Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alt på telefonminnet blir sletta, minnekortet skjer det ikke noe med. Dog er du synca mot google så er kontaktene tatt vare på værtfall.

 

Vil det si at jeg må installere alt av applikasjoner på nytt etterpå også?

Last ned mybackup først og ta en backup med dette programmet, da vil du ikke miste apps,sms,mms,mail,kontakter o.s.v :) funger som gull:)

Endret av cmf_Tiger
Lenke til kommentar
Alt på telefonminnet blir sletta, minnekortet skjer det ikke noe med. Dog er du synca mot google så er kontaktene tatt vare på værtfall.

 

Vil det si at jeg må installere alt av applikasjoner på nytt etterpå også?

Last ned mybackup først og ta en backup med dette programmet, da vil du ikke miste apps,sms,mms,mail,kontakter o.s.v :) funger som gull:)

Dog, et lite tips. Ikke ta backup av kontaktene men synk dem heller med gmail først, da slipper du å slite med dobbelt opp med kontakter etter at du laster inn backupen igjen:)

Lenke til kommentar

Herregud så rare sidene til htc er, får ikke opp "download" uansett hvor jeg går. Lenkene folk har gitt funker dog. Nå har det seg slik at jeg har formatert og ikke har htc sync. Er det virkelig et MUST for å installere det (antar det med tanke på drivere)? Evt noen som kan gi meg en lenke til htc sync hvor jeg faktisk får opp download knappen? :ermm:

 

(for en flau post)

 

Edit: Fant!!

Endret av victurus
Lenke til kommentar
Zagg har endelig sendt pakka mi :)

 

(litt seint, siden jeg har fått ei bittelita ripe, men tar det ikke så tungt)

Den filmen er knallgod, bare husk å være nøye når du setter på filmen slik at du ikke får noen bobler og skjevheter.

Det tar et par dager før resultatet blir topp.

Det føles ut som det blir et dempende gummilag rundt telefonen, som nesten ikke er synlig, virker dessuten veldig beskyttende:)

Endret av cmf_Tiger
Lenke til kommentar
Zagg har endelig sendt pakka mi :)

 

(litt seint, siden jeg har fått ei bittelita ripe, men tar det ikke så tungt)

Den filmen er knallgod, bare husk å være nøye når du setter på filmen slik at du ikke får noen bobler og skjevheter.

Det tar et par dager før resultatet blir topp.

Det føles ut som det blir et dempende gummilag rundt telefonen, som nesten ikke er synlig, virker dessuten veldig beskyttende:)

 

Gjør den noe med følsomheten til skjermen, blir den verre å skrive på?

Blir skjermen "seigere"? Nå er den jo veldig glatt og fin og veldig lett å scrolle på.

Lenke til kommentar

Da har jeg hatt denne telefonen i noen timer og brukt den svært MYE:-)

 

Det er likevel et par ting som irriterer meg litt med telefonen, men det er godt mulig det finnes en enkel løsning på dette som jeg bare ikke har funnet enda.

 

Tastaturet er forferdelig uvant, og jeg bommer stort sett hele tiden på knappene jeg skal treffe:P Dette er smålig irriterende, men siden telefonen er så pass på ordbok så er dette ikke så stort problem. Men, Æ burde vært på E, og ikke på A. Mer naturlig slik når jeg skriver:P

 

Telefonen er ekstremt lav på meldingslyd. Hører aldri når jeg får melding om tlf ligger i lommen, i tillegg så er vibreringen såpass svak at jeg ikke legger merke til den. I tillegg så vibrerer telefonen ca 3-4 sekunder før meldingslyden kommer.

 

Jeg savner å få en enkel oversikt over hvilke programmer som er åpne og muligheten til å enkelt bytte mellom disse.

 

Savner også at mer utfyllende kalender som gjerne viser de neste 3-4 tingene som står på planen, altså på hovedskjermen så jeg slipper å trykke meg inn på kalenderen

 

Avspilling av flac. Dette burde absolutt være mulig synes jeg...

 

Å kunne angi hvilke programmer som skal få hvilken tilgang. Et eksempel. Facebook, kun på wifi, været kun på wifi, gulesider mobilnettet og wifi... osv.

 

Nettleseren er treg på enkelte sider, selv på wifi. Utrolig irriterende!

 

En raskere måte å skrive smileys på i sms, gjerne 2-3 utvalgte som ofte brukes.

 

Det var vel det jeg kommer på nå. Høres ut som jeg er veldig misfornøyd med telefonen, noe som absolutt ikke er tilfellet. Jeg virkelig digger denne telefonen, og for hver ting jeg gjør så finner jeg noe nytt jeg liker. Problemet er at det er så altfor masse å lære seg på en gang, så derfor blir det mye her, og sikkert mye som kan enkelt ordnes opp i.

 

Ellers lure jeg på om noen av dere som hadde custom rom på tlf har lagt inn den htc kom med og kan si om der er noen forskjell på de?

Lenke til kommentar

Hei,

 

Da jeg skulle lade min Hero for første gang, ladet jeg den mindre enn 3timer (ca 1time, den ble allikevel 80-90% ladet)

 

Så nå varer batteriet kun ca 10timer med veldig mye bruk av sms. Er dette normalt eller er dette et resultat av at jeg ikke ladet den i 3timer første gangen?

Endret av kyrre2603
Lenke til kommentar
Hei,

 

Da jeg skulle lade min Hero for første gang, ladet jeg den mindre enn 3timer (ca 1time, den ble allikevel 80-90% ladet)

 

Så nå varer batteriet kun ca 10timer med veldig mye bruk av sms. Er dette normalt eller er dette et resultat av at jeg ikke ladet den i 3timer første gangen?

 

Nei at man skal lade telefonen i 3 timer er bare tull. Har ingenting å si

 

NB! Digger den nye romen, alt er myyyee mer snappy nå en før

Lenke til kommentar
...

Tastaturet er forferdelig uvant, og jeg bommer stort sett hele tiden på knappene jeg skal treffe:P Dette er smålig irriterende, men siden telefonen er så pass på ordbok så er dette ikke så stort problem. Men, Æ burde vært på E, og ikke på A. Mer naturlig slik når jeg skriver:P

 

Jeg savner å få en enkel oversikt over hvilke programmer som er åpne og muligheten til å enkelt bytte mellom disse.

 

Savner også at mer utfyllende kalender som gjerne viser de neste 3-4 tingene som står på planen, altså på hovedskjermen så jeg slipper å trykke meg inn på kalenderen

...

1) Hadde det samme problemet helt til jeg kalibrert tastaturet. Da fungerte det mye bedre, selv med mine pølsefingre :)

2) Hold inne Home knappen, så popper det opp en oversikt.

3) Det kan du vise ved hjelp av widgets. Sjekk de som allerede er installert på telefonen, ellers ligger det endel på Marked.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...