Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når det er snakk om det, kan noen anbefale meg et class 6 kort som har min 8GB? Fant ikke noe interessant på prisguide.

Datakjeden har det samme kortet bittelitt billigere: Datakjeden Transcend 8GB Class 6

De har dessuten flere andre Class 6-kort om du leter litt, men en liten advarsel: Samme kort med dobbelt så mye minne koster godt over dobbelt så mye. Fant personlig heller knapt noen MicroSD-kort i prisguiden heller, og ett eller noe i Class 6.

Lenke til kommentar
Så mange rare feil folk har med mobilen sin! Nå har ikke jeg hatt min så lenge altså, men jeg har såvidt opplevd litt lagg, ellers fungerer mobilen knirkefritt! *bank i bordet*

 

Har heller aldri hatt noen problemer med min, det blir vel som med andre "datamaskiner" fjollebøtter dytter inn alt de kommer over av søppel....så forventer de at ALT skal fungere optimalt like forbannet. Folk er ukritiske og rørete....slik blir det ofte trøbbel av når marginene for feil blir små nok.

Lenke til kommentar

1. Jeg tok flyet i dag, skrudde på mobilt nettverk og av flymodus da jeg landet, og gjorde ingenting ellers, så brukte den 300 kilobyte, sikkert facebook, twitter, gmail, vær widget osv. Er det noen programmer som kan sjekke hvor mye data hver app laster ned/opp?

 

2. Og jeg opplever også en del lagg nå, prøver å avinstallere ting jeg ikke bruker, men fortsatt litt for laggette, så kanskje et program som viser ressursbruk også kunne vært bra, noen anbefalinger?

Lenke til kommentar

Ser at mange lurer på android 2.1, har nå kjørt det på telefonen i noen dager og gleder meg virkelig til HTC får ferdig en "rom" med dette. Mye småting som er ordnet, man får det nye marked programmet, googles navigering

 

MEN de romene som i dag har 2.1 for hero er i beste fall betaer, så om du er avhenig av telefonen er ikke det noe jeg anbefaler å legge inn. Morro å leke med men jeg går tilbake til MoDaCo frem til det blir mer stabilt.

 

HappySal: Phonalyzr gir deg slik info pluss litt til

Endret av Dr3as
Lenke til kommentar

Leste litt poster.

 

Til MSN kan jeg anbefale Meebo. Andre vil anbefale andre programmer.

 

Til nyeste spørsmålet; Phoneanalzr (sjekk stavemåte)

 

Jeg tror Android 2.1+SenseUI kommer første halvår 2010. Synes det går utrolig sakte, og hvis det ikke kommer nokså kjapt + betalt Market til Norge, så begynner jeg nesten å miste troa...

Lenke til kommentar

Har tenkt til å kjøpe denne, men har hørt at man ikke kan innstallere programmer på minnekortet, stemmer dette?

 

og når android 2.0 eller hva det blir kommer, går det ann å oppdatere?

 

og er det sånn sms thread som det er på iphone?

 

hvordan funker den med mac?

Endret av fredriks91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...