Gå til innhold

Hva synes dere om å fjerne "antall innlegg"?


Anbefalte innlegg

Vel, antall innlegg er et fett for meg, jeg veit at jeg har de kunnskaper jeg trenger... Ser bare enkelte brukere som oppnår 500 poster på 2mnd el.no... og feks så har jeg ca 200 innlegg på over snart 2 år... Må vel vere en del spam inn i bildet ja..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med en knapp i profil for å skru av og på visning av antall posts i selve forumet?

 

Ellers er det som er sagt tidligere om fjerning av postcount fra off-topic kanskje det beste forslaget hitill. Som jeg sa i en tråd tidligere: Dette vil medføre mindre spam i off-topic delen, samt at de folkene som liker det sosiale i den delen av forumet fortsatt blir værende da det som sagt ikke er antall posts som er hovedgrunnen til at de er der i første omgang.

Lenke til kommentar

Dette er vel god nok begrunnelse:http://forum.hardware.no/viewtopic.php?topic=116623&forum=25

 

Tror det der bare er kødd, men uansett er det samma for meg om det står der eller ikke. Jeg lytter like mye til de som har få post og til de som har mange post når jeg spør et spørsmål.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Joa, nå er det jo driit mange med stort antall poster. Jeg ser jo folk med over 1000, som jeg ikke har hørt navnet på før! Og jeg leser dette forumet mye.

 

Jeg regner med at de fleste personer kjenner igjen meg siden jeg har postet flere tusen poster på ok.no og hw.no delene. Men det er litt plagsomt siden jeg somregel leser endel på hw.no delen.(For og ikke glemme OT delen) Overklokking delen synes jeg er ganske dårlig og hvis dere vil sjekke så har jeg bare et par poster på 1år der.

 

Men dette med postcount er vell ikke så ille? Jeg stoler med på brukere med mer en 1000poster en en med 36poster feks. Men man kan jo også se hvor man har postet postene og lese litt på andre poster han har postet. Har selv gjort det på brukere som jeg tviler på og det er ganske greit det.

 

 

PS: Jeg vil ha tilbake Needs a life tingen under avartaren min!

Lenke til kommentar
Er mot å fjerne det.  

Liker mye heller et system med enten titler eller bare noe alla :

<10

<50

<500

>1000

>5000

 

Jeg stoler jo mer på folk med mange innlegg, og dersom en med 3 innlegg hadde agumentert alla ati mot nvidia, så hadde jeg hørt på den med flest innlegg (sånn hvis han hadde 1000+)  

Om det er positivt eller negativt vet jeg ikke

Er veldig enig i ditt inlegg :)

Lenke til kommentar

Når denne tråden dukker opp enda en gang, kan jeg ikke la være å skrive i den... vet ikke hvorfor..

 

Uansett, mitt tips om det går er at f.eks trådstarter gir poeng til dem som skriver svar og innlegg, om dette går da.. Da vil du kanskje tenke deg litt om før du poster bare tull, la oss si at du får opp poengsum OG antall posts.. Litt kjipt å ligge på 1 poeng om 10 er best... 8)

 

Mitt tips... leste ikke om det var andre som har kommet med noe lignende, så ikke no ihvertfall, bare myste igjennom de sist ankomne innleggene... :roll:

Lenke til kommentar

Det mener jeg også. Det øker kanskje faren for spamming mer enn vanlig postcount ("nå har jeg bare noen hundre poster igjen til neste rank, må poste litt!").

Pointet er jo at antal posts ikke skal vises i det hele tatt, og at det er en litt skjult grense på hva som er neste rank..

 

Ergo det skal bli som en liten overraskelse.. "oi, nå ble med hw-guru"

 

 

Aner ikke om det vil funke, men tror det hvertfall vil bli mindre spamming en før.. Og det kan jo være en mulighet hvis man ikke vil være så "drastisk" som å fjerne postcounten

Lenke til kommentar

For det tar ikke 30 sekund før vi har funnet ut hva rankgrensene er + at vi får ikke masse poster med folk som spør om når de får en høyere rank ;)

Godt poeng..

 

Janei, kan ikke være enkelt å planlegge slike forumbeslutninger. Er glad for at jeg ikke sitter i forumstyret

Lenke til kommentar

Har ikke filosofert så mye over hensikten med "antall innlegg" - heller ikke om det vil føre til noe positivt eller negativt ved å fjerne dette.

 

Hva mener dere?

 

Kan ikke se grunnen til aa henge seg opp i dette.

 

Trangen til at ALT skal vaere en pisse-konkurranse vokser man litt av seg (men bare litt).

Lenke til kommentar

en bryter i profilen som gjør at du kan ta den på eller av hadde vært noe!

de som ikke syntes det er noe stas, kan jo bare ta den av. det er opp

til hver enkelt bruker om han eller hun vil bruke signatur eller ikke, så

hvorfor skal vi ikke kunne slå av eller på inlegg og? (vet ikke om det

lar seg gjøre da)

Lenke til kommentar
en bryter i profilen som gjør at du kan ta den på eller av hadde vært noe!

de som ikke syntes det er noe stas, kan jo bare ta den av. det er opp

til hver enkelt bruker om han eller hun vil bruke signatur eller ikke, så

hvorfor skal vi ikke kunne slå av eller på inlegg og? (vet ikke om det

lar seg gjøre da)

veldig bra forslag :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...