Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Så vidt jeg kan se koster en Legend med FriHet 2349 (Elprice), det gir en differanse på 1450,-. Det er 1450 kroner som jeg ikke har råd til akkurat nå. Da kjøper jeg heller den telefonen jeg har råd til, og som ser ut til å dekke mine behov helt fint.

 

Hvis du ikke skjønner det, er det ikke noe jeg kan gjøre med det. Men hvis du kan fortelle meg hvor jeg kan få en Legend/Desire til 1499 med FriHet så vil jeg vurdere seriøst å benytte meg av angreretten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen andre som har problemer med aktivering av 3g eller annen mobilinternett? Når jeg aktiverer nettet må jeg som regel restarte telefonen før jeg får nettsignal. Finnes det noe løsning på dette?

 

Det skal jo ikke være sånn, men uansett, en raskere løsning er å skru på og av flymodus.

 

Du finner en widget for dette som følger med telefonen. Add > HTC > Settings.

Lenke til kommentar

Er det noen andre som har problemer med aktivering av 3g eller annen mobilinternett? Når jeg aktiverer nettet må jeg som regel restarte telefonen før jeg får nettsignal. Finnes det noe løsning på dette?

 

Det skal jo ikke være sånn, men uansett, en raskere løsning er å skru på og av flymodus.

 

Du finner en widget for dette som følger med telefonen. Add > HTC > Settings.

 

Eller bare trykk på bruk bare 2g nett i innstillinger for mobilt nettverk. Så tar du den vekk igjen.. Pleier å funke for meg

Lenke til kommentar

Så vidt jeg kan se koster en Legend med FriHet 2349 (Elprice), det gir en differanse på 1450,-. Det er 1450 kroner som jeg ikke har råd til akkurat nå. Da kjøper jeg heller den telefonen jeg har råd til, og som ser ut til å dekke mine behov helt fint.

 

Hvis du ikke skjønner det, er det ikke noe jeg kan gjøre med det. Men hvis du kan fortelle meg hvor jeg kan få en Legend/Desire til 1499 med FriHet så vil jeg vurdere seriøst å benytte meg av angreretten.

 

 

det er en differanse på 500 kr, ikke 1450

 

du må uansett betale 3400 totalt.

 

Hvorfor ikke bestille hos chess/ventelo 1600 - + for telefonen og så betale 199 kr i 1 år, bruk simkortet du allerede har

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en nokia n97 på www.dataspesialisten.no den 29.januar 2010. Neste dag økte de pris for 500 kroner, og slettet min bestilling utenom å gi meg beskjed. Jeg leverte skriftlig klage til dem, men de har aldrig svart meg. Etterpå har jeg sendt klage til www.forbrukerradet.no. Fra begynnelsen har de hatt den telefonen i butikken på Torggata 11, men de ville ikke gi meg den...

De er største tullingene som finnes i Norge...

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en nokia n97 på www.dataspesialisten.no den 29.januar 2010. Neste dag økte de pris for 500 kroner, og slettet min bestilling utenom å gi meg beskjed. Jeg leverte skriftlig klage til dem, men de har aldrig svart meg. Etterpå har jeg sendt klage til www.forbrukerradet.no. Fra begynnelsen har de hatt den telefonen i butikken på Torggata 11, men de ville ikke gi meg den...

De er største tullingene som finnes i Norge...

 

og dette var saklig i denne tråden fordi..?

 

Okse_ku: Remotify fugerer veldig fint til det... ;)

Lenke til kommentar

Gidder noen hjelpe en nabb i nød? :p

 

Installerte myhero rom'en for en stund siden, og vil nå prøve nyeste fra Villain;

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=622468

 

Har fått ny pc, så laste ned gammel sdk fra samme guiden jeg brukte for myhero tidligere:

http://docs.google.com/View?id=dfnmhnzb_9c3q6kxhj

 

 

Problemet er at når jeg skal resete Magicen i fastboot, kommer jeg bare til fastboot og ikke videre til der jeg kan installere den nye rom'en fra, og det står fortsatt waiting for device på command-vinduet på pcen.

