Gå til innhold

Akambrukernes bilder - juli 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde det ikke vært for Peugeoten i bakgrunnen, så ville jeg trodd det der var tatt på en filmkulisse eller noe sånt. Ser jo ut som du har vandret rett inn i 40-tallet.

Akkurat den landsbyen ser ut som den stoppet opp for lenge siden - meget flott. Hadde jeg vært god på PP, så hadde peugeoten ikke vært der ;)

 

Tom

Lenke til kommentar
Hadde det ikke vært for Peugeoten i bakgrunnen, så ville jeg trodd det der var tatt på en filmkulisse eller noe sånt. Ser jo ut som du har vandret rett inn i 40-tallet.

 

Det er jeg enig med. Jeg vil også påpeke at fargene gav en nydelig vintage-feel over bildet. Ville vært lett å kjøre det i sepia der, men dette "naturlig sepia-tonede" bildet tror jeg er mye gjevere...

Lenke til kommentar
De bildene synes jeg nesten var unødvendige, Tom; jeg prøver å holde lysten på engelsk veteranbil i sjakk ... :D Herlig stemning du har fanget.

Uffda! Da skal du være glad du ikke var der ... Den er mye mer fristende "in real life" Mye annet erkebritisk å se i den landsbyen også - bl.a. gamle landrovere med gjørme langt oppover dørene :)

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...