Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Æsj, Civ 5 har tatt over for store deler av min gaming tid, så har ikke fått spilt siden release av civ 5.. Savner BC2!

 

civ kommer til å gjøre det så fort jeg får den nye maskinen i hus :D

men det har blitt lite (les ingenting) Battlefield etter jeg begynte å spille Minecraft, vel får ta igjen når jeg endelig får ett skjermkort som kan dra spillet bra :D

Lenke til kommentar

Hvis du sikter etter god gammel battlefield teamwork, må du holde deg langt unna Tv2 serverne i hvertfall. Er du en loner som går rundt for å drepe så er de nok perfekte.

 

Enig.. Tv2 serverne er et eneste kaos ikke verdt filla på conquest og rush.. Eneste måten å oppnå noe på de serverene er å spille SDM da man kan vinne om bare DU er god.

 

Ellers liker jeg å spille på svenske, tyske og russiske servere da alt fungerer på magiskt vis bedre enn noen norske servere fulle av cod-barn..

Battlefield Gotland serverne er favoritter, pga alle modifikasjonene som anti baserape, du dør hvis du dreper noen i en uncap base, og du dør om du dreper noen med sniper rifle FRA uncap base. Men det jeg ikke liker med de serverene er at Killer cam er borte, så det hjelper campere en god del..

Lenke til kommentar

Har fått meg egen server nå med 24 slots :new_woot:

 

Har LAN hos en kompis hele helga så blir mye spilling. Akkurat nå er det bare Squad Rush, ønsker dere no annet; Rush, Conquest - SC eller HC. Spesifiser maps og regler, åpen for alle forslag...

 

Serveren heter "Everest - Norwegian High Speed Server" :tease:

 

Vis noen vil låne den til klan matcher eller HW.no vil ha treninger på den så kan det også ordnes, har også Mumble med 10 slots.

 

Action på serveren nå :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...