Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

jeg har lagt inn den nye rom'en og den funker utmerket! null lagg når man bytter menyer osv..

 

jeg har fortsatt litt lagg når jeg scroller fort nedover kontaktlista som er full av facebook bilder, men mye mindre enn før.. alt språk på telefonen er nå norsk, men det så ut som du kunne velge engelsk hvis du vil ha det også..

 

eneste som fortsatt er litt buggy er twitter programmet peep.. virker som den fortsatt oppdateres litt nå og da..

 

ang. de som har sagt at dette er en uferdig rom som mangler noen deler, så har ikke jeg merket noe enda.. men det dukker vel opp :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørsmål...

 

Jeg har ganske nettopp fått min HTC Hero.

Jeg slår på GPS og jeg prøver å kjøre my location, men den klarer ikke finne ut hvor jeg er uansett hvor fin blå himmel det er...

Jeg vet jo stort sett selv hvor jeg er, men kan være greit å kunne bruke GPS'en til noe.

 

Noen som har peiling?

 

Beklager om dette er allerede besvart i tråden, men jeg fant det ikke gjennom søk i alle tilfelle.

Lenke til kommentar
eneste som fortsatt er litt buggy er twitter programmet peep.. virker som den fortsatt oppdateres litt nå og da..

Liker Twidroid bedre jeg :)

 

Forresten. De programmer en har lagt inn, vil de automatisk oppdatere seg når nye versjoner kommer, eller må en hele tiden sjekke dette manuelt?

 

Gå inn på market og så på den nederste. Da vil du se om det har kommet oppdateringer :)

 

Den står til å varsle også, men har ikke helt skjønt når den varsler, ofte oppdaterte programmer men jeg har ikke blitt varslet ennå..

Lenke til kommentar
Noen andre som har opplevd at etter oppgraderingen til nyeste ROM, så er det STORE problemer med sms ikke blir mottat og ofte så "forsvinner" personen på andre siden av telefonen.

 

 

Nei jeg har kun posetiv erfaring. Den forige romen var treg på både mota samtaler og sms. Nå tar den i mot samtaler og sms raskere.

Lenke til kommentar

Feil oversettelser i ny ROM.

Jeg kjører denne "lekkede" versjonen av ROM-en, og har oppdaget noen irriterende stavefeil.

 

I Personer:

Hjemmetelefonnummer vises med "Ring Startside".

 

I Meny, Innstillinger, Applikasjoner:

"Behandle søknader" der det burde stått "Behandle applikasjoner".

 

Skulle tro det var samme oversetter som på en del TV-programmer...

 

Er disse feilene også med i den endelige versjonen som kan lastes ned fra HTC?

Lenke til kommentar
Feil oversettelser i ny ROM.

Jeg kjører denne "lekkede" versjonen av ROM-en, og har oppdaget noen irriterende stavefeil.

 

I Personer:

Hjemmetelefonnummer vises med "Ring Startside".

 

I Meny, Innstillinger, Applikasjoner:

"Behandle søknader" der det burde stått "Behandle applikasjoner".

 

Skulle tro det var samme oversetter som på en del TV-programmer...

 

Er disse feilene også med i den endelige versjonen som kan lastes ned fra HTC?

 

 

Finner ikke den første, men det står enda "Behandle søknader".

Lenke til kommentar
Har nettopp bestilt meg en Helt, er det noen basics jeg MÂ ha(bortsett fra ny ROM)?

 

 

Handcent sms ( sms program som gjør åpner for hurtig svaring. Du kan svare en inkommende sms fra hvor som helst .

Anbefaler å skru av notice fra standard sms programmet,

 

Spare Parts Program som åpner for skjulte valg , du kan blant annet velge fancy rotering ( flip effekt )

 

Facebook med facebook widget

Spotify

Tunewiki- musikk program som finner album bilde og sang tekster, shoutcast radio

Copilot Live - Må kjøpes så krever rooting og market enabler 3.0

Gulesider som gjør det mulig å søke på tlf nummer samt den søker opp innkommende anrop.

Meebo IM chat program blant annet msn og facebook chat

Shazam - Lytter til musikk fra radioe. Svarer med hvilken sang du hører på.

Car mode - Program som setter på høytaler funksjon som standard kan skrus av enkelt ved å dra ned notice menyen.

Lenke til kommentar
Har nettopp bestilt meg en Helt, er det noen basics jeg MÂ ha(bortsett fra ny ROM)?

 

 

Handcent sms ( sms program som gjør åpner for hurtig svaring. Du kan svare en inkommende sms fra hvor som helst .

