Gå til innhold

Hvordan kjøpe 8 x Windows 7 Pro fullversjon for 120 kroner? (slutt)


myhken

MSDNAA tilgang?  

165 stemmer

  1. 1. Har du fått tilgang til MSDNAA via dette tilbudet og fått nøkkel til Windows 7?

    • JA
      139
    • NEI
      16
    • Meldte meg aldri på
      10
    • Meldte meg på IEEE.org
      0
  2. 2. Dette er umoralsk, og de som benytter seg av dette kan kalles pirater!!

    • JA
      14
    • Nei
      73
    • Man bryter ikke loven, men er på kanten moralsk
      63
  3. 3. Hvor lenge tror du alle kan melde seg på ACM, før de stenger for alle "ikke studenter"?

    • Ut september
      35
    • Oktober
      7
    • November
      3
    • De kommer aldri til å stenge for ikke studenter...
      28
    • Løpet er kjørt - tilbudet er over for denne gang...
      29


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I går fikk jeg sånn opte inn men jeg fikk ikke betalt. I dag har jeg registrert meg som ekte bruker og betalt med mastercard. Ser ut som den har gått igjennom. Jeg har fortsatt dette på den siden:

 

Developer AA – ACM/Developer Academic Alliance (formerly known as MSDN AA)

Free Software for ACM Student Members

ACM Student Membership Benefit

 

Thank you for your interest in the ACM/Developer AA Partnership Program. This program is an ACM Student Member Benefit only, available to current Student Members of ACM. If you've just joined ACM, you will have access to this feature once your payment is processed.

 

 

 

 

 

Men jeg fikk en velkomst melding av de på mailen min, noe jeg ikke fikk i går

 

 

 

Dear ****************:

 

Thank you for joining ACM and welcome to the ACM Community! Your membership number is *******. Please visit our "Resources for New Student Members" website at http://www.acm.org/membership/resources-new-stu-members.

 

As your first step, we strongly encourage you to create your free ACM Web Account (if you havent already). To create your ACM Web Account, simply go to https://campus.acm.org/public/accounts/create.cfm. Creating your free web account is essential in order to access many areas of the ACM website.

 

You will find the latest information on ACM publications, SIG activities, chapters, online books and courses, conferences and much more by browsing our website at http://www.acm.org.

 

Your membership also includes a free email forwarding address "@acm.org". Email sent to: **********@acm.org will be forwarded to ***************.no.

 

If your real email address should change, you can update your email address online or by contacting Member Services. Email forwarding is protected, through a partnership with Postini, from junk mail and viruses. No further action is required on your part.

 

Need a receipt? This can be obtained by logging in with your ACM Web Account username and password at https://www.myacm.org, and clicking on "My Receipts".

 

Should you have any questions about your membership or any of ACMs products and services, please do not hesitate to contact ACM Member Services, and once again, welcome to ACM!

 

Regards,

ACM Member Services Department

 

Email: [email protected]

Phone: 1-800-342-6626 (US and Canada), +1-212-626-0500 (worldwide)

Fax: +1-212-944-1318

 

Lenke til kommentar

Hurra, så er jeg i gang, på vei ned nå. jeg vil ha både en 32 og en 64 bits, og jeg har flere pcer, og en jeg bruker på studiene på universitetet til å notere under forelesningene, så det er knall med flere lisenser!

 

En ting jeg lurer på, er ikke så veldig oppegående gjeldende pc, så derfor spør jeg: En på skolen sa at det var dumt å skifte til norsk på Win7, da dette fungerer mye bedre når det brukes på originalspråket. Han mener og at det er tull å bruke norske operativsystem generelt da de er skrevet i engelsk som han sier, han har derfor alt på engelsk.

 

Hva mener dere? Vil en endring av språket til norsk føre til et mer kronglete operativsystem?

Lenke til kommentar
Hva mener dere? Vil en endring av språket til norsk føre til et mer kronglete operativsystem?

Bare hvis oversettelsene av alle begrepene er dårlige.

Poenget med tekst er jo at den skal være forståelig, og hvis man er vant til at noe heter Wizard, så kan det hende man synes at Veiviser blir litt rart.

 

Det er et spørsmål om smak og behag - og tildels om vane.

Lenke til kommentar
Bare hvis oversettelsene av alle begrepene er dårlige.

Poenget med tekst er jo at den skal være forståelig, og hvis man er vant til at noe heter Wizard, så kan det hende man synes at Veiviser blir litt rart.

 

Det er et spørsmål om smak og behag - og tildels om vane.

 

Mange takk! Kremt da har jeg et amatørspørsmål til: Jeg velger å kjøre Win7 på engelsk, men jeg har en norsk utgave av Office 2007 grunnet autokorrektur og ordlister, det vil på ingen måte bli kompatibilitetsproblemer av den grunn?

Lenke til kommentar
Mange takk! Kremt da har jeg et amatørspørsmål til: Jeg velger å kjøre Win7 på engelsk, men jeg har en norsk utgave av Office 2007 grunnet autokorrektur og ordlister, det vil på ingen måte bli kompatibilitetsproblemer av den grunn?

