Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Det jeg mener er, når jeg kobler til med wifi så er greit med at den oppdaterer været, facebook, mailen og alt annet dill dall.

 

Men det kan jo bli litt små dyrt vis den oppdaterer med mobilt nettverket/3g/2g/edge.

 

Er det noen måte å unngå at den oppdaterer når jeg bruker mobilt nettverk/3g/2g/edge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hos meg bruker den nesten en halv MB selv om jeg ikke gjør noe med en gang jeg kobler meg opp på mobilt nettverk. Da jeg så det, innså jeg at det bare er å surfe masse, for jeg kommer til å nå max-pris per dag uansett. Men hadde vært fint å vite hvordan man skrur av autooppdateringer på alt det der? Kanskje man rett og slett må lage en ny theme der det ikke er slike widgets ?

Lenke til kommentar
Hos meg bruker den nesten en halv MB selv om jeg ikke gjør noe med en gang jeg kobler meg opp på mobilt nettverk. Da jeg så det, innså jeg at det bare er å surfe masse, for jeg kommer til å nå max-pris per dag uansett. Men hadde vært fint å vite hvordan man skrur av autooppdateringer på alt det der? Kanskje man rett og slett må lage en ny theme der det ikke er slike widgets ?

Det er bare å slå av mobilt nettverket.

 

Dette blokkerer alt tilgang til internett (auto update av alt tror jeg) med mindre du er tilkoblet wifi, men du kan enda ringe normalt og skrive meldinger.

 

Takk uansett khaffner, kanskje litt små irriterende å besvare på spørsmål som man kan finne ut av telefon bruktsanvising. :p

Lenke til kommentar
Det er bare å slå av mobilt nettverket.

 

Dette blokkerer alt tilgang til internett (auto update av alt tror jeg) med mindre du er tilkoblet wifi, men du kan enda ringe normalt og skrive meldinger.

 

Takk uansett khaffner, kanskje litt små irriterende å besvare på spørsmål som man kan finne ut av telefon bruktsanvising. :p

 

Poenget er at vi ønsker å bruke mobilt nettverk til å surfe med, men ikke ønsker å betale for et par hundre kilobyte som den bruker til å synce.

Lenke til kommentar
Heisann!

 

Hvilket abonomang anbefaler dere til HTC Hero? Tenker jeg kjøper den snart, men har fortsatt 1 månde igjen av bindingsavtalen med den gamle telefonen -.-

 

Et eller annet med fri bruk av internett hvertfall. Internettbruken min økte seg drastisk etter at eg skaffet meg Hero. :)

Lenke til kommentar
Heisann!

 

Hvilket abonomang anbefaler dere til HTC Hero? Tenker jeg kjøper den snart, men har fortsatt 1 månde igjen av bindingsavtalen med den gamle telefonen -.-

 

Et eller annet med fri bruk av internett hvertfall. Internettbruken min økte seg drastisk etter at eg skaffet meg Hero. :)

Tvii. Vet du om noen? De jeg ser på står det ikke noe om det, tror jeg? ;O. Tenkte jeg skulle bestille Chess Xtra, men nå vet jeg ikke helt..

Lenke til kommentar
Merket plutselig at alle mine "sms-tråder" var borte fra telefonen. Noen som har opplevd noe lignende?

 

Bruker chompSMS, men alle meldinger er borte fra messages også.

 

Jupp har skjedd meg 4 ganger... Problemer med Android så vidt jeg kan grave meg frem til. skjer når du når ett vist antall meldinger i en tråd.

Lenke til kommentar
Merket plutselig at alle mine "sms-tråder" var borte fra telefonen. Noen som har opplevd noe lignende?

 

Bruker chompSMS, men alle meldinger er borte fra messages også.

 

Jupp har skjedd meg 4 ganger... Problemer med Android så vidt jeg kan grave meg frem til. skjer når du når ett vist antall meldinger i en tråd.

 

 

Takker for svar! Regnet med at det var noe sånnt. Ikke noe stort problem for meg, men dog litt irriterende. Satser på at det kommer en fix etterhvert da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...