Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Nei, det er bare den asiatiske versjonen som kommer i dag. Vi må nok vente på oversettelsen først. Sikkert innen et par dager. Og diverse hacka roms gidder jeg ikke.

 

Den store nyheten om 4.juni er hentet herfra

 

http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=en&ie=UTF8&langpair=zh-CN%7Cen&sl=ja&tl=en&u=http://www.htc.com/tw/support.aspx&rurl=translate.google.com&twu=1&usg=ALkJrhjCkO_GMP40Q1Q_7kQ85JpqO_Ep2A

 

Det er google translated fra HTC sin kinesiske nettside.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tele2 har ikke noe eget nettverk i Norge, så du "roamer" på NetCom sitt nett. Slapp av, du betaler ikke noe ekstra for det :)

 

Til deg som spurte om alternativt tastatur: Jeg bruke Scandinavian Keyboard + ordliste fra Market, og synes det fungerer brillefint!

Lenke til kommentar

Titatnium Backup er veldig bra for å ta backup av alle programmer, da beholder du også linken mot Market.

Takk, men brukte Astro File Manager istedet.

 

Men hva er den raskeste ROM'en som finnes? Er så møk lei av at alt mulig dritt skal legges inn på ROM'ene så de reagerer som sirup...

 

Jeg har prøvd de fleste rom'ene nå. Villian var treigt, Behero+ funket ok, men Cronos Droid syns jeg var raskt! Anbefalles.

Cronos download

Thx for tips

Jeg har prøvd endel 2.1 rom jeg også, har nesten gitt de opp.

Ga Cronos Droid et forsøk, og jeg må si jeg er imponert smile.gif

Har ikke opplevd en eneste bug til nå. Kom fra en overklokket kimera 1.7 med 726 MHz til overklokket Cronos Droid 710 MHz

Er overrasket over hastigheten til Cronos, nesten på høyde med Kimera.

Eneste jeg er litt bekymret for nå er batterilevetiden, den virker en god del dårligere med cronos. Men må teste litt i noen dager

wub.gif

Har også brukt denne i 2 uker nå og må si at det er den beste rommen jeg har prøvd. Har prøvd nesten alle som har blit nevnt på denne posten, så det har blitt noen:)

Lenke til kommentar

Irriterer meg noe grenseløst over hvor treg Heroen min starter å bli nå. SMS går jo som sirrup. Jo fler meldinger jeg får/sender.. jo tregere går det. Tar opp til 1 min bare å gå ut og inn av sms-menyen.. Tragisk.

 

Finnes det noe måte å gjøre sms-menyen raskere på? Eventuelt, er det noen gode sms apps?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...