Gå til innhold

Test: Firefox 3.5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke en gang denne?

 

http://videos.mozilla.org/firefox/3.5/meet/meet.ogv

 

Hvis den ikke lar seg spille av må du nok fjerne og installere hele firefox på nytt. Hvis den lar seg spille av men du plages med andre videoer så må du legge inn codec-er for de andre formatene.

den spilles, etter litt lang tid, men hvorfor må jeg skaffe meg de rette codec-er?

Har aldri måtte det i noen nettlesere, utenom selvsagt flash player.

Det har ingenting å gjøre med Firefox eller andre nettlesere for den saks skyld. Det har å gjøre med hvilke videocodecer du har installert på maskina. La meg gjette: Har du installert Windows på nytt nå nylig?

 

Prøv med et par andre nettlesere så ser du nok det samme problemet.

Lenke til kommentar
Ikke en gang denne?

 

http://videos.mozilla.org/firefox/3.5/meet/meet.ogv

 

Hvis den ikke lar seg spille av må du nok fjerne og installere hele firefox på nytt. Hvis den lar seg spille av men du plages med andre videoer så må du legge inn codec-er for de andre formatene.

den spilles, etter litt lang tid, men hvorfor må jeg skaffe meg de rette codec-er?

Har aldri måtte det i noen nettlesere, utenom selvsagt flash player.

Det har ingenting å gjøre med Firefox eller andre nettlesere for den saks skyld. Det har å gjøre med hvilke videocodecer du har installert på maskina. La meg gjette: Har du installert Windows på nytt nå nylig?

 

Prøv med et par andre nettlesere så ser du nok det samme problemet.

 

ja det forstår jeg, men youtube, gametrailers og videor fra spillverket funket før jeg oppgraderte til 3.5, jeg tenkte kanskje det var no galt med selv oppgraderingen og fjernte da firefox, og installerte det på nytt igjen.

 

Det er en stund siden jeg installerte windows på denne maskinen, fungerte fint før 3.5 :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Veldig fornøyd, bortsett fra litt manglende støtte til tidligere add-ons. Men det kommer seg nok.

 

Føler jeg gikk evolusjonens gang. Først hadde jeg IE, så gikk jeg over til Opera for et års tid før jeg prøvde Firefox. De to sistnevnte er litt mer smakssak, IE derimot kan ta seg en bolle.

 

Må bruke IE for å logge meg på Exchange-konto (FF går det kun i enkel-modus. Forslag til fiks?). Eneste som oppleves som kjipt med FF er akkurat den biten.

Lenke til kommentar
Veldig fornøyd, bortsett fra litt manglende støtte til tidligere add-ons. Men det kommer seg nok.

 

Føler jeg gikk evolusjonens gang. Først hadde jeg IE, så gikk jeg over til Opera for et års tid før jeg prøvde Firefox. De to sistnevnte er litt mer smakssak, IE derimot kan ta seg en bolle.

 

Må bruke IE for å logge meg på Exchange-konto (FF går det kun i enkel-modus. Forslag til fiks?). Eneste som oppleves som kjipt med FF er akkurat den biten.

 

Du kan slå av kompabilitetssjekk ved å legge til extensions.checkCompatability som false i about:config. De fleste addons (jeg har faktisk enda ikke møtt på en som ikke gjør det) vil da fungere.

Lenke til kommentar
Må bruke IE for å logge meg på Exchange-konto (FF går det kun i enkel-modus. Forslag til fiks?). Eneste som oppleves som kjipt med FF er akkurat den biten.
Beste fiks er å unngå Exchange, det finnes mange gode alternativ. Hvis ikke det er en opsjon, så er per i dag Evolution eneste åpne alternativ, men med litt hell vil MAPI protokollen bli bredt tilgjengelig gjennom OpenChange prosjektet senere i år. Skal vel holde hardt om dette er på plass i høstslippet av distros, men til våren burde problemet være historie.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...