Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Tja, si det... De har jo fortsatt ikke fiket bugen med Get All Weapon Bronze Star insignaen så... :p

 

Jo de har faktisk det, sett en del har begynt å få den. Du må ha bronse med alle SPECACT våpene også, altså de med kamo.

 

Finnes 2-3 unrakede servere som har SPECACT fortsatt, søk på SPECACT. Er nesten aldri folk innpå

 

Takk for tipset! Så det var to servere med det i navnet, var ingen der nå (gudskjelov, ellers hadde jeg blitt sittende oppe hele natta :p) så får ta det i morra :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei nei og atter nei.

 

Okey, så man dør ikke IRL med et pistol skudd i hodet? Where is the logic?

 

På spillet ville nok amerikanerne klart seg bedre enn russerne, siden amerikanerne faktisk har hjelm, russerne løper rundt med finlandshette.

 

Om en hjelm tåler ett pistolskudd vet jeg ikke, men jeg antar det.

 

En pistolkule ville nok glatt ha gått tvers igjennom hjelmen, hvertfall gjort stor skade på den som gikk med den. Hjelmen er mest for beskyttelse av shrapnel etc. Ikke for kuler (som jeg har fått med meg).

Lenke til kommentar

Nei nei og atter nei.

 

Okey, så man dør ikke IRL med et pistol skudd i hodet? Where is the logic?

 

På spillet ville nok amerikanerne klart seg bedre enn russerne, siden amerikanerne faktisk har hjelm, russerne løper rundt med finlandshette.

 

Om en hjelm tåler ett pistolskudd vet jeg ikke, men jeg antar det.

 

En pistolkule ville nok glatt ha gått tvers igjennom hjelmen, hvertfall gjort stor skade på den som gikk med den. Hjelmen er mest for beskyttelse av shrapnel etc. Ikke for kuler (som jeg har fått med meg).

Så en episode med timewarp, og der tålte en amerikansk hjelm fra andre verdenskrig lett 3 skudd fra en mp5, så jeg tror de tåler litt..

Lenke til kommentar

hjelmene i dag tåler FINT pistol-skudd ja.

Selv om jeg regner med at personen kan få et bra "donk" i pappen av smellet vel og merke.

Ihvertfall hvis en med en Magnum treffer deg :whistle:

 

 

1. Pistols are pistols and rifles are rifles. (Seems like I heard that somewhere )

The rifles had no problem penetrating at these short ranges.

 

2. We were surprised that the 9mm, .45 ACP, and the .357 Magnum were stopped by the helmet.

 

3. The 7.62 X 25 seems to be the big penetrator that we heard that it was. We're going to have to shoot this one some more.

 

4. These helmets were tougher than I would have thought. They're not designed to stop pistol rounds, but seemed to do the job just fine.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

hjelmene i dag tåler FINT pistol-skudd ja.

Selv om jeg regner med at personen kan få et bra "donk" i pappen av smellet vel og merke.

Ihvertfall hvis en med en Magnum treffer deg :whistle:

 

 

1. Pistols are pistols and rifles are rifles. (Seems like I heard that somewhere )

The rifles had no problem penetrating at these short ranges.

 

2. We were surprised that the 9mm, .45 ACP, and the .357 Magnum were stopped by the helmet.

 

3. The 7.62 X 25 seems to be the big penetrator that we heard that it was. We're going to have to shoot this one some more.

 

4. These helmets were tougher than I would have thought. They're not designed to stop pistol rounds, but seemed to do the job just fine.

 

Må du bestemme deg!

Lenke til kommentar

Hmm, andre enn meg som ikke finner noen servere?

Har nettopp formatert etc. Spillte et par runder, så skulle jeg teste spillet i eyefinity (en stund etterpå). Nå finner jeg ingen servere. Har ikke hukket av noe på server-instillingene heller. Tips til hva som kan være galt? :whistle:

 

 

Har dessverre ikke noen tips, men enkelte av TV2 serverne har hatt nedetider både igår og idag. Litt småirriterende...

Lenke til kommentar

"Dick"tator: Hjelmen tålte skudd fra flere kraftige pistoler, så tror konklusjonen er så fint som at den tåler de fleste.

At de klarte det med EN pistol betyr ikke at den IKKE tåler.( som forøvrig er kjent for og være en god "lage hull"-pistol" )

Hjelmen tåler mye mer enn det den skal....så enkelt.

Kan vi hoppe videre nå?

 

Edit: Så kan du jo lese punkt.4 igjen hvis det fremdeles må være noe du skulle lure på :tease:

 

 

Nizzen: Desverre :(

Skulle gjerne hatt deg som medic i MoH.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Komplett.no har server nå ! Beste pingen jeg har hatt noen gang  :thumbup:

 

 

 

 

Dog jeg fikk best player 5 brett på rad nå  :blush:

 

Nice, antar at de med [k.no]- tag, var ansatte hos komplett?

Lenke til kommentar

Komplett.no har server nå ! Beste pingen jeg har hatt noen gang   :thumbup:

 

 

 

 

Dog jeg fikk best player 5 brett på rad nå   :blush:

 

Nice, antar at de med [k.no]- tag, var ansatte hos komplett?

 

helt sikkert

 

 

 

 

 

Komplett.no har et veldig godt bf2 lag iallefall. Virket iallefall slik på bedrift turneringene

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...