Gå til innhold

Test: Firefox 3.5


Anbefalte innlegg

Du kan legge til søkemotorer manuelt ;)

Dessuten fins det ganske gode Chrome-skins til Firefox. Eksempel i kombinasjon med dette.

 

Fine de, men det er jo ikke noe poeng når windows-linja allikevel kommer på toppen. Hele poenget må jo være å få tabbene opp på samme linje som minimer, maksimer og lukk-knappen, og dermed spare plass på skjermen :)

"Chromin Frame places the tab bar at the top of window, and replace the title bar and window frame bringing it closer to the Chrome look."

 

Ja, ser at den skal være sånn, men den virker ikke på FF3.5. Den andre fikk jeg ikke til å bli oppå windowslinja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde problemer med BankID seneste i går på Vista x64, men det ordnet seg med en gang jeg la til addressen i whitelist i AdBlock Plus :hmm:

 

BankID applikasjonen ville ikke laste seg inn skikkelig. Så den prøvde, men kom aldri så langt at den fikk vist "java-timeglasset".

Endret av Locklear
Lenke til kommentar

Innfrir ikke mine forventninger.

Jeg spiller da Mafia Wars på Facebook, har hatt Firefox 3.5 siden det kom ut og det har allerede crashet over 150 ganger, skulle ikke forundre meg om det var over 250 ganger.

Leste bare noen av de øverste postene, kan dette ha noe med dette "Bankind" å gjøre? Bare funderer jeg.

 

Ellers så syns jeg det så greit ut.

Lenke til kommentar
Firefox 3.5 skal også kunne huske tekst som er blitt skrevet inn i en dialogboks på en nettside, det vil si i et vindu/fane som er blitt lukket. Vi testet ut dette ved å skrive inn tekst i en tilfeldig dialogboks, lukket den aktuelle fanen, og da vi gjenopprettet fanen hadde Firefox faktisk tatt vare på teksten vi hadde skrevet.

 

Hei Opera

 

 

Opera 9.64: 85/100

 

Opera tar faktisk også 100/100 på Acid3 på 10beta :)

 

- Vi savner muligheten til hurtigvalg i ny fane

 

Hei Opera

Lenke til kommentar
Inntallert, tested.... slettet og reinstallert en eldere versjon....

 

Den takler jo ikke store websider og endel java/javascript som resultererer i at den henger seg hele tiden :(

 

Tedd

Skrivleif er inkludert gratis... så ikke klag :p

 

Du er ikke alene :p

 

fra testen:

Det finnes flere versjoner av testen, blant annet Acid2 og Acid3. Avid3 er mer krevende enn Acid2.

Endret av Digidice
Lenke til kommentar

det er en grunn til at jeg har valgt firefox og chrome over opera. det er at opera har altformye greier innebygd i nettlesern sin. email IRC, email style RSS, webserver i 10beta, synkroniserings verktøy, notater, om jeg ikke husker feil. sikkert en helt hau til jeg ikke husker.. det er ikke mange av de som velger opera som benytter seg av mere en browse funksjonen.

 

den lyseste fremtiden til opera er helt klart digitale tv-boxer(inkludert spillkonsoller), tv og mobile enheter

 

edit: la til mobile enheter

Endret av kjeLL//
Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor de har fjernet den funksjonen som gjorde at man kunne legge til en søkemotor når man er på en kompatibelt side med søkefelt?

 

Evt. en måte å gjøre dette på, i 3.5.

 

Finner bare den tungvindte måten via Mozilla Add-On-siden. :(

Endret av ilovebrownies
Lenke til kommentar
6 sider? Seriøst? Om jeg likevel må scrolle ned på de fleste av de sidene, hvorfor ikke bare hive alt på 1-2 sider til å begynne med? Må finnes bedre måter å gjøre det på.

 

Er nok for å maksimere reklameinntektene det vettu.. mye større sjanse for at noen trykker feil når denne artikkelen er spredt ut over seks sider kontra en eller to sider.. ;)

Lenke til kommentar
Firefox 3.5 failer så hardt!! Klarer ikke å spille HD filmer(stream) på Vimeo uten at det lagger som fy og til slutt crasher. Og nei, er ikke mitt HW, jeg kan kjøre 30 stk 1080p samtidig uten lagg :p

Jeg har null problemer med HD-film i Firefox 3.5 på en 4 år gammel PC så det er nok ikke maskinvaren din det står på.

Lenke til kommentar
Ikke en gang denne?

 

http://videos.mozilla.org/firefox/3.5/meet/meet.ogv

 

Hvis den ikke lar seg spille av må du nok fjerne og installere hele firefox på nytt. Hvis den lar seg spille av men du plages med andre videoer så må du legge inn codec-er for de andre formatene.

 

den spilles, etter litt lang tid, men hvorfor må jeg skaffe meg de rette codec-er?

Har aldri måtte det i noen nettlesere, utenom selvsagt flash player.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...