Gå til innhold

Pijus treningslogg - Rehabilitering og en ny personligrekord


Anbefalte innlegg

Hvorfor....? :dontgetit:

 

 

Edit: Sender deg litt kjærlighet du kan leve på.

:love:

 

Åeehh.. Takk :):love:

 

Faktisk.. Så vet jeg ikkke.. No reason at all, just for fun you know :)

 

Skal se hvilken påvirking det har på kroppen og om noen problemer med ansiktet går vekk som eksem og kviser. Faste er jo ultimatium når man skal sjekke om man har matallergier :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurte jeg på også :p Hva er hensikten din med dette? Utforsking/religion/spesielle mål?

 

Sender seg litt kjærlighet jeg også: <3<3<3<3<3<3<3<3

Du veit hvor du finner meg hvis du trenger mer :thumbup:

 

red.: litt sein...

 

red2: For å finne ut av matallergier/intolleranser burde du prøve å kutte ut enkelte matvarer. Start med å kutte ut gluten (hvete-produkter), havregryn, melkeprodukter, kosttilskudd (kreatin, zma etc) en etter en, så finner du nok synderen.

 

red3: lest noe rundt dette med total faste? kan neppe være bra :p Tviler på at du klarer deg en hel uke uten å sprekke...

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Lykke til :)

 

Tipper du klarer 5 dager

 

Skal nok bevise deg feil!

 

De fleste sier at mister sultfølelsen totalt etter den 3 dagen. Da går kroppen over til fett og aminosyrer forbrenning.. Enten søndag eller fredag..

 

Det kommer til å bli en morsom uke :)

Endret av Knife
Lenke til kommentar

De første dagene er verst, da det tar litt tid før sulthormonet ditt tilpasser seg. Etter noen dager vil kroppen begynne å tære på musklene :ohmy:

 

Edit: hvordan gjør du det forresten med treninga? Trener du uten tilgang på mat i etterkant vil jo musklene begynne å spise av seg selv? :ph34r:

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

De første dagene er verst, da det tar litt tid før sulthormonet ditt tilpasser seg. Etter noen dager vil kroppen begynne å tære på musklene :ohmy:

 

Edit: hvordan gjør du det forresten med treninga? Trener du uten tilgang på mat i etterkant vil jo musklene begynne å spise av seg selv? :ph34r:

 

Du synes dette var spennende ja :thumbup: Begrenser treningen kanskje mye, men idag tar jeg meg en rask tur til treningssenteret og prøver å få til noe..

Lenke til kommentar

Skal se hvilken påvirking det har på kroppen og om noen problemer med ansiktet går vekk som eksem og kviser. Faste er jo ultimatium når man skal sjekke om man har matallergier :)

Problemet her er at det i beste fall vil gjøre at kviseproduksjonen reduseres. Men du vil fortsatt ha kvisene du allerede har. Så det må pågå ganske lang tid før man merker forskjell. Om du skjønner hva jeg mener?

 

Har forøvrig en fin kvisetråd i helseforumet om du er interessert.

 

Men spennende prosjekt, skal følge med. :)

Lenke til kommentar

snip..

 

Av de måltidene er begge like "gode".. Det er dog ikke noe forskjell hva du spiser på et måltid, og heller burde man tenke på kaloriinnhold enn næringsinnhold om man ikke driver i eliteklassen..

 

Og hamburgere er IKKE så dårlig som folk skal ha det til. Eneste "problemet" med disse er at de realitivtet gir mye kalorer per 100g. Og man får også mye mat for billig peng. Men, om man skal se i dybdeperspektiv, med forskjellige karbohydrrater/fett/protein. Så er karbohydratene raske, men i følge hva de fleste spiser ellers så slår ikke disse karbohydratene loff med skinke :p

Proteinene er bra'e og fettet er middels. Seriøst er det så alt for mye informasjon om hva som er bra fett og dårlig fett, at jeg faktisk ikke bryr meg..

 

Jeg har en liten tanke på at disse bildene hadde et helt annet formål enn hva du egentlig spurte om. Du er så slem du at du faktisk gjør dette mot en fyr som har gått uten mat i snart 24 timer! :innocent:

Endret av Knife
Lenke til kommentar

Fastelogg

Mandag - Dag 1

Kl 22.30 har jeg gått uten mat i 24 timer. Skal jeg innrømme det, kjenner jeg det sikkelig i kroppen nå. Kvalm og vondt i hodet. Har også sovet i 3 timer nå på sofaen etter en slitsom skoledag. Og min mor fikk meg nesten til å ta en posjon poteter og fiskpinner (elsker det..). Kjente også at jeg ble grådig urolig og rastløs, og giddeløs i samme ende. Eneste jeg har drukket er en god del vann, 2 drops og en tyggis (blir jo kjapp tørr i munnen). Og nå skal jeg gå for en varm kopp te og hotel cæsar :D

 

Dette kommer til å bli hardt :roll:

Lenke til kommentar

I helvette så trøtt, sliten, kvalm og vondt i HUE jeg har.. Skulle kanskje tenke meg om ikke bare 2 eller 3, men 4 ganger om før jeg gikk fra å spise 3500-4000kcal om dagen til 0-50kcal..

 

hvor lenge har du holdt på og hvor lenge skal du faste?

 

Runder av snart 24 timer. Målet blir enten 5 eller 7 dager..

Endret av Knife
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...