Gå til innhold

Hvordan kjøpe 8 x Windows 7 Pro fullversjon for 120 kroner? (slutt)


myhken

MSDNAA tilgang?  

165 stemmer

  1. 1. Har du fått tilgang til MSDNAA via dette tilbudet og fått nøkkel til Windows 7?

    • JA
      139
    • NEI
      16
    • Meldte meg aldri på
      10
    • Meldte meg på IEEE.org
      0
  2. 2. Dette er umoralsk, og de som benytter seg av dette kan kalles pirater!!

    • JA
      14
    • Nei
      73
    • Man bryter ikke loven, men er på kanten moralsk
      63
  3. 3. Hvor lenge tror du alle kan melde seg på ACM, før de stenger for alle "ikke studenter"?

    • Ut september
      35
    • Oktober
      7
    • November
      3
    • De kommer aldri til å stenge for ikke studenter...
      28
    • Løpet er kjørt - tilbudet er over for denne gang...
      29


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er faktisk mulig at MS ønsker å dumpe XP nå som Win7 er i lanseringsfasen, kanskje derfor de har fjernet XP x64...

 

Skal ikke se bort i fra dette. Jeg også lurer på hvorfor ACM og Microsoft fortsetter å tilby dette her til folk som tydeligvis ikke er studenter.

Når jeg leser på diverse forum i USA også så virker det jo som en god del der også får tilgang uten å være studenter.

Kan ligge noe i at MS ønsker å øke markedsandelen på Windows 7 nå før lansering, og det har jo tydeligvis funket, for de lå vel på en fjerde plass på siste måling nå.

 

Ser at noen andre har nevnt noe rundt dette tidligere i tråden.

 

Svaret får vi vel om enten:

1. ACM stenger tilgangen for alle ikke studenter.

2. ACM stenger aldri tilgangen for ikke studenter.

Lenke til kommentar
Det jeg "frykter", er at MS har kontroll på hvem som urettferdig får lisens, og etterhvert når vi har vendt oss til Win7 og blitt glade i det, så deaktiverer de lisensens, og gambler på at vi kjøper ny Win7 lisens.

 

Men egentlig tviler jeg sterkt på det da, bare tanken som slo meg...

 

Alle lisenser du nå aktiverer kan ikke deaktiveres uten videre. Det de kan gjøre er å lage en update som inneholder en "svarte liste", men det er jo litt av en jobb de må gjøre da, skille studenter fra ikke studenter etc.

Og da er det jo bare å trykke "skjul denne oppdateringen" når noen finner ut at akkurat den oppdateringen svartelister ACM lisenser.

Har likevel liten tro på at de gjør det. Skulle de svarteliste tror jeg det heller går utover de lisensene vi ikke har aktivert enda.

Men tviler på det også....vi får nok beholde dem, for ACM går nok "god" for at alle er studenter.

Lenke til kommentar
Hvorfor skulle de gå bort? Er alle lisensene gitt ut liksom? Glad jeg har fått tak i mine jeg... (puh)

 

Jeg sa det til morgenen i dag, at folk burde laste ned sine lisenser fort siden nok en del hundre om ikke tusen folk fra USA også fikk tilgang i dag.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=14362739

 

Ps: Jeg vil anbefale folk om å skaffe seg lisensene med en gang, og så heller laste ned senere, slik at de ikke går tomme for lisenser.

Om dere har fått tilgang, så har nok noen tusen i USA fått tilgang også, så når de våkner blir det mye nedlastning.

Men bare et tips.

 

Men Windows 7 kommer nok tilbake. De var tomme for Windows 2008 server lisenser og XP lisenser på mandagen, men det kom jo tilbake....

Endret av myhken2
Lenke til kommentar

Fant denne kommentaren på redflagdeals.com

 

Vista and XP is still available so I wonder if they removed windows 7 because it's not out yet... Anyway I got 4 keys already and I don't even use them all. Still I should have just order all 8 in case I ever need them...

 

On the ACM website you can read:

Please note: The Developer AA package contains the Windows 7 Beta Version.

 

Did they figure out just now that there was more then the beta version? hehe

 

Håpe det ikke er noe i den....men kan jo være at de ikke har innsett at de har hatt fullversjonen av RTM utgaven der ute da....men holder personlig en knapp på at de er tomme for Windows 7 lisenser, eller har skjønt at det er windows 7 95% av alle som blir medlemmer hos ACM laster ned.... :ermm:

Endret av myhken2
Lenke til kommentar

Tror ikke dette er slutten for billig Windows 7....de har jo hatt trøbbel med systemet de siste dagene, og det kan ha sammenheng.

 

Anbefaler alle som har meldt seg inn å bare vente, og så anbefaler jeg ingen nye om å registrere seg før vi vet om W7 kommer tilbake.

Alle som har fått lisenser, kan fortsatt laste ned Windows 7, så programvaren er ikke fjernet fra siden, bare linkene i software delen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...