Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?


Anbefalte innlegg

Noen som så "i ettermiddag" i dag? (eller hva det showet som kommer etter god morgen norge, på tv2 heter)... Uansett, var et lite innslag om lolicon og hvordan det var inspirert av animè og manga. Holdt på å le meg i hjæl! :rofl:

 

Men var jo søtt, da :love:

Æsj, nå fikk jeg lyst til å vite hva de sa i det programmet. :p

 

On another note, trodde den kom til å bli enda en standard ok comedy-slice of life anime, men Sakurasou no Pet na Kanojo har seil opp som en av de bedre seriene som går nå. :)

 

Jeg har også sett Hyouka, og med fare for å høre ut som en vantro for enkelte, så vil jeg si at den på enkelte punkter var bedre enn Clannad, i alle fall for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
On another note, trodde den kom til å bli enda en standard ok comedy-slice of life anime, men Sakurasou no Pet na Kanojo har seil opp som en av de bedre seriene som går nå. :)

 

Sakurasou er genial, jeg har ikke hatt så lett for å le mens jeg ser på anime på veldig lenge.

 

Jeg har også sett Hyouka, og med fare for å høre ut som en vantro for enkelte, så vil jeg si at den på enkelte punkter var bedre enn Clannad, i alle fall for meg.

 

Psh. Jeg sovnet av Hyouka ofte. Animasjonen var eye-candy da.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Æsj, nå fikk jeg lyst til å vite hva de sa i det programmet. :p

 

On another note, trodde den kom til å bli enda en standard ok comedy-slice of life anime, men Sakurasou no Pet na Kanojo har seil opp som en av de bedre seriene som går nå. :)

 

Jeg har også sett Hyouka, og med fare for å høre ut som en vantro for enkelte, så vil jeg si at den på enkelte punkter var bedre enn Clannad, i alle fall for meg.

 

Var ikke mye som ble sagt, kun et par "babes" i cosplay og et annet par i goth klær. De diskuterte alt det der om at man må kle på seg det man er komfy med, osv, og ikke høre på hva alle andre mener om saken. Damn right, gals! :love:

Lenke til kommentar

Ah, med andre ord standard, intetsigende informasjon, som vanlig når media prøver å se på otaku-kulturen. Men er jo positivt at de gir den mer oppmerksomhet da. :)

 

Sakurasou er genial, jeg har ikke hatt så lett for å le mens jeg ser på anime på veldig lenge.

 

 

 

Psh. Jeg sovnet av Hyouka ofte. Animasjonen var eye-candy da.

Hehe, jeg kjente meg ganske godt igjen i Houtarou da, så det kan ha hatt litt innvirkning. ;)

 

Er enig ang. Sakurasou. Den forige animeen jeg lo så mye av var Seto no Hanayome. Men Sakurasou har også enkelte følelesladde temaer den tar opp, det er det som gjør at den utmerker seg. :)

Lenke til kommentar

Frakten? Den er jo 39 som vanlig. :/ Eller mener du siden prisen er høy? Det er jeg enig i, det er ikke så billig, men i det minste har de anime. Tror de har lagt til masse i år. Sist jeg sjekket var det bare noen få serier, men nå så jeg minst 50 forskjellige serier, både nytt og gammelt, kjent og ukjent. Spredt over Blu-ray, DVD og DVD sone 1.

 

Men i forhold til utlandet er det selvfølgelig dyrt. Jeg kjøpte Clannad Complete (Clannad + After Story + Movie) for 100 kr i Malaysia.

Lenke til kommentar

Woah! Når begynte Platekompaniet å ha et så stort utvalg av anime? :ohmy:

 

Platekompaniet gjør generelt en kjempejobb med å ha et seriøst filmutvalg som er tilpasset de som faktisk har en bred interesse for film utover de seneste Hollywood-produksjonene. Det gjelder ikke bare anime men også asiatisk film ellers og europeisk. Platekompaniet var også den eneste butikken i Norge som for egen maskin importerte Demon's Souls da det kun hadde kommet ut i Japan og Nord-Amerika. Det er åpenbart noen hoder i Platekompaniet som vet hva de driver med og som har smak.

 

Jeg prøver å handle mest mulig der, hvis jeg handler i Norge. Selskaper som har skjønt at det å drive et foretak handler om mye mer enn neste måneds- og årsbudsjett, er den typen selskap som varer.

Lenke til kommentar

Enig med deg der Spartapus. Jeg skulle kjøpe Norwegian Wood (Noruwei no mori), så jeg surfet gjennom det asiatiske utvalget da jeg oppdaget at det dukket opp masse anime.

 

Alltid likt PK, og de blir bare en større favoritt nå. Håper på mange gavekort derfra til jul. :p

 

Tenkte mest på at det ikke virker som det er de som har det på lager i Norge siden det står at frakten tar litt tid.

Det er sant, det meste er import fra UK. Kun noen få som er på lager i Norge. Men litt lenger leveringstid er helt greit, så lenge jeg får det jeg bestilte. Spesielt når det betyr favorittanimeene mine på Blu-Ray. ;)

Lenke til kommentar

Da har jeg sett gjennom REC, Bokutachi ha Tomodachi ga Sukinai (Haganai) og Campione.

 

Førstnevnte var kort men veldig bra, en godt laget og rørende historie. Haganai varogså en grei anime, den var morsom, og animajonen var det ingenting å utsette på. Campione er samme type og stil som Haganai, men mer sær. :p Litt pervers harem anime må til noen ganger. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...