Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har lagt inn den nye rom'en og den funker utmerket! null lagg når man bytter menyer osv..

 

jeg har fortsatt litt lagg når jeg scroller fort nedover kontaktlista som er full av facebook bilder, men mye mindre enn før.. alt språk på telefonen er nå norsk, men det så ut som du kunne velge engelsk hvis du vil ha det også..

 

eneste som fortsatt er litt buggy er twitter programmet peep.. virker som den fortsatt oppdateres litt nå og da..

 

ang. de som har sagt at dette er en uferdig rom som mangler noen deler, så har ikke jeg merket noe enda.. men det dukker vel opp :p

 

Hvordan fikk du lagt inn oppdateringen? Som skrevet i en annen post har jeg en del problemer... HTC Sync finner ikke programmet på PC'en..

Ingen som svarer på rop om hjelp lengre... :(

Endret av BeeGee
Lenke til kommentar
Jeg bruker chomp sms framfor Handcent sms. Det gir også hurtigsvar ved å holde inne søk knappen. I tillegg gir det veldig bra oversikt i meldinger osv. Kjempe fornøyd.

 

Men, er det mulig å lage mapper med snarveier? Altså en til spill, en til programmer osv? Blir ikke nok plass til alt jeg vil ha på en startskjerm.

 

 

Yes jeg har laget mappe med navn apps og en med spill.

 

Du kan forandre navn på mappen ved å åpne mappen også holde inne på navnet.

Lenke til kommentar

JEg sliter med market enabler.

 

Har starter det, velger o2 og fake this provider. Så får jeg spørsmål om jeg vil tillate noe greier, velger allow og tlf restarter.

 

Hva som egentlig skal skje her, og hvordan fjerner jeg cashe for marked?

 

Finnes der en widget som lar meg legge ut 9 eller 12 kontakter på en hel startside som jeg enkelt kan ringe til ved å trykke på kontakten?

 

Vet jeg kan lage snarveier, men blir litt smått da, og bruker jeg htc sin widget "personer" så får jeg for få kontaker.

 

Dette er det som irriterer meg mest med telefonen min nå, at jeg må lete fram kontaktene jeg skal ringe til fremfor å ha de litt tilgjengelig på en egen startsiden.

 

Samme gjelder en bra kalender widget som virser de 3-5 neste avtaler og gjøremål, og som tar meg direkte tl kalendere når jeg trykker på den.

Endret av svortevik
Lenke til kommentar
JEg sliter med market enabler.

 

Har starter det, velger o2 og fake this provider. Så får jeg spørsmål om jeg vil tillate noe greier, velger allow og tlf restarter.

 

Hva som egentlig skal skje her, og hvordan fjerner jeg cashe for marked?

 

Finnes der en widget som lar meg legge ut 9 eller 12 kontakter på en hel startside som jeg enkelt kan ringe til ved å trykke på kontakten?

 

Vet jeg kan lage snarveier, men blir litt smått da, og bruker jeg htc sin widget "personer" så får jeg for få kontaker.

 

Dette er det som irriterer meg mest med telefonen min nå, at jeg må lete fram kontaktene jeg skal ringe til fremfor å ha de litt tilgjengelig på en egen startsiden.

 

Samme gjelder en bra kalender widget som virser de 3-5 neste avtaler og gjøremål, og som tar meg direkte tl kalendere når jeg trykker på den.

 

PureCalendar iallefall..

Lenke til kommentar
jeg har lagt inn den nye rom'en og den funker utmerket! null lagg når man bytter menyer osv..

 

jeg har fortsatt litt lagg når jeg scroller fort nedover kontaktlista som er full av facebook bilder, men mye mindre enn før.. alt språk på telefonen er nå norsk, men det så ut som du kunne velge engelsk hvis du vil ha det også..

 

eneste som fortsatt er litt buggy er twitter programmet peep.. virker som den fortsatt oppdateres litt nå og da..

 

ang. de som har sagt at dette er en uferdig rom som mangler noen deler, så har ikke jeg merket noe enda.. men det dukker vel opp :p

 

Hvordan fikk du lagt inn oppdateringen? Som skrevet i en annen post har jeg en del problemer... HTC Sync finner ikke programmet på PC'en..

Ingen som svarer på rop om hjelp lengre... :(

 

HTC sync må vel installeres på PC'en?

Lenke til kommentar

Avarsel: I følge andre tråder på diskusjon.no er det nesten umulig å roote og bruke uoffesielle ROMer etter å ha oppgradert med HTCs offesielle ROM. Dermed bør MoDaCos ROM være et bedre valg.

Temmelig sur for at jeg ikke så dette før jeg selv oppgraderte. Tdeligvis mange som visste om dette men som mente det var riktigere å skrive om det i "Anbefalte programmer til android"!

 

Well, nå er det advart mot den også i denne tråden :)

Lenke til kommentar
Avarsel: I følge andre tråder på diskusjon.no er det nesten umulig å roote og bruke uoffesielle ROMer etter å ha oppgradert med HTCs offesielle ROM. Dermed bør MoDaCos ROM være et bedre valg.

Temmelig sur for at jeg ikke så dette før jeg selv oppgraderte. Tdeligvis mange som visste om dette men som mente det var riktigere å skrive om det i "Anbefalte programmer til android"!

 

Well, nå er det advart mot den også i denne tråden :)

 

Er ikke akkurat veldig vanskelig å komme seg rundt dette.. Krever riktignok å kjøre et program ekstra men det burde da gå fint ;)

Xda

Lenke til kommentar

Noen har som har problemer med Exchange på Hero?

 

Selv har jeg satt det opp uten problemer, kontakter, e-post og kalender syncer fint som bare det, med et par unntak:

 

Push fungerer ikke... den henter altså ikke e-post så fort de kommer, jeg må manuellt synce eller sette opp tidsbasert sync for å få inn e-post.

Jeg får ikke sendt e-post... e-post jeg prøver å sende legges i mappen "out" og blir bare liggende der, ingen feilmelding eller noe.

Prøver å finne innstillinger for utgående e-post, men disse er nok ikke tilgjengelige når man kjører exchange... noen tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...