Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Noen spesiell grunn til at dette kortet er så billig?

 

http://www.dustinhome.no/pd_5010213757.aspx

 

Er det riktig kort? Såfall skal det handles.. sliter med 2 gb

 

Dette er et class2 (2MB/s) kort, og det er anbefalt med class6(6MB/s) kort. Har med hastigheter å gjøre.

Så vidt jeg kan se er det class 4.

Hva i alle dager skal man med et class 6 kort? Ok det går fortere å overføre fra PC. Men nevn et tilfelle til hvor det har noen praktisk betydning?

 

Unntaket må vel være ved forrige fw, da enkelte brukte SD som cacheminne. Men med dagens FW er det ikke behov for noe slikt.

 

Class 4 er helt topp, class 6 gir deg ingenting mer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen spesiell grunn til at dette kortet er så billig?

 

http://www.dustinhome.no/pd_5010213757.aspx

 

Er det riktig kort? Såfall skal det handles.. sliter med 2 gb

 

Dette er et class2 (2MB/s) kort, og det er anbefalt med class6(6MB/s) kort. Har med hastigheter å gjøre.

Så vidt jeg kan se er det class 4.

Hva i alle dager skal man med et class 6 kort? Ok det går fortere å overføre fra PC. Men nevn et tilfelle til hvor det har noen praktisk betydning?

 

Unntaket må vel være ved forrige fw, da enkelte brukte SD som cacheminne. Men med dagens FW er det ikke behov for noe slikt.

 

Class 4 er helt topp, class 6 gir deg ingenting mer.

 

Apps2SD... men hvis du ikke har rootet og bruker det, så gå for class 4! :)

Lenke til kommentar
Den sletter ikke bildene uten videre. Husk at hvis du velger monter minnekort via USB, så vil du ikke ha tilgang til noe som ligger på minnekortet før du kobler fra igjen.

Ja skjønner det. Jeg løste ut kortet, og koblet fra kabeln, og whoops, ingen bilder. Musikken og andre nedlastinger er der, men ikke bildene.Jeg skjekket også i Linda Filemanager. Ingenting. Jeavlig irreterende. Det var noen spesielle bilder der jeg skulle kopiere på datamaskinen. :hrm:

 

Jeg har hatt mobiltelefoner i mangen år nå, men den er det værste jeg har hatt. Stadig henger den seg opp, programmer kræsjer, vil ikke la seg koble til pcn, og nå dette.

 

Jeg går tilbake til Nokia.

Lenke til kommentar

Hvordan går man fram for å oppdatere programvaren på en Hero?

 

Jeg har versjon 1.5, men ser at det vistnok har kommet nyere firmware versjon? 2,0?

 

Går det greit å oppdatere via Mac, eller må det en Windows maskin til for å få dette til å fungere?

Lenke til kommentar
Hvordan går man fram for å oppdatere programvaren på en Hero?

 

Jeg har versjon 1.5, men ser at det vistnok har kommet nyere firmware versjon? 2,0?

 

Går det greit å oppdatere via Mac, eller må det en Windows maskin til for å få dette til å fungere?

 

Android 2.0 har kommet ut ja, men Hero får ikke oppdateringen enda, de holder på med den. Hero får forresten Android 2.1, ikke 2.0. Du har den siste oppdateringen hvis du har den norske utgaven.

Lenke til kommentar
Noen spesiell grunn til at dette kortet er så billig?

 

http://www.dustinhome.no/pd_5010213757.aspx

 

Er det riktig kort? Såfall skal det handles.. sliter med 2 gb

 

Dette er et class2 (2MB/s) kort, og det er anbefalt med class6(6MB/s) kort. Har med hastigheter å gjøre.

Så vidt jeg kan se er det class 4.

Hva i alle dager skal man med et class 6 kort? Ok det går fortere å overføre fra PC. Men nevn et tilfelle til hvor det har noen praktisk betydning?

 

Unntaket må vel være ved forrige fw, da enkelte brukte SD som cacheminne. Men med dagens FW er det ikke behov for noe slikt.

 

Class 4 er helt topp, class 6 gir deg ingenting mer.

 

Går du innpå spesifikasjoner står det class2. Ser det står class 4 på produktinformasjon. Beste er her å sende mail til kundeservice og spørre. En av grunnene var nevnt over. Class 4 vil jo funke knall det og. Skal du kun ha bilder og diverse på så holder det sikkert med class 2 og for den del.

Endret av robert166
Lenke til kommentar

Heroen til dama har det problemet at den helt ukontrollert skifter mellom høytaler på og av under samtaler. Har forsøkt å endre innstillinger fra 3G til 2G og endret SIM-kort, men det funker ikke. Noen som kjenner til problemet eller er det bare å sende den i retur?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...