Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Uff...

Nå har det seg slik at det er en server vi har leid slik at det skal vær lett å samles samt mulighet for å kjøre de reglene vi vil (Tenk kardemommeby).

Egentlig ganske lett og følge, men når et par 12åringer konstant gneger på chatten\mumble om at admin cheater når de ikke kan spillet engang!

Det er ikke så veldig rart dere blir kicket ut!

 

For og ikke lemne noen tvil så her er stats fila

http://bfbcs.com/stats_pc/jevrio

Skill level: -126

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uff...

Nå har det seg slik at det er en server vi har leid slik at det skal vær lett å samles samt mulighet for å kjøre de reglene vi vil (Tenk kardemommeby).

Egentlig ganske lett og følge, men når et par 12åringer konstant gneger på chatten\mumble om at admin cheater når de ikke kan spillet engang!

Det er ikke så veldig rart dere blir kicket ut!

 

For og ikke lemne noen tvil så her er stats fila

http://bfbcs.com/stats_pc/jevrio

Skill level: -126

 

Hva er "Skill level" i spillet, hvordan regnes det ut?

 

Rart vi bli kicka? Klaga på at noen cheata..

 

"Arg, I'm admin, I can cheat! Have a problem about it? I kick you!!"

 

Men, vi koste oss senere på TV2's cheate-frie server.

Lenke til kommentar

Klart det er rart du blir kicka når du anklager folk som ikke cheater for og cheate!

Doh!

Bra du koste deg der så slipper jeg forhåpentligvis å spille med deg mer ;)

Orka ikke den sutringa for hver gang du blir drept(noe som var ofte)!

 

Det ble han andre kicka for. Jeg ble kicka for å plage adminen etter at han ble kicka.

 

Sutring? Du må være ekstremt av-sosialisert.

Lenke til kommentar

Begge blei kicket pga whining over chat om cheating i lengre tid.

Jeg er igrunn tålmodig og overser slikt lenge, men dere 2 ga dere alldri! Ikke avsosialisert akkurat, men det er ikke noe du skal bry deg om uansett!

 

Kan du gi en logisk forklaring på hvorfor rank-greia under loading levde sitt eget liv? Og hvorfor mapene ble lastet inn på nytt hele tida så vi fikk gratis XP?

Lenke til kommentar

Når du har spillt så lite at du ikke vet at rank greia på sqdm er litt bugga under load så bør du la vær med gnålet.

Å gratis XP fikk du IKKE, det var bare at gardian(admin software) var litt bugget og måtte restartes slik at vi fikk den maprotasjonen vi ønsket!

 

Men uansett så kommer vi ikke bortfra det faktum at du suger og kan holde deg unna til du får litt bedre holdninger!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uff...

Nå har det seg slik at det er en server vi har leid slik at det skal vær lett å samles samt mulighet for å kjøre de reglene vi vil (Tenk kardemommeby).

Egentlig ganske lett og følge, men når et par 12åringer konstant gneger på chatten\mumble om at admin cheater når de ikke kan spillet engang!

Det er ikke så veldig rart dere blir kicket ut!

 

For og ikke lemne noen tvil så her er stats fila

http://bfbcs.com/stats_pc/jevrio

Skill level: -126

 

Hva er "Skill level" i spillet, hvordan regnes det ut?

 

Rart vi bli kicka? Klaga på at noen cheata..

 

"Arg, I'm admin, I can cheat! Have a problem about it? I kick you!!"

 

Men, vi koste oss senere på TV2's cheate-frie server.

 

Vel med tanke på statsen din så tror du nok alle cheater.

Ellers så er du bare dårlig dårlig taper og må ha unnskyldning hver gang noen dreper deg..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når du har spillt så lite at du ikke vet at rank greia på sqdm er litt bugga under load så bør du la vær med gnålet.

Å gratis XP fikk du IKKE, det var bare at gardian(admin software) var litt bugget og måtte restartes slik at vi fikk den maprotasjonen vi ønsket!

 

Men uansett så kommer vi ikke bortfra det faktum at du suger og kan holde deg unna til du får litt bedre holdninger!

 

Prioriterer andre spill også. Har 20 timer BFBC2, du har allerede rukket å få 200..

 

Holde meg unna? Spiller heller på bedre servere jeg.

Lenke til kommentar

Har akkurat skaffet ny pc. Nå spiller jeg det på max med godt over 60 fps med 1900x1080. GTX 480 gjør jobben. På den gamle pcen hadde jeg medium grafikk med 0 AA. Kjørte på omtrent 35-40 fps. Her er mine stats fra den gang. Med den nye pcen ble gameplayet så mye enklere så jeg startet ny account. Slik ble statsen med den nye maskinen. Jeg skylder på at pcen har gjort meg noget bedre, selv om "score per minute" fortsatt er litt lav. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...