 

Ingen problemer å kjøre norsk Office på en engelsk Windows 7 utgave....tut å kjør.

Men hvorfor ikke bytte språk? Er jo lett, og så er alt på norsk uansett.

Endret av myhken2
Lenke til kommentar
Kan man bruke disse lisensene på hvilke maskiner man vil? Er det mulig å oppdatere alle PC'ene i huset (mor, far, søster, mine to egne.. og kanskje damas) med forskjellige lisenser?

 

Men du bryter da mot betingelsene du "skriver" under på når du laster ned programvaren.

 

Also, friends, family and colleagues not currently enrolled in a course that is part of an MSDNAA department are not allowed to access or use the software available from this website. (For examples of appropriate usage see: http://msdn.microsoft.com/academic/program...e/default.aspx)

 

Men, hvordan de skal oppdage det er noe annet. Du kan jo ikke fysisk låse inn pcen din hver gang du går ut...og kan jo være at du tilfeldig eier alle pcene i huset....

 

Men er du av den moralske typen, så er det ulovlig å dele med familien din, venner etc.

Endret av myhken2
Lenke til kommentar
Da har jeg og 8 lisenser. ^^

Tok meg under 1 dag dette. Kjapt og enkelt. :D

 

Du var av den heldige typen....på min første bruker tok det kun 19 timer fra jeg registrerte meg hos ACM til jeg fikk MSDNAA konto, men det hører til sjeldenheten at det går så fort.

 

Gratulerer med ny konto, og 8 Windows 7 lisenser + en masse annet for 120 kroner. :thumbup:

Lenke til kommentar
Ingen problemer å kjøre norsk Office på en engelsk Windows 7 utgave....tut å kjør.

Men hvorfor ikke bytte språk? Er jo lett, og så er alt på norsk uansett.

 

Hm, er nok min begrensede IT-kunnskap, og min studiekamerats påstander om at endrer en språk, så endrer en viktige kommandoer i Win som egentlig er på engelsk, dvs at han da mener det kan komme konflikter. Men, med det jeg her har fått tilbakemelding på, så ser det ikke ut som om han har rett ...

 

Og, kan ikke skjønne at en språkpakke skal skrive registerkommandoer og slikt og fra engelsk til norsk? Mye jeg ikke skjønner ser jeg nå. :)

Lenke til kommentar
Da har jeg og 8 lisenser. ^^

Tok meg under 1 dag dette. Kjapt og enkelt. :D

 

Du var av den heldige typen....på min første bruker tok det kun 19 timer fra jeg registrerte meg hos ACM til jeg fikk MSDNAA konto, men det hører til sjeldenheten at det går så fort.

 

Gratulerer med ny konto, og 8 Windows 7 lisenser + en masse annet for 120 kroner. :thumbup:

 

På din første bruker? Registerer folk flere brukere o_O?

Lenke til kommentar
På din første bruker? Registerer folk flere brukere o_O?

 

Ja faktisk, en på mitt navn, så skulle broren min ha en lisens, og jeg skyldte ham noen kroner, så da laget jeg en egen bruker til ham med mitt kort, så fikk jeg resten av lisensene, for han trengte bare en, og så laget jeg en test bruker for å lage guiden her, og den inneholdt jo bare tulleinfo, men betalt med mitt kort, og den gikk gjennom denne uken.

Og så for å sjekke om jeg kunne ha to brukere på samme navn, adresse og kort, så testet jeg det også, og da fikk jeg min fjerde konto.

 

Har sendt mail på kontoen(e) med mitt virkelige navn til ACM og fortalt at jeg ikke er student, og spurt om hva som kommer til å skje...men fikk lov til å være ACM medlem likevel...så da har jeg vært ærlig i alle fall. :thumbup:

 

 

Jeg klarer ikke å finne Windows 2008 R2 og XP X64?

 

Det er fordi Windows 2008 server R2 ikke ligger på MSDNAA enda.

 

XP 64bit er fjernet fra listen, den har vært der før....kommer sikkert tilbake en gang.

Lenke til kommentar
Ingen problemer å kjøre norsk Office på en engelsk Windows 7 utgave....tut å kjør.

Men hvorfor ikke bytte språk? Er jo lett, og så er alt på norsk uansett.

 

Hm, er nok min begrensede IT-kunnskap, og min studiekamerats påstander om at endrer en språk, så endrer en viktige kommandoer i Win som egentlig er på engelsk, dvs at han da mener det kan komme konflikter. Men, med det jeg her har fått tilbakemelding på, så ser det ikke ut som om han har rett ...

 

Og, kan ikke skjønne at en språkpakke skal skrive registerkommandoer og slikt og fra engelsk til norsk? Mye jeg ikke skjønner ser jeg nå. :)

 

Er bare tull at det har noe å si om man bytter til norsk. Registret er på engelsk uansett om du har norsk, spansk, fransk etc utgave. Så han vennen din har ikke så veldig peil på data.

 

Du får jo ingen konflikter etc....da hadde jo MS fått store problemer med å selge utgaver som ikke er engelske. Helt trygt å bytte språk, ingen bakdeler så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...