Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finnes der ett bra søk som søker gjennom telefonen, meldinger,kontakter osv?

 

Hva med kontakter, innstalerte programmer osv, må dette taes backup av, og i tilfelle hvordan? Er det da Nandroid backup som gjelder, eller tar ikke den backup av det jeg ønsker?

 

1. Aurora er veldig bra, den indekserer det meste på tlf som meldinger, mail, kontakter, programmer osv. Den kan også brukes sammen med google search bar widgeten.

 

2. Jeg brukte MyBackup til det meste, den sleit litt med kontakter og programmer så jeg ville vel bare brukt google contacts som backup til kontakter og filbehandleren Astro til programmer. Så kan MyBackup ta seg av resten (innstillinger, meldinger osv). Du har Backup for root users også, men det har jeg ikke testet.

 

PS. (Nandroid tar bare et "bilde" av telefonen din i tilfelle du ønsker å gå tilbake til akkurat slik den var før du f.eks flashet eller to factory reset. Du kan ikke bruke den som backup til kontakter og slikt)

Lenke til kommentar
Hvis ikke så er nok øldusjen den fikk for et par uker siden syndebukken :p

Hero egner seg ikke som fyllamobil. ;)

 

Hehe, nei det er sant. Batteriet ble ødelagt, men brukte heldigvis et Kinabatteri den kvelden. Fikk jo to slike for 95,- ;)

 

Må forresten nevne at jeg fikk 16 GB klasse 6 minnekort fra Hong Kong i dag. Herregud så mye raskere telefonen ble. Slet før med "hakking" når jeg byttet mp3, noe som her helt borte ;)

Lenke til kommentar

Har oppgradert til nyeste ROM nå. Virkelig forskjell, uvant med norsk :-)

 

Men et spørsmål:

Kontakter. Jeg tok backup av mine kontaker og importerte de til gmail kontoen min ( csv fil ) Når jeg installerte nyeste ROM og syncet så kom alle de kontaktene jeg hadde fra før av på tlf + alle epostkontaktene jeg har i gmail. Er det noen måte å få vekk epostkontaktene mine? Er ikke poeng for meg å ha over 200 epostkontaker i kontaklista mi...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...