Gå til innhold

Akambrukernes bilder - juli 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir sånn med mange eksponeringer der skyene beveger seg kjapt. Veldig kjapt her, ser det ut som. Eller en treg fotograf. :p

 

Eller en fjernutløser som plutselig ikke funka lengre, noe som gjorde at jeg tok alle bildene med self-timer istedenfor, som var på 10 sek, og jeg gadd ikke å leite opp menyvalget for å redusere denne tiden, noe jeg i ettertid ser at jeg burde ha gjort :D

 

Men du skal ikke se helt bort i fra at jeg er en treig fotograf også ;)

Lenke til kommentar

Denne røveren fant ut at den skulle hoppe opp på beinet mitt da vi var på vei fra stranda i Sandefjord. Først i køen av instinkter var å røske fram kameraet og forevige stakkaren. Jeg tror kanskje muligens at det kanskje eventuelt kan være en slags løvgresshoppe...

 

post-141583-1248649784_thumb.jpg

 

D80 m/18-55 VR @ 55 mm, F/5.6, 1/640 sec, ISO 100

Lenke til kommentar
Denne røveren fant ut at den skulle hoppe opp på beinet mitt da vi var på vei fra stranda i Sandefjord. Først i køen av instinkter var å røske fram kameraet og forevige stakkaren. Jeg tror kanskje muligens at det kanskje eventuelt kan være en slags løvgresshoppe...
Uppss..det var da fælt så mye eklinger dere kommer borti i Juli da :!:

RandiA

Lenke til kommentar

Har ikke noe forhold til Torgeir og kjendisene, men ut fra bildet av personen (Torgeir?) syns jeg det virker som om du har fanget stemningen i konserten godt. Jeg har som sagt ikke noe forhold til dette bandet, men har fotografert mange band som nok kan sammenlignes rent stemningsmessig (Too Far Gone med mere, skyt meg om jeg er helt på jordet og Torgeir og Kjendisene spiller tungrock).

 

Så lenge det ikke er noe skikkelig crazy banana sceneshow foretrekker jeg et godt bilde med god blikkontakt.

 

Og det har du fått til. :)

Lenke til kommentar

Det overrasker meg ikke at jeg hadde rett angående hvilken musikk det var, ja. :)

 

Torgeir ser ut som en slik musiker. :p

 

-

 

Var ute og fotograferte litt i natten i kveld. :)

 

Det var uvant å jobbe sakte med stativ. Jeg var ute i over en time, og kom hjem med bare 23 bilder. Det er litt uvant for meg. That said, jeg brukte minst et kvarter på å prate med nabokatten, siden jeg savner min egen katt (Findus, RIP) endel.

 

Anyhoo, her har vi et par bilder, håper det faller i smak.

 

post-36083-1248655480_thumb.jpg

 

post-36083-1248655544_thumb.jpg

 

post-36083-1248655519_thumb.jpg

 

Exif i bilder.

Lenke til kommentar
Det var uvant å jobbe sakte med stativ. Jeg var ute i over en time, og kom hjem med bare 23 bilder. Det er litt uvant for meg. That said, jeg brukte minst et kvarter på å prate med nabokatten, siden jeg savner min egen katt (Findus, RIP) endel.

 

Anyhoo, her har vi et par bilder, håper det faller i smak.

 

post-36083-1248655480_thumb.jpg

 

Nydelig bilde med stram og fin komposisjon.

Lenke til kommentar

Det gikk jo rett vest med bildene fra min Rollei 35B i Junifesten - så bare for å bevise at den lille rakkeren faktisk virker, sender jeg ørliten ferierapport fra Rørvik, NT. Alle steder med respekt for seg selv har jo selvsagt spel, martnaer eller dager, og i helga var det Rørvik-dager - og selvsagt kommer det da tilreisende selgere av spekemat, t-skjorter, smultringer, kurver, perlekjeder etc. Men aller viktigst er vel å få parkert et omreisende tivoli, med farger, lys og lyd - herfra kommer to snapshots med Rolleien, ladet med en rull Kodak Ektar 100.

 

Det er ikke alltid det er like spennende å jobbe på tivoli:

post-73994-1248703238_thumb.jpg

 

Har noen glemt å knytte skolissene, mon tro:

post-73994-1248703249_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...