Gå til innhold

Hva synes dere om å fjerne "antall innlegg"?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o
For min del kan dere godt fjerne antall innlegg, det bryr meg heller lite om det står antall eller ei. Hvis det kan ha noe for seg er det bare å gjøre det...

 

Enig :yes:

Trenger ikke utdype det engang :)

Lenke til kommentar
Er mot å fjerne det.

Liker mye heller et system med enten titler eller bare noe alla :

<10

<50

<500

>1000

>5000

 

Jeg stoler jo mer på folk med mange innlegg, og dersom en med 3 innlegg hadde agumentert alla ati mot nvidia, så hadde jeg hørt på den med flest innlegg (sånn hvis han hadde 1000+)

Om det er positivt eller negativt vet jeg ikke

 

 

Folk tror allerede dette er et dataspill og prøver å runde spillet med å få 9999 poster. Tenk deg om de skulle få gå opp i level også

Lenke til kommentar

Antall innlegg sier mer om brukerens fritid enn kunnskapsnivå :roll:

Det blir vel blant mange en slags uoffisiell konkurranse om flest poster, og den som først når 10 000 er mest über1337 osv. Ser ingen fornuftig grunn til å beholde antall poster, men det plager meg heller ikke nevneverdig at de er der. Det som er viktig å huske er at antall poster ikke er et fullgodt mål på hvor kunnskapsrik og troverdig en bruker er! Hvis du er i tvil, sjekk noen av de tidligere postene...du finner fort ut hvem som er seriøse. Når noen av brukerne greier å poste 9000 meldinger på under 2 år, sier det seg selv at ikke alt kan være like seriøst, og ser man det på denne måten blir et svar fra en slik bruker mindre troverdig ("enda en useriøst post for å øke antall?")

For ordens skyld...finnes sikkert brukere med 10+ dønn seriøse og flotte innlegg daglig, men det stemmer sikkert ikke for ALLE 10+ brukere :)

 

En poll kunne jo kanskje gjort seg?

Lenke til kommentar
Hvis folk vil fjerne antall poster på forsiden å legge den i profilen så støtter jeg det, men jeg vil at det innføres custum-title, der man etter f.eks 100 post får en tittel, og ved 1000 "proud member" ol, og ved 3500 post kan få en custum-title, der man kan få velge selv, eller velge fra ei liste.

 

Men, ser egentlig ikke problemet.

:shrug:

 

Det der syns jeg var ett godt forslag :D

Lenke til kommentar
Hvis man ikke skulle hadde tatt med postene i Off-topic, hadde nok en del folk mistet noen tusen poster. [hint] B|Real [/hint] :smile:

Altså...jesus...dere folk tror forsatt at jeg poster bare pga at det er "kult" å ha masse poster? Jesus...må jeg virkelig sette opp den gammle signaturen min...:

Lenke til kommentar
eneste grunnen jeg ser at det er greit med antall innlegg er når det er folk som har spørsmål som veldig mange kan svare på / elementære spørsmål. Det er det greit å se hvor avansert vs. enkelt man skal svare på spørsmålet.

 

hva angår antall poster:

Kjetil Lura må "bo" her på forumet:

 

Ble Medlem: 30 Mar 2002

Antall Innlegg: 9229

[1.06% av alle innlegg / 22.40 av innlegg pr. dag]

 

 

:lol:

:lol:

 

hehe, over 20 poster pr dag... det er en god del poster, da spørs det om han kjetil har så veeeldig mye fritid?? :lol::lol::lol:

 

#NO OFFENCE# :roll:

Lenke til kommentar

Nå begynner jeg faktisk å bli en smule irritert her. For å ta noe av det som blir sagt her

 

- Vi er useriøse fordi vi poster mye

- vi spammer kun å for å øke postcounten

- vi deltar i en konkuranse ingen av oss deltagerne var klar over...

- Vi har ikke noe liv

- Vi har ikke peiling på hva vi snakker om.

 

Kort fortalt, vi har skylda for alt som er galt her på forumet :

 

Så jeg har forandra mening jeg, se å fjern den forbaska postcounten så slipper vi med over 5000 poster alt maset. Da kan vi poste i fred!

 

mvh en som vurderer å opprette flere kontoer så han kan skrive anonymt uten oppmerksomhet

Lenke til kommentar

en som poster useriøst, og blir utestengt, kan umulig få mange poster, så dette kan være en begrunnelse på at mange poster er et "kvalitetsstempel".

 

idéen om et ca. antall synes jeg er litt dum, det må vel være lettere å poste noen ekstra "tulle-poster" hvis man vet at man snart når neste "nivå"?

Lenke til kommentar
en som poster useriøst, og blir utestengt, kan umulig få mange poster, så dette kan være en begrunnelse på at mange poster er et "kvalitetsstempel".

 

idéen om et ca. antall synes jeg er litt dum, det må vel være lettere å poste noen ekstra "tulle-poster" hvis man vet at man snart når neste "nivå"?

 

Går det ikke ann å poste useriøst/dritt uten å bli utestengt nå plutselig?

IMO ingen begrunnelse for at mange poster er et "kvalitetsstempel".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...