Gå til innhold

Kjøper du musikk?


evenandreas

Hvordan skaffer du deg musikk?  

170 stemmer

  1. 1. Jeg ...

    • Jeg Laster ned musikk.
      96
    • Jeg kjøper musikk.
      105
    • Jeg bruker Spotify.
      100
    • Jeg bruker Youtube/Google Video.
      52
    • Jeg bruker Itune store.
      18
    • 0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Lastet ned mer før, nå går det i Spotify.

Genialt program. :thumbup:

 

Spotify er jo kjempekjekt, men det mangler noen artister som Pink Floyd, The Beatles ++. Desuten, hvis man skal høre hele album, er det litt kjedelig å bli avbrutt av han Jonathan. Liker best å kjøpe CDer, da har du de der hele tiden, plus at det er stilig når det begynner å komme opp i noen hundre stk. av dem :D

Lenke til kommentar
Lastet ned mer før, nå går det i Spotify.

Genialt program. :thumbup:

 

Spotify er jo kjempekjekt, men det mangler noen artister som Pink Floyd, The Beatles ++. Desuten, hvis man skal høre hele album, er det litt kjedelig å bli avbrutt av han Jonathan. Liker best å kjøpe CDer, da har du de der hele tiden, plus at det er stilig når det begynner å komme opp i noen hundre stk. av dem :D

 

Jepp. også er det ingenting som slår å sitte å se i bookletten og se på bildene samtidig som man leser teksten og hører på cd'en :)

 

Eller å sette opp alle cd'ene i alfabetisk rekkefølge. Selv om det dog går litt raskere på pc' da man oftest bare trenger å trykke på en knapp, men er ikke samme sjarmen som å gjøre det med ordentlige cd'er.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Før lasta eg ned omtrent alt. Men som sagt det var før. :)

No lastar eg ned det som er av store store artistar ulovleg, og velger heller å kjøpe frå dei artistane som er i etableringsfasen og ikkje allereie er søkk rike :p Må sei meg enig i at musikksmaken har vorten utruleg mykje meir utvida etter Spotify :) Kjøper som regel berre songar enkeltvis, på iTunes og ikkje heile album. Om eg skal ha heile album går eg heller i butikken :)

Lenke til kommentar

Gjør det som regel i denne rekkefølgen:

 

Laster ned -> Hører -> Kjøper hvis jeg liker det: Helst på vinyl -> Drar på konsertene deres -> Kjøper merch der

 

Er slik i 99% av tilfellene. Hender jeg forhåndsbestiller/kjøper noe før jeg laster ned, dersom jeg er stor fan av bandet eller har hørt albumet før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...