Gå til innhold

Akambrukernes bilder - juli 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye spenstige ting her. Siden jeg foretrekker Surferosa fremfor insekter, kommenterer jeg førstnevnt. Det var interessante bilder av frontfigur i aksjon. Det var da også litt av en drakt. Her i Bergen sier man av og til "Ja, hon/han va'sje akkurat nokke fruktfat" om en person som kanskje ikke hadde utseendet med seg denne kvelden. Denne dama derimot, er et fruktfat, noe som understrekes av nevnte drakt.

 

Savner også litt profilbilder av henne, men alt i alt, gode greier.

Lenke til kommentar
Noen bilder fra dagens fotografering av Surferosa på Syvern i Sandnessjøen. :)

 

Marianne, jeg mener det er det hun heter, var i godt humør, men ble tydeligvis litt irritert på undertegnede (det kan være en forklaring for at hun skulle gripe tak i hodet mitt og se ganske sint i øynene mine, hun spyttet også et glass vann på forumets ksolfjeld).

Anyhoo, digg show, digg lys - og dama er selvfølgelig et godt motiv. :)

 

Enjoy. :)

Flotte konsertbilder ble det jo....men dårlig oppførsel av artisten da...

RandiA

Lenke til kommentar
Når jeg fotograferte henne på¨Malakoff, i 2007 tror jeg det var, fikk jeg en svett men god klem :)

(Du har forresten rett når det gjelder navnet)

Det var ikke så utrivelig, nei. :)

 

Nesten, i hvert fall. Hun heter Mariann Thommassen, og jeg tipper hun var irritert. Kule bilder forresten :)

Takker. :)

 

Fine bilder av et band jeg kjenner for dårlig til at jeg har hørt mye bra om dem.

Litt lite ansikt muligens.

Et band som spiller bra musikk og attpåtil oppfører seg "på kanten", er vel nærmest garantert suksess - all PR er god PR :cry:

Jeppers, det tror jeg nok også.

 

Mye spenstige ting her. Siden jeg foretrekker Surferosa fremfor insekter, kommenterer jeg førstnevnt. Det var interessante bilder av frontfigur i aksjon. Det var da også litt av en drakt. Her i Bergen sier man av og til "Ja, hon/han va'sje akkurat nokke fruktfat" om en person som kanskje ikke hadde utseendet med seg denne kvelden. Denne dama derimot, er et fruktfat, noe som understrekes av nevnte drakt.

 

Savner også litt profilbilder av henne, men alt i alt, gode greier.

Takker. :)

 

Flotte konsertbilder ble det jo....men dårlig oppførsel av artisten da...

RandiA

Ikke vær for hard mot henne. :)

 

Simon, damene liker det ikke når du er så nærgående ... Det må du lære deg først som sist ;)

Jeg er ikke søring. Det hadde nok vært værre om jeg var søring.

 

Jeg pusler fortsatt med engelsk elveidyll:

 

post-126935-1248610128_thumb.jpg

1/125s, f/11, 55mm, ISO 640

 

Det finnes rust og slikt også i området...

 

post-126935-1248610449_thumb.jpg

1/80s, f/8.9, 83mm, ISO 800

 

Tom

Pent.

Lenke til kommentar

Bare en kommentar til Simon Aldras fotoseanse med Marianne(?) Thomassen fra Surferosa.

Jeg jobbet under Sandnes Rock Fest i Mai, og hadde lunsj med Marianne. Hun er ei utrolig trivelig, jordnær og søt jente. Pluss hun ser jo mye penere ut nå som begge øyne ser i samme rettning =)

Jeg fikk tatt en del brukbare bilder under konserten deres også :)

Lenke til kommentar
Det var flotte farger. Likte det. Har du hatt på filter? (Kaldnes, NP)

 

Jeg undereksponerte de fleste bildene med 1/2 - 1 trinn idag. Just4fun :)

Ingen filter, kun lightroom og lek med farger.

 

Det skjer ting i Tønsberg også ;) De har fått seg slik gangbru i Fredrikstad også. Er denne en som åpner seg?

 

Tom

 

PS. Er født i Tønsberg; men har ikke bodd der ...

 

Det er noen år siden brua ble ferdig. Har familie og slekt på Kaldnes, praktisk når man skal til byen. Parkerer bilen hos de og vandrer over kanalen :)

Den åpner seg på samme måte som kanalbrua lenger bort.

 

Har kun bodd her i 3 år. 8 år i Trondheim og 20 år i H-fest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...