Gå til innhold

Akambrukernes bilder - juli 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nevnte i chatte-tråden at jeg hadde fått en Hoodloupe idag.

Testet denne med en Canon IXUS 870IS. Hoodloupen var genial, men IXUS'en var tragisk.

Poster noen bilder fra turen. Har postet for mange bilder idag, men snittet denne måneden er under ett bilde pr. dag. :innocent:

 

 

 

Har kun croppet og justerte clarity opp til 100%.

Lenke til kommentar
Men eggene må jo innebære parring. Ellers ville de ikke vært fruktbare. Kanskje selve parringa foregår i vognskjulet :)

Jeg har en kompis som er bonde.. Skal se om ikke jeg får sneket meg på han en dag... ;)

Nå er det ikke nødvendigvis slik at de er fruktbare heller da. Jeg har ikke sett noen har klekket i alle fall.
Lenke til kommentar
Bandet Los Horribles på Syvern i Sandnessjøen i gårkveld.
Om musikken var horribel, så var ikke bildet det i hvert fall. Selv om den stakkars fiolinisten måtte amputere noen vitale deler, så har du fått en fin tripp, trapp, tresko her. Det at gitaristen har bevegelsesuskarphet bidrar til dynamikk i bildet. Etterbehandlingen sitter bra også. Bra levert Simon.
Lenke til kommentar
Nevnte i chatte-tråden at jeg hadde fått en Hoodloupe idag.
He, he. Ganske morsomt at flua i det andre bildet holder på med boksetrening. Litt synd at gulfargen er blåst til fillebiter...

 

Det var faktisk ganske morsomt å ta bilder av de der krypene. Ikke lett å få fokusen til å sitte 100% på et elendig kompakt kamera med kun jpg. Hadde mye problemer med gulfargene på dette kameraet. Men Hoodloupen funket :)Lagde en liten "test" sak her.

Lenke til kommentar
Bandet Los Horribles på Syvern i Sandnessjøen i gårkveld. De hadde en magedanser og en gubbe som satt og slo på en kasse. Skikkelig morsomt.

Sikker et bra band å se på (særlig magedansen - men hvor er magen?) og også å høre på.

Ser spennende ut iallefall.

 

Mitt bidrag i juli - foreløpig iallefall:

 

Ohh du store, la denne Blomkarsen forbli vakker!

 

post-31719-1248549279_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Bandet Los Horribles på Syvern i Sandnessjøen i gårkveld.
Om musikken var horribel, så var ikke bildet det i hvert fall. Selv om den stakkars fiolinisten måtte amputere noen vitale deler, så har du fått en fin tripp, trapp, tresko her. Det at gitaristen har bevegelsesuskarphet bidrar til dynamikk i bildet. Etterbehandlingen sitter bra også. Bra levert Simon.

Takker. :)

 

Bandet Los Horribles på Syvern i Sandnessjøen i gårkveld. De hadde en magedanser og en gubbe som satt og slo på en kasse. Skikkelig morsomt.

Sikker et bra band å se på (særlig magedansen - men hvor er magen?) og også å høre på.

Ser spennende ut iallefall.

Bandet er severdig, høreverdig og dersom man kunne smake på band hadde det sikkert smakt helt ypperlig.

 

:)

Lenke til kommentar

Noen bilder fra dagens fotografering av Surferosa på Syvern i Sandnessjøen. :)

 

Marianne, jeg mener det er det hun heter, var i godt humør, men ble tydeligvis litt irritert på undertegnede (det kan være en forklaring for at hun skulle gripe tak i hodet mitt og se ganske sint i øynene mine, hun spyttet også et glass vann på forumets ksolfjeld).

 

Anyhoo, digg show, digg lys - og dama er selvfølgelig et godt motiv. :)

 

post-36083-1248574010_thumb.jpg

 

post-36083-1248573990_thumb.jpg

 

post-36083-1248574032_thumb.jpg

 

post-36083-1248574071_thumb.jpg

 

post-36083-1248574096_thumb.jpg

 

Enjoy. :)

Lenke til kommentar

Jeg -er- glad i å bruke vidvinkel. Men jeg må få fastholde at en artist som tross alt har hatt mye av sin fremgang nettopp pga. slike pressebilder burde ha en litt annen holdning i alle tilfeller.

 

Men det blir jo selvfølgelig spekulasjoner, jeg vet ikke at hun var sint. Kan like gjerne være en spøk, eller noe slikt.

 

:)

Lenke til kommentar
Marianne, jeg mener det er det hun heter, var i godt humør, men ble tydeligvis litt irritert på undertegnede (det kan være en forklaring for at hun skulle gripe tak i hodet mitt og se ganske sint i øynene mine, hun spyttet også et glass vann på forumets ksolfjeld)

 

Enjoy. :)

Når jeg fotograferte henne på¨Malakoff, i 2007 tror jeg det var, fikk jeg en svett men god klem :)

(Du har forresten rett når det gjelder navnet)

Endret av fototim
Lenke til kommentar
Marianne, jeg mener det er det hun heter, var i godt humør, men ble tydeligvis litt irritert på undertegnede (det kan være en forklaring for at hun skulle gripe tak i hodet mitt og se ganske sint i øynene mine, hun spyttet også et glass vann på forumets ksolfjeld)

 

Enjoy. :)

Når jeg fotograferte henne på¨Malakoff, i 2007 tror jeg det var, fikk jeg en svett men god klem :)

(Du har forresten rett når det gjelder navnet)

Nesten, i hvert fall. Hun heter Mariann Thommassen, og jeg tipper hun var irritert. Kule bilder forresten :)

Lenke til kommentar
Noen bilder fra dagens fotografering av Surferosa på Syvern i Sandnessjøen. :)

 

Marianne, jeg mener det er det hun heter, var i godt humør, men ble tydeligvis litt irritert på undertegnede (det kan være en forklaring for at hun skulle gripe tak i hodet mitt og se ganske sint i øynene mine, hun spyttet også et glass vann på forumets ksolfjeld).

 

Enjoy. :)

 

Fine bilder av et band jeg kjenner for dårlig til at jeg har hørt mye bra om dem.

Litt lite ansikt muligens.

Et band som spiller bra musikk og attpåtil oppfører seg "på kanten", er vel nærmest garantert suksess - all PR er god PR :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...