Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Men hva gjør jeg da når jeg sitter og surfer, og får en sms? :p

Du trykker på notificationen, leser meldingen og trykker back. Du klarer jo ikke å bruke nettleseren samtidig som du leser en melding uansett. Eller klarer du å lese to forskjellige plasser samtidig?

 

edit: Det som vanligvis menes med multitasking for mobiltelefoner er ikke at du kan ha flere programmer oppe ved siden av hverandre, men at du kan ha programmer kjørende i bakgrunnen. Slik at programmer i bakgrunnen kan gjøre noe selv om du bruker et annet program.

Endret av trygveaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan i huleste synkroniserer jeg facebookkontakter? På en uoffisiel rom så ble alle facebook kontaktene mine lagt i kontaktlista mi, men nå som jeg har gått tilbake til den nyeste og offisielle rommen får jeg ikke synket kontaktene min :(

 

 

Har prøvd å lastet ned en del facebook-synk-apps men ingen har virket hitill.

 

Og, markedenabler fungerer ikke hos meg, noen tips?

Lenke til kommentar
Hvordan i huleste synkroniserer jeg facebookkontakter? På en uoffisiel rom så ble alle facebook kontaktene mine lagt i kontaktlista mi, men nå som jeg har gått tilbake til den nyeste og offisielle rommen får jeg ikke synket kontaktene min :(

 

Har prøvd å lastet ned en del facebook-synk-apps men ingen har virket hitill.

 

Du kan prøve min workaround og gjerne bidra hvis du finner ut noe :)

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1184501

Lenke til kommentar
Hvordan i huleste synkroniserer jeg facebookkontakter? På en uoffisiel rom så ble alle facebook kontaktene mine lagt i kontaktlista mi, men nå som jeg har gått tilbake til den nyeste og offisielle rommen får jeg ikke synket kontaktene min :(

 

Har prøvd å lastet ned en del facebook-synk-apps men ingen har virket hitill.

 

Du kan prøve min workaround og gjerne bidra hvis du finner ut noe :)

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1184501

Greasemonkey scriptet du gav meg virker ikke til meg. Skal ta kontakt med en dev som laget et script som gjør alt automatisk.

 

EDIT: Dev. kontaktet og venter på svar.

Endret av iNeo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f

Noen som syns at taskkiller er bare dritt egentlig? :| programmene går jo i dvale når du legger dem ned(?)

 

Hvem har rootet sin Hero? Og er det verdt det? :)

Endret av Slettet+23asd4f
Lenke til kommentar
Hadde betal-market vært åpent i norge hadde jeg neppe rootet.

La ikke apps som koster penger forhidre deg fra å legge inn diss applikasjoner via omveier...selv skal jeg aldri betale fem øre for mobilapplikasjoner, slikt ser jeg på som et slags nederlag.

Jeg hadde noen piratkopierte apps, men jeg er mer enn villig til å betale for programmer jeg kan laste ned og oppdatere så mange ganger jeg vil. Dessuten støtter jeg alle som driver med Android ;)

Lenke til kommentar

Hei. Har skjedd et par ganger nå at når jeg mottar meldinger, så åpner jeg notications-"rullgardinen" og trykker på meldingen, så åpner den seg jo. Men den fjerner seg ikke fra notifications da, så jeg må åpne den igjen etterpå for så å trykke clear notifications. Ganske irriterende.

 

Også her i romjula virket alarmen selv om mobilen var på lydløs og den ringte selvfølgelig 07.40 mens jeg hadde fri. Dagen etter hadde jeg legetime 10.00 og satte alarmen på klokken 09.15. Alarmen ringte ikke og jeg våknet tilfeldigvis av meg selv 09.30 og aktiverte telefonen, og da ringte den. Hva er det som skjer med alarmgreiene??

Lenke til kommentar
Jeg støtter også Android utviklere, men da foretrekker jeg donasjon av penger for kvalitetsapplikasjoner. Ikke forhåndsbetaling for drittprogram. Slik var det jo på iPhone også...først kjøpe en App...så finner du ut at det er ubrukelig etterpå.

Hehe, forskjellen mellom Market og Appstore er at man kan få igjen pengene og avinstallere i Market hvis du ikke liker programmet ;)

Lenke til kommentar

De som setter av så mye tid og programmere for Android fortjener litt penger også. Donasjonsmuligheten passer bedre til fritidsutviklere. Det er ikke mange som donerer uansett hvor bra og mye et program er.

 

Så lenge programmene ikke er overpriset syns jeg det er helt greit at de tar seg litt betalt for programmene som noen har brukt over 100+ arbeidstimer på. Er jo bare rett og rimelig.

 

Tror det er slik at hvis du avinstallerer ting innen 2 dager så slipper man å betale for det, da vil man jo unngå å betale for søppel-apps.

Lenke til kommentar

Har dere noen måte å sortere musikken på?

 

Legger dere den bare rett inn i MP3-mappa på minnekortet? Legger dere hver enkelt fil inn eller har dere artister sortert i forskjellige mapper?

 

Er det kanskje samma faen hvordan man gjør det, det vil vises på samme måte inne på telefonen uansett?

Lenke til kommentar
Har dere noen måte å sortere musikken på?

 

Legger dere den bare rett inn i MP3-mappa på minnekortet? Legger dere hver enkelt fil inn eller har dere artister sortert i forskjellige mapper?

 

Er det kanskje samma faen hvordan man gjør det, det vil vises på samme måte inne på telefonen uansett?

Dette irriterer meg! Skulle gjerne kunne spilt av etter folder, ikke bare tags... 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...