Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Min kjæreste, men ble bedt med ut av annen gutt og ble med! Normalt?


Gjest guest1213

Anbefalte innlegg

Gjest guest1213

Hei bruker frå diskusjon, har et problem i det sist og tenkt eg skule spør her. De er sånn at dama mi har vert på ute, og når hun rest heim tok ho bussen som var en lang tur so ho hadde ikkje nokke og gjer på so hun snakk med en gut som hun ikkje kjent og etter hun skule gå av bussen so spurt han henne ut på kaffe. (ho har fortalt at hun har et forhold med meg til fyren hun ble kjent med.) syns dere at de er rart at eg syns de er rart at hun går på kaffe med ein gutt hun ikkje kjenner mens hun er i lag med meg? Ho seier at hun er interessert i han som en venn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest22222

Nopp, men hun vil møtte han igjen. Når eg sa nei so seier hun at "skal du vere sånn med alle eg møtter". so har vi berre snakka fram og tilbake om det, komnt ingen vei.

Lenke til kommentar

Heter det ikke noe sånt som at hvis du elsker noen skal du sette dem fri, hvis de kommer tilbake til deg vet du at de elsker deg også?

 

Poenget er, at når hun spør deg om det er greit, og har lyst på en ny venn så burde du godta akkurat det. Sjalusi kan være kjipe greier. Men når det er sagt, betyr det ikke at typen er ute etter noe mer ;)

Lenke til kommentar

Du har ingenting å bekymre deg for. At hun kommer til deg først og spør om det er bare et godt tegn. Hun setter forholdet høyt og ikke vil gjøre noe mot det. Ikke bli sjalut, gi heller henne fri rom til å bli kjent med nye mennesker. Da viser du at du stoler på henne og forholdet og hvis det skjer noe, kan ho bare skylde på seg selv.

Lenke til kommentar
Nopp, men hun vil møtte han igjen. Når eg sa nei so seier hun at "skal du vere sånn med alle eg møtter".

Ja, skal du være sånn mot alle hun møter da? :)

Enten så stoler du på a eller så gjør du ikke. Om du ikke gjør det bør du kanskje revurdere forholdet.

Lenke til kommentar

Jeg ville aldri tillatt dette. Vi er alle mennesker, vi kan alle overbevises, og vi er alle patetiske til en viss grad. Vis han personen er utrolig sjarmerende, manipulerende og ikke minst attraktivt så trenger det ikke nødvendigvis mange datene til før dama di plutselig har blitt forelsket i han.

 

Good luck :)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest22222

Eg sa til ho at eg stoler på ho men hun kunne ikkje gå ut med Gutt hun har blitt kjent på byen for da skjer sikkert de Sandsvei sa. Då seiar hun at ”trur du ikkje at eg klarer og kontrollere meg” osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...