Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Min kjæreste, men ble bedt med ut av annen gutt og ble med! Normalt?


Gjest guest1213

Anbefalte innlegg

Nei, her må du se til å få tredd på henne burkaen så fort som mulig!

Og be faren og/eller brødrene hennes følge henne rundt når hun er ute uten deg.

Og aldri etter kl. seks om kvelden.

Lås på rommet sitt bør hun også ha - på utsiden.

-----------

 

Seriøst, jeg tror du har misforstått dette med "dama mi". Selv om det heter "eieform" (genitiv) i grammatikken, så betyr ikke det at du "eier henne". Hun er dama di fordi hun vil være det, ikke bare fordi du vil det ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg sa til ho at eg stoler på ho men hun kunne ikkje gå ut med Gutt hun har blitt kjent på byen for da skjer sikkert de Sandsvei sa. Då seiar hun at ”trur du ikkje at eg klarer og kontrollere meg” osv.

 

Har du forsøkt og forklare henne situasjonen fra din side? Prøv å få henne til å se for seg at du skal ut på kaffe med en vilt fremmed dame som du ble kjent med på bussen.

 

Å få den andre parten til å vite hvordan du føler deg kan hjelpe utrolig mye, og det har unngått mange krangler for min del :)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest2222

ka hadde du gjort da nebrewfoz? hadde du berre sagt de er helt greit gå møt andre gutter menst du er i lag med ho og so en dag "nei no veit ikkje eg helt om kva skal velg mellom han eller deg." eg syns berre ditta er grens på kva som er lov i et forhold, eg går ikkje og møtter jenter på byen ogso går ut på kaffe med dei.

Lenke til kommentar
ka hadde du gjort da nebrewfoz? hadde du berre sagt de er helt greit gå møt andre gutter menst du er i lag med ho og so en dag "nei no veit ikkje eg helt om kva skal velg mellom han eller deg." eg syns berre ditta er grens på kva som er lov i et forhold, eg går ikkje og møtter jenter på byen ogso går ut på kaffe med dei.

Hvis du tror at du kan "beholde dama di" ved å nekte henne å møte andre mennesker, så tror jeg du vil få et trist liv ...

 

Hvis du har så lite å "by på" som menneske at du er redd for å tape i "konkurransen" med enhver annen gutt, da er hun kanskje ikke den rette dama for deg. Selv om det vil knuse deg å miste henne, så kan du ikke tvinge henne til å være glad i deg.

 

Jeg synes du setter altfor rigide regler for hva som skal være lov i et forhold. Hadde jeg vært dama di (- noe som er både umulig og utenkelig -), så hadde jeg slått opp på flekken hvis jeg ikke fikk lov til å være ute med andre mennesker uten at du var med støtt og stadig. Et forhold kan oppfattes som altfor kvelende også, og det er dessverre slik at det som regel er den ene av partene som føler det slik, mens den andre gjerne kunne vært enda mer sammen med den "ene".

Lenke til kommentar
Gjest Gjest2222

kansje eg har uttryk meg lit feil her eg har ikkje mot at hun møtter folk de berre gutter ut på byen, som er som oftast ute etter en ting når dei spør ho ut på kaffe og dei skjenner henne so vit.

Lenke til kommentar

Selv om jeg ser tankegangen din. Jeg stoler også på dama mi, det er guttene hu er på jeg ikke stoler på ;)

 

Men hvis gutten har feil hensikter så vil trolig dama di merke det fort og slutte å være med han.

 

 

STOR EDIT!

 

Det er lov å se på menyen bare man spiser hjemme! ;)

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Stol på dama di du. Om det skjer noe mellom dem, så er hun ikke verd bryet uansett. Hvis du ikke har noen grunn til å ikke stole på dama di, så bør du "la henne få ha" guttevenner. Hun er tross alt sin egen herre, så du har faktisk egentlig ikke noe du skulle ha sagt. At hun spør deg på forhånd er egentlig bare en formalitet.

 

Eventuelt så kan du følge etter henne, ligge i buskene med kamera og filme dem. Eller leie inn en privatdetektiv som overvåker henne 24/7, slik at du vet at hun ikke finner på noe tull. :wee:

Lenke til kommentar

At han ikke får hilse på denne nye vennen til kjæresten sin, syntes jeg er respektløst av henne. Uansett hvor mye man stoler på hverandre.3

 

 

edit; Oo, leste feil. Trodde ikke han fikk hilse på han engang.

Endret av Ziuuung
Lenke til kommentar

Dra med deg en kompiss når du og dama går for å møte han, gi dama ett kyss og gå så videre med kompissen. Kansje en liten høy latter i bilde når dere vandrer vekk ^^ Dette vill garantert synke han ned som en jentevenn. Er det noe han vill så bryr han seg ikke, er det mer så vill han backe unna raskt ; )

Lenke til kommentar
Gjest peAcemaekro

Akk og ve, det er nå du må bevise at du virkelig er SJEF og bestemmer. Dette må gjøres med innsikt, ironi og dominanse. Tro meg, det er ikke tilfeldig at noen velger å 'ta en kaffe' med det motsatte kjønn, uansett hvor tilsynelatende uskyldig det er. Intressen er tilstedet og på et øyeblikk kan du miste din kjære.

 

Det er nå du må vise viljestyrke, styrke til å 'la henne gå', samtidig som du viser selvstendighet og selvsikkerhet. Hold henne kald til hun underkaster seg igjen. I mellomtiden har du selvfølgelig kontakt med andre damer og viser at du har det morro. For all del ikke gå med på 'alt' hun vil, du kan vise respekt men du trenger ikke å like det, selv om du sier det er greit. Heller ikke gå overbords med negativitet. Vær gøyal og eplekjekk som aldri før!

 

Vær sterk og ikke svak som du viser her. Slike ting skal du egentlig ikke behøve å spørre om!

Lenke til kommentar

Husk at emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord. I henhold til retningslinjene er emnetittel endret til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse.

 

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar

Hvis han skal plukke henne opp eller noe så kan du jo hilse på han idet de forlater huset/leiligheten. Vis at du er trygg på kjæresten og så burde han ta hintet om han ikke allerede er der med gode intensjoner. Vær glad og hyggelig mot kjæresten slik at det bare er enda mer som holder henne tilbake hvis en situasjon skulle oppstå. Du vil jo at hun skal tenke "åh, kjæresten min.. nååh :love: " og ikke "kjæresten min er så kontrollfreak og forstår meg ikke!". Ta det med ro og stol på henne. Hvis det skulle gått galt så fortjener du bedre og du er kvitt noen som ikke elsker deg tilbake. Easy as pie :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...