Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Takker for svar ang. Youtube. Har eit par spørsmål til siden eg er på kanten for å bestemme meg for kva mobil eg skal kjøpe.

 

Surfing på nettet osv. Kva er prisen på det med kontantkort? Er det dyrt å laste inn ei side som f.eks. diskusjon.no eller Youtube?

 

Det andre spørsmålet, er det dyrt å bruke Youtube applikasjonen??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av en eller annen grunn får jeg "cannot view this video" på noen youtube-vids, mens andre virker helt greit. Visste ikke at youtube hadde forskjellige formater også?

 

Jeg trodde også at dette gjaldt visse videor, helt til jeg fant ut at som regel funker det å spille av videoen om du prøver 2-3-4-5 ganger til på samme video selv om du har fått beskjed om at den ikke kan spilles. Det kan f.eks være dårlig/treg/ustabil nettilgang som får YouTube-programmet til å komme med en sånn melding.

Lenke til kommentar

Syns virkelig at HTC slurver med oppdateringene nå... 2.1 burde virkelig være bra for å gjøre det godt igjen for all ventingen.

 

Btw. Noen som har testet Sygic, Navigon eller CoPilot? Har litt erfaringer med CoPilot selv men ønsker å teste noe annet. Hvordan er Sygic og Navigon i forhold?

Endret av REBBERN
Lenke til kommentar

Hmmm.. nå sa htc at 2.1 updaten kommer i april.

Februar, mars å nå april. Tror jeg venter med å kjøpe desire. Tror htc bare lurer å ikke har planer om noen update. ass htc.. :-(

 

Kommer ikke desire med 2.1 preinstallert da?

 

Jo.. men.. synes htc kunne vært litt.. raskere med updater. Syns jeg har gått i mange måneder å ventet på den updaten, så lurer på om jeg vil ha en milestone eller nexus one isteden for desire.

 

Har det fra en mail jeg sendte htc kundesupport mreinha.

Lenke til kommentar

Når jeg får en melding på telefonen får jeg også en varsling(et lite grønt lys som blinker oppe til høyre på telefonen), men dette stopper etter noen minutter. Er det mulig å få dette til å blinke helt til jeg leser meldingen?

Ingen? Bruker forresten Handcent SMS.

 

Merket dette jeg også, tror det skjedde etter den siste versjonen Handcent SMS ble lagt inn. Kanskje en bug? Uansett veldig irriterende, flere ganger nå at jeg ikke har fått med meg at jeg fått sms. Får prøve å slå på reminder, kanskje det går bedre da.

Lenke til kommentar

Og etter en factory reset, får jeg fremdeles ikke opp telefonen når jeg kobler den til PC. Den bare lader via USB porten, og jeg får ingen notifikasjon om at jeg må mounte sd kortet osv..

 

Ikonet om at headsett er koblet til har heller ikke forsvunnet, selv om det ikke er tilkoblet!

 

Sorry, møkkatelefon.

Lenke til kommentar

Btw. Noen som har testet Sygic, Navigon eller CoPilot? Har litt erfaringer med CoPilot selv men ønsker å teste noe annet. Hvordan er Sygic og Navigon i forhold?

Navigon og NDrive kan du teste gratis i hhv. 30 og 7 dager.

 

Har testet Navigon noen dager nå. Synes den har finere kartvisning enn CoPilot (selv om det kanskje er litt vel mye fulgeperspektiv for min smak), og det er enklere å taste inn adresser. Liker også at den viser vann og elver, noe CoPilot ikke gjør, og lista over POI langs ruta er kjekk. Navigasjonsbildet er kanskje litt for simpelt. Det viser ikke gatenavn på kartet og du må trykke på infobaren for å veksle mellom hastighet, gjenværende distanse og ETA, selv om det ser ut til å være plass til å vise alle 3 samtidig.

Det mest negative er imidlertid at den mangler norsk tale og fotoboksdatabase.

 

Skal teste NDrive til uka. Synes det ser lovende ut, spesielt med tanke på tilpasninger. Det følger med 6 forskjellige design maler bl.a. og man kan importere egne POIs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...