Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Da var min puttet i skuffen etter fire uker .

En helt ok telefon , men falt ikke helt i smak hos meg.

 

Batteriet er litt for dårlig og tastene før små .

Jaha? og hvilken mobil har du så prøvd?

For min hero har ganske store knapper, og god batteri tid forhold til andre smartphones

 

 

Artig leketoy er det, så den blir vel i samlingen av mobiler jeg har liggende, er vel nærmere 50 , liker duppeditter :)

Tulling!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor i granskauen må jeg trykke for å få lastet ned? 0,o

 

Hadde problem med å få det til sjølv, her er lenkja.

 

Jeg får meldingen "Beklager, du har lagt inn ugyldig serienummer. Sjekk serienummeret og prov pa nytt."

 

Serienummeret mitt er ca: HTW1-EU-0906**. Er det flere som har serienummer med -EU- i midten som har lastet ned rom'en.

 

Det er mye snakk om root'ing. Er det sletting av det som ligger på rom? Kan noen forklare problemstillingen nærmere for meg?

Lenke til kommentar

Jeg trenger litt veiledning..

 

kjøpe HTC Hero i går, og sliter med å få kontakt med minnekortet jeg kjøpte i dag. Syntes det på 2gb som var med telefonen ble litt i minste laget, så jeg kjøpte et påp 8gb istedet,

men jeg får ikke kontakt med kortet i telefonen, eller på pc`en..

Bruker en adapter fra microSDHC -> SDkort-leser, og får feilmeldingen "Please insert a disk in drive x:" når jeg prøve å lese fra "external disk x"...

 

Støtter kanskje ikke telefonen microSDHC kort på 8GB ?

Det passer jo i telefonen og er nøyaktig samme type kort som det som sto i..

 

Har prøvd å formatere, uten hell.

Har "unmounted" kortet som sto i, tatt det ut for å prøve fra "scratch" med det nye, uten hell.

 

Any ideas ?

 

Setter pris på svar :)

 

-x-

Lenke til kommentar
Hvor i granskauen må jeg trykke for å få lastet ned? 0,o

 

Hadde problem med å få det til sjølv, her er lenkja.

 

Jeg får meldingen "Beklager, du har lagt inn ugyldig serienummer. Sjekk serienummeret og prov pa nytt."

 

Serienummeret mitt er ca: HTW1-EU-0906**. Er det flere som har serienummer med -EU- i midten som har lastet ned rom'en.

 

Det er mye snakk om root'ing. Er det sletting av det som ligger på rom? Kan noen forklare problemstillingen nærmere for meg?

 

 

 

 

 

 

Vet ikke om du bruker riktig serienummer. Mitt er slikt: HT97PL903***

 

 

Finner du noe som ligner under batteriet?

Lenke til kommentar

Jeg har fulgt med på denne tråden en stund og har funnet mye hjelp her. Har selvfølgelig Hero og for meg så er det den ultimate telefonen. Men jeg er litt nybegynner på dette, så lurer på om noen kan svare meg på hva det betyr å "roote rom'en" osv.. Skjønner rett og slett ingenting, føler meg litt dum egentlig :dontgetit:

 

Har forresten den nyeste oppdateringen til telefonen kommet? Hvor finner jeg den isåfall og hvordan legger jeg den inn?

 

Takk for all hjelp...

Endret av BeeGee
Lenke til kommentar
Jeg har nå hatt denne telefonen siden i går, og kan si meg enig i alle som klager på batteriet.

 

Batteriet er nok det som gjør at denne telefonen skiftes ut ganske kjapt, i tillegg til kamera. Ellers må jeg si at jeg virkelig elsker denne telefonen, men så lenge den ikke klarer å holde en hel dag pga batteriet er det nyttesløst!

 

Kan ikke forstå hva folk klager på hva gjelder batteriet. Lada min fullt første gangen, varte i 4 dager....Og ja, selvfølgelig brukte jeg telefonen mye, hadde jo trossalt nettopp fått den..

Lenke til kommentar
Plugg i kortet i tlf'en.

Formater kortet

Plugg i USB kabelen

Mount kortet

Overfør filer

Done

 

Sorry, det funker ikke, telefonen får ikke engang kontakt med kortet.

Har nå også prøvd å sette kortet i Nikonkameraet mitt, ved å bruke SD-adapteret,

og får feilmelding om at kortet kanskje er ødelagt, og derfor ikke lesbart..

 

Tror jeg må returnere minnekortet som defekt, og prøve et annet..

:hmm:

Lenke til kommentar
Jeg har nå hatt denne telefonen siden i går, og kan si meg enig i alle som klager på batteriet.

 

Batteriet er nok det som gjør at denne telefonen skiftes ut ganske kjapt, i tillegg til kamera. Ellers må jeg si at jeg virkelig elsker denne telefonen, men så lenge den ikke klarer å holde en hel dag pga batteriet er det nyttesløst!

Vis meg en telefon som klarer medium+ bruk av wifi en hel dag. Visst du vil ha maks batteriutnyttelse av telefonen er det bare å skru av wifi og datatilkoblinger. Det vil spare deg for mye.

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Har lagt inn Modacos nyeste ROM, som var vel basert på den som ble sluppet i går.

Storfornøyd med forandringene så langt, men meldinger funker ikke helt som det skal. Klarer ikke motta og lese sendte meldinger, men kan skrive og sende. Kan dog være noe tull med nettverket, da jeg enda ikke har fått nytt SIM-kort fra Netcom.

Lenke til kommentar
Jeg har nå hatt denne telefonen siden i går, og kan si meg enig i alle som klager på batteriet.

 

Batteriet er nok det som gjør at denne telefonen skiftes ut ganske kjapt, i tillegg til kamera. Ellers må jeg si at jeg virkelig elsker denne telefonen, men så lenge den ikke klarer å holde en hel dag pga batteriet er det nyttesløst!

 

Kanskje du skal vurdere å vente med å bedømme batteriet til du har fått ladet det et par ganger slik at den kjemiske prosessen i batteriet kommer skikkelig i gang?

 

Mitt batteri gikk også relativt raskt flatt de første 3-4 ladingene, men nå etter noen uker holder telefonen seg glatt en 2-3 dager med normal bruk for min del (noe surfing, 3g avslått, wlan alltid på, gps alltid på, overklokket)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...