Anbefaler å skru av notice fra standard sms programmet,

 

Spare Parts Program som åpner for skjulte valg , du kan blant annet velge fancy rotering ( flip effekt )

 

Facebook med facebook widget

Spotify

Tunewiki- musikk program som finner album bilde og sang tekster, shoutcast radio

Copilot Live - Må kjøpes så krever rooting og market enabler 3.0

Gulesider som gjør det mulig å søke på tlf nummer samt den søker opp innkommende anrop.

Meebo IM chat program blant annet msn og facebook chat

Shazam - Lytter til musikk fra radioe. Svarer med hvilken sang du hører på.

Car mode - Program som setter på høytaler funksjon som standard kan skrus av enkelt ved å dra ned notice menyen.

Thanks ;) Men noen som kan svare om jeg burde roote för eller etter ROM oppdatering?

Lenke til kommentar

Trenger hjelp til å oppdatere telefonen. HTC Sync er installert og telefonen koblet til, men når jeg trykker på HTC Sync (Synchronize your phone with Windows) får jeg bare feilmeldingen "Unable to find HTC Sync on your PC osv". Programmet er oppe og går.. Noen som vet hva jeg gjør feil?

 

Edit: Får en merkelig feilmelding når jeg installerer HTC Sync programvaren, noe x86 driverting eller noe, stor feilmelding som dekker hele skjermen. Har prøvd på to maskiner nå, en 64 og en 32, begge med Windows 7. Når det kommer opp installerer enhetsdrivere blir ikke ADB installert. Vet ikke hva det er men kanskje det sier dere noe...

 

Setter stooor pris på hjelp.

Endret av BeeGee
Lenke til kommentar
Hvor i granskauen må jeg trykke for å få lastet ned? 0,o

 

Hadde problem med å få det til sjølv, her er lenkja.

 

Jeg får meldingen "Beklager, du har lagt inn ugyldig serienummer. Sjekk serienummeret og prov pa nytt."

 

Serienummeret mitt er ca: HTW1-EU-0906**. Er det flere som har serienummer med -EU- i midten som har lastet ned rom'en.

 

Det er mye snakk om root'ing. Er det sletting av det som ligger på rom? Kan noen forklare problemstillingen nærmere for meg?

 

 

 

 

 

 

Vet ikke om du bruker riktig serienummer. Mitt er slikt: HT97PL903***

 

 

Finner du noe som ligner under batteriet?

 

Takker. Føler meg skikkelig lur når jeg ikke forstod at under batteriet i veilednign faktisk betyr å løfte på det :blush:

Lenke til kommentar
Feil oversettelser i ny ROM.

Jeg kjører denne "lekkede" versjonen av ROM-en, og har oppdaget noen irriterende stavefeil.

 

I Personer:

Hjemmetelefonnummer vises med "Ring Startside".

 

I Meny, Innstillinger, Applikasjoner:

"Behandle søknader" der det burde stått "Behandle applikasjoner".

 

Skulle tro det var samme oversetter som på en del TV-programmer...

 

Er disse feilene også med i den endelige versjonen som kan lastes ned fra HTC?

 

Vel, er ofte sånne morsomme svar jeg får fra HTC Support også. De er ikke så stødig på norsk de som jobber der virker det som. Mailene jeg har fått har virket litt som maskinoversatte svar på spørsmål som de har først maskinoversatt. (altså dobbelt feil, noe som blir litt.. morsomt)

Lenke til kommentar
Har nettopp bestilt meg en Helt, er det noen basics jeg MÂ ha(bortsett fra ny ROM)?

 

 

Handcent sms ( sms program som gjør åpner for hurtig svaring. Du kan svare en inkommende sms fra hvor som helst .

Anbefaler å skru av notice fra standard sms programmet,

 

Spare Parts Program som åpner for skjulte valg , du kan blant annet velge fancy rotering ( flip effekt )

 

Facebook med facebook widget

Spotify

Tunewiki- musikk program som finner album bilde og sang tekster, shoutcast radio

Copilot Live - Må kjøpes så krever rooting og market enabler 3.0

Gulesider som gjør det mulig å søke på tlf nummer samt den søker opp innkommende anrop.

Meebo IM chat program blant annet msn og facebook chat

Shazam - Lytter til musikk fra radioe. Svarer med hvilken sang du hører på.

Car mode - Program som setter på høytaler funksjon som standard kan skrus av enkelt ved å dra ned notice menyen.

Thanks ;) Men noen som kan svare om jeg burde roote för eller etter ROM oppdatering?

 

Nei det har ingen ting å si. Glemte å skrive at copilot live er gps bil navigasjon med norsk stemme. Ala tomtom system.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...