Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

M9 og Grach er mye morsommere, selvom rex er sjuuk. :B

Rex kan ikke redde deg fra close combat panikk, for få skudd og for lav firerate.

 

Scenario:

Du er på taket på C på panama canal, og basen blir plutselig begynt å bli tatt over av fienden men du kan ikke se dem ved å se ned. Du hopper ned på containeren, kaster granat, hopper ned og inn i containeren og kverker en med valgfritt våpen (my weapon of choice: 40mm shotgun), så dra opp m416 og drepe en til, så pistol på sistemann. og om det er en til så kniv.

Ikke regn med at granaten dreper, funker for å skremme dem, selvom de vet at du kommer så prøver de å løpe vekk fra naden først og fremst

 

Sooooo done that. XD

 

Føler seg så supersoldier etter sånt

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Blir glad den dagen jeg faktisk har alle våpna :p

Må vel snart begynne på recon, hater å sneipe :ermm:

Akkurat som meg, hater å snipe. Spiller jeg sniper nå så er det hagle eller thompson eller hva den heter. Og selvfølgelig C4. Med sniper har jeg drept mange flere med granat og c4 enn snipervåpen  :whistle:

 

Du burde prøve SVU sniper rush. Er du rask på zoom eller god med non scope så kommer du til og ta maaaange.

Det er ingenting som er mer morsomt å være offensiv med SVU og ACOG x4.

Lenke til kommentar

Blir glad den dagen jeg faktisk har alle våpna :p

Må vel snart begynne på recon, hater å sneipe :ermm:

Akkurat som meg, hater å snipe. Spiller jeg sniper nå så er det hagle eller thompson eller hva den heter. Og selvfølgelig C4. Med sniper har jeg drept mange flere med granat og c4 enn snipervåpen :whistle:

 

Du burde prøve SVU sniper rush. Er du rask på zoom eller god med non scope så kommer du til og ta maaaange.

Det er ingenting som er mer morsomt å være offensiv med SVU og ACOG x4.

 

Aldri prøvd 4x på SVU, liker den perfekt som den er. Helt uslåelig sålenge du ikke møter på mange i rushet

Lenke til kommentar

Hvordan får man "Flag defense"-pinen? Defend 4 flags in 1 round.

 

Jeg har fått 6 x "Flag Defense" +30p på 1 runde, ved å drepe 6 fiender innen for området rundt flagget, men aldri fått noen pin.

 

Må man kanskje ta tilbake flagget 4 ganger? Altså når fienden har tatt flagget delvis, men fremdeles ditt flagg?

 

Edit: er faktisk den siste pinen jeg trenger, for å ha alle! Irriterende :p

 

http://bfbcs.com/stats_pc/baNteX%20Kaa

Endret av Tiugama Kaa
Lenke til kommentar

Blitt bannet av TV2 sine servere fordi jeg TK'et en idiot som drev å TK'et alle andre, innkludert meg selv. Idiotadmin.

 

Samme her. En runde for seg selv og teamm8's løp på alt jeg hadde av granater og C4 = Ban. Hatt litt mange TK's på TV2.

 

Prøv å skyte fiendene i stedet. Da vil score gå opp, og ikke ned.

 

Har 2 teamkill jeg. Egentlig 3, men gikk ut av ATV'n før den traff teammaten. Og hoppa ut av helikopteret før det traff bakken etter at jeg tok en halv frontflip.

 

http://bfbcs.com/stats_pc/jevrio

 

Skill level:54

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...