Gå til innhold

Kjøper du musikk?


evenandreas

Hvordan skaffer du deg musikk?  

170 stemmer

  1. 1. Jeg ...

    • Jeg Laster ned musikk.
      96
    • Jeg kjøper musikk.
      105
    • Jeg bruker Spotify.
      100
    • Jeg bruker Youtube/Google Video.
      52
    • Jeg bruker Itune store.
      18
    • 0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Jeg gjør begge deler. Nedlasting har gitt meg en bredere musikksmak og CD-samling, og således gitt mere penger til musikkindustrien. Uten nedlasting ville jeg ikke ha handlet så mye som jeg gjør.

Lenke til kommentar

Kjøper all musikk eg høyrer på. Eg kan teste eit band på Spotify, Youtube eller liknande og kanskje laste ned dersom albumet er vanskeleg å få tak i, men skal eg høyre på musikken så kjøper eg albumet, ripper det til Flac og Mp3 VBR.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Kjøper kun musikk på CD, og noe på LP-plater. Skal jeg sjekke ut en artist bruker jeg spotify og youtube.

 

At folk klager på at CD-plater er for dyrt, er bare tull. På platekompaniet får man gode titler til rundt 90kr. Mens playstation spill til 500- 600kr har man råd til, og da er jo prisen helt "grei". Fatter ikke at folk klager over prser på musikk.

Lenke til kommentar

Laster ofte ned musikken først/hører på spotify før jeg kjøper den. Kjøper album jeg virkelig liker. Skulle helst ha kjøpt mye mer, men når pengene ikke strekker til er det ikke så lett. Det som også er fint med å kjøpe cder er at det er et samleobjekt.

Endret av Vowels
Lenke til kommentar

Egen tråd her for Spotify-invites, søkefunksjonen vil hjelpe deg :)

 

Selv streamer jeg mest for tiden, men kjøper ting jeg liker veldig godt, og ting som ikke finnes på Spotify. Så lenge mesteparten ligger på Spotify lønner det seg altså å ikke være på Spotify, om alle lyttere er som meg. Noe de selvsagt ikke er, men...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...