Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Hmm..spør igjen..noen med alternativer til bluetooth app så man får sendt/mottatt filer mellom pc/hero og andre tlf/hero? Uten å roote, takk... :)

 

og spm nr 2. er det noen som har opplevd å laste ned apps og at det står vellykket, men ikke finner de etterpå?

Lasta ned 2 apps som bare forsvant i løse lufta, aner ikke hvor jeg skal finne de.

 

OG er det noen som har problemer med at telefonen "låser seg" litt etter telefonsamtale?

Opplevde nå nettopp at jeg ikke greide å skrive sms etter en samtale, ingenting kom opp når jeg skrev ord... Og så har meldingsikonet låst seg, selv om jeg har lest alle meldingene som har kommet inn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På lørdag er butikkene åpne!

 

Jeg synes at Helten min suger strøm som bare det. Er det programmer som kan gjøre dette? Jeg kommer ikke til å bruke den til musikk, som jeg tenkte via spotify, om den fortsetter som detta. Da kommer den til å være tom før jeg kommer hjem fram skolen er jeg redd. Er det noe jeg kan laste ned som funker som en oversikt over hvor mye strøm de forskjellige tinga på mobilen bruker? (Mulig jeg spørr litt i feil tråd nå men)

Lenke til kommentar

Jeg må lade min Hero to ganger pr dag. Jeg mener selv jeg bruker den helt medium mye. Jeg har nå en lader hjemme, en lader på jobb og en lader på skole + billader. Tungvint ja. Men min erfaring med f.eks Iphone er at den ikke er noe bedre...

Tror dette generelt er et problem for telefoner med stor prosessor og skjerm.

Lenke til kommentar
Laggen som alle har pratet om blir fikset i en software update?

 

Har bestilt min fra zalto.no

 

Står at det er forventet leveringsdato på Lørdag, gleder meg! :)

er butikkene åpen på Lørdag forresten? Håper det, ellers må jeg vente helt til den fjerde... :(

 

Denne videoen er vel rimelig gammel, og oppdateringen ble sluppet i september?

Det nye hotte til hero nå vil bli android 2.1

 

Hypusa: hvis du ikke trenger 3G, så kan du prøve å slå av det. Det kan spare en del strøm.

Jeg syntes forøvrig batteritiden ble bedre på min etter en dryg uke... (mulig det er placebo, men). Jeg lader min ca 1 gang i døgnet.

Lenke til kommentar

Jeg brukte min til youtube titting, det varte kanskje batteriet bare 4 timer ish :p Men det er vel å forvente, når den bruker nettverk, belysning lyd osv.

 

Syns ikke musikken bruker så mye strøm, da er jo skjermen av og man trenger heller ikke nettverk.

 

Skru ned belysning, slå av bluetooth, wifi og mobilt nettverk, da varer den ut dagen hvis du ikke prater i telefonen hele tiden.

 

Det som tar en del strøm er jo hvis den hele tiden skal sjekke mail, sjekke facebook, twitter og været hele tiden.

Lenke til kommentar

Jeg har 3 mailkontoer som står på pushmail 24/7, og sync med facebook og twitter på korteste interval. Men straks man begynnner å surfe mye, eller spesiellt se youtube video, så ryker batteriet ja :)

 

Hvis man rooter telefonen får man også software som kan klokke cpu'en ned mer enn standard ved idle (og opp ved hard bruk for smoothere opplevelse).

Lenke til kommentar
Laggen som alle har pratet om blir fikset i en software update?

 

Har bestilt min fra zalto.no

 

Står at det er forventet leveringsdato på Lørdag, gleder meg! :)

er butikkene åpen på Lørdag forresten? Håper det, ellers må jeg vente helt til den fjerde... :(

 

Denne videoen er vel rimelig gammel, og oppdateringen ble sluppet i september?

Det nye hotte til hero nå vil bli android 2.1

 

Hypusa: hvis du ikke trenger 3G, så kan du prøve å slå av det. Det kan spare en del strøm.

Jeg syntes forøvrig batteritiden ble bedre på min etter en dryg uke... (mulig det er placebo, men). Jeg lader min ca 1 gang i døgnet.

 

Så det er ingen tregheter med hero nå?

Lenke til kommentar

Jeg har bare på WiFi når jeg er hjemme, mobilnettverket bruker jeg ikke pga regninga (har ikke bra nok abo enda). Jeg regna med at bateriet ikke ville være veldig bra på en slik mobil, men. I dag morges hadde den gått tom, og når jeg la meg hadde den rundt 40% igjen. Men jeg oppdaga at både gps og mobilnett var på da (av en eller annen merkelig grunn), så der har vi vel grunnen tenker jeg..

Lenke til kommentar
På lørdag er butikkene åpne!

 

Jeg synes at Helten min suger strøm som bare det. Er det programmer som kan gjøre dette? Jeg kommer ikke til å bruke den til musikk, som jeg tenkte via spotify, om den fortsetter som detta. Da kommer den til å være tom før jeg kommer hjem fram skolen er jeg redd. Er det noe jeg kan laste ned som funker som en oversikt over hvor mye strøm de forskjellige tinga på mobilen bruker? (Mulig jeg spørr litt i feil tråd nå men)

 

 

Ja jeg syntes det helt til jeg satte på 2G og ikke hadde nettet på hele tia :p nå holder den 3 dager , også har jeg satt ned lyset på skjermen :p

Lenke til kommentar
Noen som har prøvd invisible shield? Ser jo ut til å virker utrolig bra selv om det sikkert ikke er like enkelt å få det så pent som på instruksjonsvideoen.

 

Vil skjermen bli mindre responsiv?

 

Vet du hvor man kan få kjøpt InvisibeShield i norge?

 

Husker ikke hvor jeg bestilte det, var et norsk firma. Var "greit" å legge på, ble noen bittesmå bobler.

Jeg plukket det av etter ca 3-4 uker, ble for "plastic" å se på, og for ekkelt å ta på. Mistet litt sensitiviteten, og fingeren lugget når man strøk den over skjermen.

Har nå hatt uten beskyttelse i 2 måneder, og det er ikke antydning til riper på skjermen. Har et hakk i et hjørne, men det kom fra et fall i asfalten, fra snakke-høyde...

 

 

Hvilke spill er anbefalt til Hero?

 

Jeg spiller kun "robo defense"! Tower spill! Finnes som gratis-app, med litt færre brett, og som kjøpeversjon.

Lenke til kommentar
Noen som har prøvd invisible shield? Ser jo ut til å virker utrolig bra selv om det sikkert ikke er like enkelt å få det så pent som på instruksjonsvideoen.

 

Vil skjermen bli mindre responsiv?

 

Vet du hvor man kan få kjøpt InvisibeShield i norge?

Nesten alt av nettbutikker. Cdon, notonnet og ripefritt.no f.eks

Lenke til kommentar

Flott at butikkene er åpne! da får jeg telefonen min før jeg må reise til Bardufoss igjen;-)

 

Ingen som har Hero som kan avkrefte denne "laggen" som folk opplevde i begynnelsen av denne tråden? Har sett en del custom rom's som kan installeres som fikser treghetene, og det ser ut til å fungere flott med madaco sin rom, men om det fungerer like bra med standard rom er det ikke vits å bytte, uansett... Får teste alt på Lørdag... Klarer ikke vente;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...