Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

40mm shotgun'en er undervurdert! Forøvrig har jeg virkelig begynt å like AUG, har de gjort noe med den under de siste patchene? Ser flere begynner å bruke den og.

Den er søppel på long range derimot, høy bulletdrop virker det som.

Enig! kjempe enkelt å greit å bare dra opp 40mm'en når folk kommer nært. Instakill i føttene på 4-5 meter.

Lenke til kommentar

40mm shotgun'en er undervurdert! Forøvrig har jeg virkelig begynt å like AUG, har de gjort noe med den under de siste patchene? Ser flere begynner å bruke den og.

Den er søppel på long range derimot, høy bulletdrop virker det som.

Enig! kjempe enkelt å greit å bare dra opp 40mm'en når folk kommer nært. Instakill i føttene på 4-5 meter.

 

SPESIELT morro Arica Harbour Conquest med 32 mann! Når en squad flokker seg opp inni et hus, og du løper inn med 40mm og granater og tar alle sammen uten problemer ;D

Lenke til kommentar

Har arbeida meg frå 0.6 til 0.75 K/D :cool:

Eg var elendig i starten, så det skal litt innsats til for å få positiv K/D.

Jeg kom meg ikke over 1.0 før etter ca 125 timer, og 6578/6570 i k/d. Har fått pyntet litt mer på etter det, men ikke mye. Men det er kun recon og engineer som er over 1.0 (med engineer på topp), assault er ikke langt unna, 0.97 eller der omkring, medic nede på 0.8. Men syntes fortsatt det er enklere å skutt i filler enn det er å få runder hvor man deler ut flere hull enn man mottar.

 

Forøvrig har jeg virkelig begynt å like AUG

Også mitt favoritt assault våpen. Tror ikke det har skjedd noe med det i løpet av de siste patchene.

Lenke til kommentar

Blir glad den dagen jeg faktisk har alle våpna :p

Må vel snart begynne på recon, hater å sneipe :ermm:

Akkurat som meg, hater å snipe. Spiller jeg sniper nå så er det hagle eller thompson eller hva den heter. Og selvfølgelig C4. Med sniper har jeg drept mange flere med granat og c4 enn snipervåpen  :whistle:

 

 

 

Lenke til kommentar

Blir glad den dagen jeg faktisk har alle våpna :p

Må vel snart begynne på recon, hater å sneipe :ermm:

Akkurat som meg, hater å snipe. Spiller jeg sniper nå så er det hagle eller thompson eller hva den heter. Og selvfølgelig C4. Med sniper har jeg drept mange flere med granat og c4 enn snipervåpen  :whistle:

 

Du burde prøve SVU sniper rush. Er du rask på zoom eller god med non scope så kommer du til og ta maaaange.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...