Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke funnet noe som spiller etter folder. Men jeg liker godt å sortere litt. En overmappe med bandet, så undermapper med albumene. Meridian funker fint, og er litt kult å legge inn AlbumArt for hvert album. Pass på at ID3 taggene er i orden bare :p

nswPlayer spiller etter folder i Explorer-mode.

Lenke til kommentar
Får ikke noe lyd når alarmer, nedtelling etc går av. Telefonen bare vibrere, eller gjør ingenting. Finner ikke noen innstillinger for dette som retter på problemet heller. Noen tips?

 

Evt. noen som vet om det er lenge til Android 2 kommmer?

 

Når du velger alarmlyd, kan du stille lyden opp og ned med knappen på siden av Heroen. Prøv det.

Lenke til kommentar

Hjelp!

 

Nå kjenner jeg at irritasjonen over hero'en min begynner å gå litt langt.

Nyeste av dagen er at om skjermen er avslått, og sms kommer inn evt om noen ringer, så ligger den bare der og lager lyd. Får ingenting opp på skjermen før jeg trykker på telefonen og skrur av skjermlåsen. DA først ser jeg at folk ringer eller at sms har kommet inn.

Hvordan får jeg dette bort?

 

I tillegg skrur skjermen seg av under samtale, så jeg må trykke på skjermen og låse opp skjermen igjen for å få lagt på...

Lenke til kommentar
I tillegg skrur skjermen seg av under samtale, så jeg må trykke på skjermen og låse opp skjermen igjen for å få lagt på...

 Det er da bare å trykke på knappen til høyre for "Menu"? :)

 

Mener å huske jeg likevel må låse opp skjermen etterpå, KAN hende jeg tar feil.

Men uansett har jeg fremdeles problemer med resten...

Lenke til kommentar
Har ikke funnet noe som spiller etter folder. Men jeg liker godt å sortere litt. En overmappe med bandet, så undermapper med albumene. Meridian funker fint, og er litt kult å legge inn AlbumArt for hvert album. Pass på at ID3 taggene er i orden bare :p

Selv benytter jeg "MIXzing"...det fyller mitt behov, den spiller etter foldere.

Lenke til kommentar

Argh..... hva skjer!? Rebootet telefonen min i morges for å sjekke wake time nok en gang. 14,5 timer senere så har den 100% wake time! o0

 

Gi meg Android 2.1, og så krysser vi fingrene for at den har mye mindre bugs enn 1.5.

Endret av JKJK
Lenke til kommentar

Noen som vet om en måte å finne ut hvilke programmer som bruker masse data? Var hjemme i julen og plutselig har jeg brukt 400mb, uten jeg vet på hva, mulig jeg har installert noen programmer. Men når hukommelsen ikke alltid er på laget er det litt irriterende. Tror den pleier å ligge på sånn maks 40mb uten surfing til vanlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...