prosessen var ferdig så dukket det opp en fil som het "UILanguages." Er det rett?

Endret av 1-2-3
Lenke til kommentar
Okay, fant ut av det. Men hvor lang tid skal prosessen ta? Kom opp et sånn svart vindu nå, men det var der bare et sekund. lp-filen ligger i mappen "nb-no," som igjen ligger i mappen "64bit." Er det greit?

 

Edit: Da prosessen var ferdig så dukket det opp en fil som het "UILanguages." Er det rett?

 

mappen nb-no må ikke ligge i mappen 64bit, men rett på c:\, hvis ikke funker ikke .bat filen. Da må du skrive kodene selv, og legge til mappen 64bit på hvor språkpakken ligger.

 

Prosessen tar noen minutter om mappen ligger på riktig sted. Kommer litt an på pcen din.

Lenke til kommentar

Jeg har vært inne i registeret (fulgte oppskriften på bloggen din), men der legger fortsatt bare "en-Us." Skal ikke "nb-no" ligge der også?

 

Okay, fant ut av det. Men hvor lang tid skal prosessen ta? Kom opp et sånn svart vindu nå, men det var der bare et sekund. lp-filen ligger i mappen "nb-no," som igjen ligger i mappen "64bit." Er det greit?

 

Edit: Da prosessen var ferdig så dukket det opp en fil som het "UILanguages." Er det rett?

 

mappen nb-no må ikke ligge i mappen 64bit, men rett på c:\, hvis ikke funker ikke .bat filen. Da må du skrive kodene selv, og legge til mappen 64bit på hvor språkpakken ligger.

 

Prosessen tar noen minutter om mappen ligger på riktig sted. Kommer litt an på pcen din.

Okay, men kan jeg legge "nb-no" rett på C:\ nå og prøve en gang til? Eller må jeg gjøre det manuelt nå? Og skal jeg bare slette "UILanguages" som ligger på C:\ da?

Lenke til kommentar
Aha, fant ut av det. Det kan ta sin tid dette eller? Og når prosessen er ferdig så går jeg altså inn i registeret og sletter "en-US" og så restarter jeg?

 

Hehe, spurte vel om dette i går, men her må en være helt sikker. ;)

 

ja, når den er ferdig, så er det bare å slette en-US fra registret. Om det har skjedd noe feil, eller noe ikke har gått som det skal, finner du ikke nb-no i registret, da må du kjøre prosessen på nytt. Ligger begge der, kan du uten problem slette en-US og restarte.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...