Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man må jo ha stativ for å ta ålreite bilder innendørs. Jeg er langt fra noen kameraentusiast, men jeg har aldri hatt videre problemer med å ta bilder før. Her om dagen skulle jeg ta bilde av en middag jeg syntes så ganske appetittelig ut, men selv om jeg lente albuene på bordet og holdt pusten i det jeg tok bildet så ble det fortsatt ufokusert.

Lenke til kommentar

Er det noen som har rukket å teste kameraet på LEGEND ? Er veldig spent på om dette er bedre enn på HERO`en min..

Ok.... Da var Legend bestillt... Så får jeg teste ut selv.

Er det noen som vil kjøpe en 4 mnd gammel HERO ?

Helt strøken.... men med noe svakt kamera ;)

Lenke til kommentar

Hva er egentlig vits og bytte ut helten i en Legend. Den er jo marginalt bedre. Samme prosessor?, samme mengde ram?, likt kamera?, samme oppløsning. I tillegg ser den styggere ut. OK, jeg skjønner den har MOLED skjerm. Skulle minst hatt en Nexus One/Desire om jeg skulle byttet ut nå. Det er jo prosessoren som er flaskehalsen. Kommer nok ikke til å bytte ut mobilen før htc lager en telefon som klarer 720p ut i form av en slags usb til hdmi sak. Tipper det blir i august.

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Hehe, høres ut som om far her har gjort seg en heidundrandes bra deal da!

 

Liker Heroen min veldig godt jeg. Synes den stort sett ikke er særlig treg heller, absolutt levbart liksom. Blir bra når den 2.1 kommer, og håper den blir litt raskere, men som sagt så er jeg sykt fornøyd med telefonen min uansett.

Lenke til kommentar

Opplever ingen treghet jeg heller, bortsett fra når jeg spiller musikk og det hakker innimellom. Det er veldig irriterende.

Det eneste jeg kan si om det, er at musikken sluttet å hakke når jeg avinstalerte TaskKiller. Anbefaler INGEN å bruke slike program.

Endret av Krizp0
Lenke til kommentar

Har aldri brukt taskkiller, har lest artikler om hvorfor det er bad.

 

Musikk hakker omtrent som på en bærbar cd-spiller, hopper og "skraper" plutselig når jeg går. Skulle tro det var bevegelige deler inni telefonen som spiller MP3'r :p

 

GPS'n er det ikke hvertfall, den er alltid slått av når jeg ikke bruker google maps.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg bruker task killer, og hele telefonen er smooth, tilogmed musikk.

Men trekker litt på batteriet å bruke task killer, men det holder mer enn nok for meg for en dag.

Heller bedre ytelse og litt dårlige batterilevetid enn treg mobil og lang batteri

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Jeg bruker task killer, og hele telefonen er smooth, tilogmed musikk.

Men trekker litt på batteriet å bruke task killer, men det holder mer enn nok for meg for en dag.

Heller bedre ytelse og litt dårlige batterilevetid enn treg mobil og lang batteri

 

Jeg har også brukt en slik task killer-applikasjon i veldig langt tid nå, for å blant annet kunne skru av applikasjoner som går "berserk" eller for å skru av unødvendige programmer hvis Hero'en begynner å bli små treg. Jeg har selv ikke hatt noen problemer med slike applikasjoner, men for de som har hatt problemer ligger problemet som regel i brukeren selv, dvs. noen skrur av programmer som kanskje burde ha kjørt i bakgrunnen osv.

Endret av JohanOle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...