 

Hva har jeg gjort galt? trenger jeg en nyere sdk?

 

 

Edit: Fakk.... fulgte denne guiden

http://www.kamr.no/2009/11/14/installere-modaco-rom-pa-htc-hero-mobiltelefon/

(Bare uten Modaco-rom, tenkte det holdt med Villain, kjørte i recovery mode i gikk tilbake til fabrikkinnstillinger og nå vil ikke telefonen starte:| Kommer forbi "HTC MAGIC" og han grønne duden før den står fast i svart skjerm..

 

Ok, det står at den ikke finner updaten, så jeg trenger sannsynligvis bare rename zippen til update.zip e.l. Blæ, da trenger jeg sd-kort leser.. får bli imorgen..

 

Trøtt..

Endret av Ceba
Lenke til kommentar

Ryktene (basert på vage uttalelser fra HTC) tilsier at Android 2.1 vil komme til Hero i løpet av slutten av Mars/Begynnelsen av April.

Med mindre du er ufattelig plaget av treg 1.5, eller er veldig glad i å oppdatere telefonen, kan du nok trygt vente til 2.1 er ute. :)

 

Regner med at det vil bli snakket varmt og mye om 2.1 i denne tråden ikke mange minuttene etter den er sluppet. :)

Lenke til kommentar

Ryktene (basert på vage uttalelser fra HTC) tilsier at Android 2.1 vil komme til Hero i løpet av slutten av Mars/Begynnelsen av April.

Med mindre du er ufattelig plaget av treg 1.5, eller er veldig glad i å oppdatere telefonen, kan du nok trygt vente til 2.1 er ute. :)

 

Regner med at det vil bli snakket varmt og mye om 2.1 i denne tråden ikke mange minuttene etter den er sluppet. :)

 

 

Og for personer er ufattelig plaget av treg Hero, hva gjør man da??

 

Hero er den verste musikk/media telefonen jeg faktisk har vært borti..

 

Noen andre som opplever meget forsinkelser, hakking, "lagging" i sang når man låser tlf? utrolig irriterende, egentlig ett under at telefonen fremdeles lever, og ikke utsatt for moderate til ekstreme fall og kast skader... :p

Lenke til kommentar

Ryktene (basert på vage uttalelser fra HTC) tilsier at Android 2.1 vil komme til Hero i løpet av slutten av Mars/Begynnelsen av April.

Med mindre du er ufattelig plaget av treg 1.5, eller er veldig glad i å oppdatere telefonen, kan du nok trygt vente til 2.1 er ute. :)

 

Regner med at det vil bli snakket varmt og mye om 2.1 i denne tråden ikke mange minuttene etter den er sluppet. :)

 

 

Og for personer er ufattelig plaget av treg Hero, hva gjør man da??

 

Hero er den verste musikk/media telefonen jeg faktisk har vært borti..

 

Noen andre som opplever meget forsinkelser, hakking, "lagging" i sang når man låser tlf? utrolig irriterende, egentlig ett under at telefonen fremdeles lever, og ikke utsatt for moderate til ekstreme fall og kast skader... :p

Og du har prøvd forskjellige musikk-avspillings-programmer? Har du prøvd forskjellige ROMs? Jeg har ikke noe problemer med avspilling, og folk som ikke googler før e spør er det verste jeg vet.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen planer å om "prøve forskjellige roms", men merker også at telefonen "hakker" når jeg spiller MP3 innimellom. Akkurat som en bærbar CD-spiller. Det har satt meg ut noen ganger der jeg faktisk har stoppet å gå for å se om det bedret seg :p

 

Har brukt både native mp3-playeren og xzing playeren. Ellers merker jeg ingen problemer med treghet så jeg kan fint vente. Hører ikke på musikk på mobilen hele dagen heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...