Gå til innhold

Hva synes dere om å fjerne "antall innlegg"?


Anbefalte innlegg

Har tenkt på det en liten stund nå, og etter å ha lest tråden Hardware.No Forum før og nå!, så lufter jeg forslaget om å fjerne "Antall innlegg" som står under avataren osv. (det vil fortsatt stå når man går inn på en brukerprofil)

 

Har ikke filosofert så mye over hensikten med "antall innlegg" - heller ikke om det vil føre til noe positivt eller negativt ved å fjerne dette.

 

Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er mot å fjerne det.

Liker mye heller et system med enten titler eller bare noe alla :

<10

<50

<500

>1000

>5000

 

Jeg stoler jo mer på folk med mange innlegg, og dersom en med 3 innlegg hadde agumentert alla ati mot nvidia, så hadde jeg hørt på den med flest innlegg (sånn hvis han hadde 1000+)

Om det er positivt eller negativt vet jeg ikke

Lenke til kommentar
Kan ikke se at en person med flere innlegg skal være mer troverdig enn en annen. Jeg mener heller at man bør se på argumentasjonen til personen.

 

Mulig, men dersom det hadde vært to nokså like argumentasjoner da :p

Det ser du sinnsykt godt hvis du går bort på amobil. Der er det maange <10 postere som booster alle slags mobiler

Lenke til kommentar
Når csnorge forumet var oppe, husker jeg at vi hadde et navn der i stedet, f.eks über1337 og newbie sånt  :lol:  

 

kunne jo brukt noe sånt her også?

Nei, da blir det bare spamming for å få høyere tittel :wink:

Hva skjedde egentlig med csnorge?

Lenke til kommentar
Er mot å fjerne det.  

<snip>

Jeg stoler jo mer på folk med mange innlegg, og dersom en med 3 innlegg hadde agumentert alla ati mot nvidia, så hadde jeg hørt på den med flest innlegg (sånn hvis han hadde 1000+)  

Om det er positivt eller negativt vet jeg ikke

 

Klart, det er ikke alle som poster mye, som poster kvalitet. Men ofte er det de brukerne som tar seg tid til å lese gjennom tråder og svare fornuftig som også har flest poster, fordi de "bor" på forumet og leser gjennom store deler av det som faktisk skrives her, da spesielt moderators. Disse kan man trygt kalle autoriteter på forumet, og personlig ville jeg også stolt mer på en Moderator med 2000-3000 poster enn en nobody med 5 poster (Selv om også Mods kan ta feil, vi er da alle mennesker? :wink: ).

Lenke til kommentar
jeg tar vell egentlig de med mest poste mins seriøse(noen av dem er jo seriøse) men noen som bare lager masse piss tråder etc. svarre for og svare

 

Joa, nå er det jo driit mange med stort antall poster. Jeg ser jo folk med over 1000, som jeg ikke har hørt navnet på før! Og jeg leser dette forumet mye. Men før, da det var rundt 50-80 som var over 500, så tok jeg hvert fall klart disse mest seriøst

Lenke til kommentar
Kan ikke se at en person med flere innlegg skal være mer troverdig enn en annen. Jeg mener heller at man bør se på argumentasjonen til personen.

 

Mulig, men dersom det hadde vært to nokså like argumentasjoner da :p

Det ser du sinnsykt godt hvis du går bort på amobil. Der er det maange <10 postere som booster alle slags mobiler

 

Ser fortsatt ikke sammenhengen med antall poster. :-?

 

jeg tar vell egentlig de med mest poste mins seriøse(noen av dem er jo seriøse) men noen som bare lager masse piss tråder etc. svarre for og svare

 

Er heller enig med Krishell. :)

Lenke til kommentar

Personlig vil jeg synes at det er lurt at det er et slikt system, men det kan jo heller modereres med at man har dette systemet med ca. poster, i stedet for eksakt antall....

 

Men det er bra at det er der, for hvis det kommer et innlegg som man tviler litt på så kan man kanskje få en "peke-pinn" med bruk av antall poster. Sånn som den karen som postet "super-overklokking" av CPU med fysisk modifikasjon av CPU-pins og bruk av kondensator...det var jo hans første post.... :yes:

Lenke til kommentar

det er greit med antall innlegg når det er folk som har spørsmål som veldig mange kan svare på / elementære spørsmål. Da er det greit å se hvor avansert vs. enkelt man skal svare på spørsmålet.

 

hva angår antall poster:

Kjetil Lura må "bo" her på forumet:

 

Ble Medlem: 30 Mar 2002

Antall Innlegg: 9229

[1.06% av alle innlegg / 22.40 av innlegg pr. dag]

 

 

:lol:

Lenke til kommentar
eneste grunnen jeg ser at det er greit med antall innlegg er når det er  folk som har spørsmål som veldig mange kan svare på / elementære spørsmål. Det er det greit å se hvor avansert vs. enkelt man skal svare på spørsmålet.  

 

hva angår antall poster:  

Kjetil Lura må "bo" her på forumet:

 

Ble Medlem:  30 Mar 2002

Antall Innlegg:  9229

[1.06% av alle innlegg / 22.40 av innlegg pr. dag]  

 

 

:lol:

:lol:

Lenke til kommentar
Er mot å fjerne det.  

Liker mye heller et system med enten titler eller bare noe alla :

<10

<50

<500

>1000

>5000

 

Jeg stoler jo mer på folk med mange innlegg, og dersom en med 3 innlegg hadde agumentert alla ati mot nvidia, så hadde jeg hørt på den med flest innlegg (sånn hvis han hadde 1000+)  

Om det er positivt eller negativt vet jeg ikke

 

Er mye mer enig dette enn å fjerne antall innlegg.

 

Når en person skriver et skikkelig innlegg som er sakelig så stoler jeg omtrent alltid på personen.

Spør jeg derimot om korte ja/nei spørsmål og får følgende svar:

" :yes: " ...da stoler jeg mer på en som har 1500 innlegg enn en som har 4 innlegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...