Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+8974354

Nei nei og atter nei.

 

Okey, så man dør ikke IRL med et pistol skudd i hodet? Where is the logic?

 

På spillet ville nok amerikanerne klart seg bedre enn russerne, siden amerikanerne faktisk har hjelm, russerne løper rundt med finlandshette.

 

Om en hjelm tåler ett pistolskudd vet jeg ikke, men jeg antar det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er forskjell på realisme og bra gameplay. Hadde det vært FOR bra realisme hadde det vært EVIG kjedelig å spille. Dette er min mening iallefall.

 

 

 

 

Blir litt som bilspill med veldig bra realisme. Det blir litt for vanskelig for meg  laugh.gif Jeg må jo få lov til å krasje litt, uten at bilen er ubrukelig  :D

 

 

Lenke til kommentar

Det er forskjell på realisme og bra gameplay. Hadde det vært FOR bra realisme hadde det vært EVIG kjedelig å spille. Dette er min mening iallefall.

 

 

 

 

Blir litt som bilspill med veldig bra realisme. Det blir litt for vanskelig for meg laugh.gif Jeg må jo få lov til å krasje litt, uten at bilen er ubrukelig :D

 

 

 

Sant sant.

Men om du får litt lagspill inn i et realistisk krigsspill er det driiiiiiitmorro (hint: Battlefield 2 moden Project reality)

Lenke til kommentar

Det er forskjell på realisme og bra gameplay. Hadde det vært FOR bra realisme hadde det vært EVIG kjedelig å spille. Dette er min mening iallefall.

 

 

 

 

Blir litt som bilspill med veldig bra realisme. Det blir litt for vanskelig for meg  laugh.gif Jeg må jo få lov til å krasje litt, uten at bilen er ubrukelig  :D

 

Et skudd i hodet = død er ikke ekstrem realisme. Tror de fleste tenker at et skudd i hodet vil bety en snarest død.

 

Og ja er hodet beskytta med en kevlar hjelm kan den jo ta et skudd fra et vanlig våpen, men fortsatt er ansikt og hals ubeskytta.

Lenke til kommentar

Et skudd i hodet = død er ikke ekstrem realisme. Tror de fleste tenker at et skudd i hodet vil bety en snarest død.

 

Og ja er hodet beskytta med en kevlar hjelm kan den jo ta et skudd fra et vanlig våpen, men fortsatt er ansikt og hals ubeskytta.

Hehe, du må ikke ta spillet så alt for seriøst heller.

 

Skulle de ha laga spillet superrealistisk, så hadde nok de fleste recon daua av sult.

 

Liker slik det er nå, på hardcore.

Men sre frem til hvordan de får til BF3 :new_woot:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tja, si det... De har jo fortsatt ikke fiket bugen med Get All Weapon Bronze Star insignaen så... :p

 

Jo de har faktisk det, sett en del har begynt å få den. Du må ha bronse med alle SPECACT våpene også, altså de med kamo.

 

Finnes 2-3 unrakede servere som har SPECACT fortsatt, søk på SPECACT. Er nesten aldri folk innpå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...