Gå til innhold

Pijus treningslogg - Rehabilitering og en ny personligrekord


Anbefalte innlegg

Uke10 - 5x5 - Fredag

 

Knebøy:

62kg - 5 reps L

74kg - 5 reps L

86kg - 5 reps L

100kg - 5 reps M

117kg - 3 reps M/T

86kg - 10 reps M

 

Dips 5x5 - 32kg

 

Komentar:

Ganske bra :) Mye moro på trening idag ;) Var et par venniner som kom på besøk på slutten av (hadde da en halv time igjen av treningen) og da måtte jeg virkelig kjappe meg ferdig, så jeg fikk ikke tatt chin ups. Dipsen var litt tung, men jeg tror det var grunnet fordi jeg var ganske forstyrret av et par kamerater.

 

Inlegg 1001 :D

Endret av Knife
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uke11 - 5x5 - Mandag

 

Knebøy:

64kg - 5 reps L

76kg - 5 reps L

88kg - 5 reps L

102kg - 5 reps M

117kg - 5 reps M/T

 

Benkpress:

80kg - 1 rep

90kg - 1 rep

100kg - 1 rep

 

Komentar:

Wow! Dette har kanskje vært en av de mest spennendste og mest trøtteste dager i min treningskariere..

 

Greit, jeg ankommer på treningssentert etter 8 timer med skole og 5 timer søvn. Jeg hadde dritt vondt i hue på skolen idag før prøve, fikk prøve i det mest vanskeligste kapitletet i naturfag - noe jeg bestod med glans på. Men det tok siste energien min.

 

Jeg pakket sakene og tok bybanen til treningssenteret. Jeg sovnet før jeg ble vekket av noen ungdommer som slo tull og humor. Nå var jeg ennda trøttere enn jeg var før. Slenger meg på gratisbussen til treningssenteret i håp mot å ikke sovne...

 

Ankommer treningssenteret, så trøtt at jeg egentlig bare hadde planer om å reise hjem igjen. Sitter meg ned på benken i gardarobben og alt bare går helt i surr for meg. Men nå skulle jeg trene!

 

Tenker at det ikke er noe damn vist i å prøve knebøy, da første reps på bøyen (64kg) var så tung at jeg bare ga opp. Oppvarmente i en halvtime. Også kom jeg med denne sprø iden om å prøve benkpress..?

 

20kg skulle fort bli til 100kg, som maksløft, mer enn jeg noen gang har tatt. Slo ut 60kg, 80kg, før jeg tok meg mot til å prøve 90kg. Tok det siste ut av meg og prøvde 100kg! DEG GIKK FOR SØREN! Så jesus i øyenkroken som gikk mot meg og ropte "Pijuss.. GI SLIPP!" mens jeg så mister djevel i den andre øyenkroen som sa "PUSH PUSH FOR SVARTE FAEN!"

 

På verdens værste dag, med verdens beste maksløft. Sist gang jeg tok benkpress slet jeg med 80kg 1 gang! Idag tok jeg 100kg, akkurat om jeg alltid har løftet 100kg.

 

Jeg avsluttet økten med ekstra mega energi i knebøy, før jeg slo ut 117kg lett som en flue..

Mandag er den værste dagen i uken, men av en merkelig grunn den beste dagen å trene..

Endret av Knife
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Uke11 - 5x5 - Onsdag

 

Markløft:

84kg - 5 reps L

96kg - 5 reps L

112kg - 5 reps M

127kg - 5 reps T

 

Komentar:

Tung dag.. Helt ødelagt i brystet av benkpressen på mandag :p Og kjente det godt i lår og rumpe av knebøyen på mandag. Så denne økten ble en utfordring. Hadde også dårlig tid, så jeg fikk ikke gjort milltær pressen (gjør den på fredag)

 

God natt ;)

Lenke til kommentar

Uke11 - 5x5 - Fredag

 

Knebøy:

64kg - 5 reps L

76kg - 5 reps L

88kg - 5 reps L

102kg - 5 reps M

119kg - 3 reps T

 

Dips 4x5 - 35kg

 

Komentar:

Sikkelig hard trening! Var så kjørt at jeg la meg ned i sengen med engang jeg kom hjem og sov i 3 timer. Når jeg våkna opp var jeg full av svette, og jeg merka at jeg var kvalm og svimmel. Kanskje jeg er syk? Jaja..

 

Dette er fredagstreningen grunnet fordi jeg ikke var på trening på fredag fordi noen venniner av meg holdt meg igjen. Knebøyen begynner å bli grådig tung nå, men det er også nok på grunn av at det er noe heavy shit jeg har bygget opp på de siste 12 ukene..

Lenke til kommentar

Uke12 - 5x5 - Onsdag

 

MilltærPress:

30kg - 5 reps

40kg - 5 reps

50kg - 5 reps

55kg - 5 reps TT

 

Markløft:

86kg - 5 reps L

98kg - 5 reps L

114kg - 5 reps M

130kg - 5 reps T

 

Komentar:

Rundt tall på markløften :D Det kommer til å bli en hard vei til 140kg, men I CAN DO IT :)

 

Milltær pressen var Veldig veldig veldig tung. Kjipe greier :(

 

we_can_do_it1.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...