Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller med

 

Mionix NAOS 5000

 

Logitech G510

 

Steelseries QCK+

 

Logitech G35 (et av mine beste kjøp imo når det gjelder spilling. Trenger bare høre en bitteliten lyd så kan jeg pinpointe eksakt posisjon på fienden :])

 

 

Med DPI'en på 3200, og under tanks-kjøring er den på 4400

 

:]

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Har selv en Intellimouse Explorer 3, men det er dårlig med valg av dpi på den tongue.gif

Men uansett bruker jeg ca. middels sense. For høy så er det null presisjon, for lav så blir jeg altfor treg, spesielt i nærkamp.

Savner BC2 ermm.gif Pcen har ikke fungert på måneder, så det er kansje på tide å fikse den tongue.gif

 

 

OT: Er Logitech G500 nesten identisk med MX518, bortsett fra at det er ei lasermus?

Endret av ΣΙΝΔΡΕ
Lenke til kommentar

Jeg har høy dpi, og lav-middels sens. = mer presisjon.

Men de fleste klager på at jeg har for høy sens når de prøver å spille på pc'n min.. Men jeg liker det best slik ^^

 

 

G500 og MX518 er ganske forskjellige.

 

MX518 er en billig og ok spillemus, og hører til tidsalderen til G5 (forgjengeren til G500), G500 har et annet grep, flere funksjoner, bedre dpi og laser.

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Vel, mente flere funksjoner i forhold til MX518, men jo den har faktisk ihvertfall en funksjon mer enn G5

Den har sånn logitech super scroll, slik at musehjulet ikke har noen hakk, og bare rulllllller. hvis du skjønner..

 

Gleder meg skikkelig til BFBC2 Vietnam ja, men hørt lite fra i det siste :o

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Vel, mente flere funksjoner i forhold til MX518, men jo den har faktisk ihvertfall en funksjon mer enn G5

Den har sånn logitech super scroll, slik at musehjulet ikke har noen hakk, og bare rulllllller. hvis du skjønner..

 

Gleder meg skikkelig til BFBC2 Vietnam ja, men hørt lite fra i det siste :o

 

Ser ikke på det som en funksjon i det heletatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...