Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Hehe "student" ja, dere biter lett på :p

Kommer jo selvsagt ann på mange ting. Men jeg våger å tro det beste om folk. Norge er blitt et svært iskaldt land, og da tenker jeg ikke på temperaturen utendørs. Det skader ikke å bry seg om andre enn seg selv en gang i blandt.

 

Liten tankevekker: Mange kommer hjem fra utlandet og skryter av hvor hyggelige og hjelpsomme de fleste var i det landet. Hvorfor går vi da tilbake til å bli en gjeng egoistiske drittsekker med en gang vi står på flyplassen, i stedet for å følge eksemplet til de vi nettopp skrøt så mye av?

Endret av Schreiber
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Misliker folk som tigger, men liker veldig godt når jeg kan gi noe til noen og de gir noe tilbake. Enten en vare eller tjeneste.

 

Litt mer on topic: Morsomt med de kundene som peker på det dyreste produktet og sier "det skal jeg ikke ha", og drar fra butikken nettopp med det produktet fordi det var det eneste som dekket behovene deres. Skjedd meg et par ganger i det siste.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Elsker de som sender mail til oss sånn fra klokken 23:00 til utpå natten hvor de ønsker å si opp abbo eller hva enn de ønsker.

 

Hvor de da klager på at de ikke får svar på sin henvendelse samme dagen. Ringer oss neste dag 1 minutt etter at vi har åpnet og sier følgende " jeg sende dere mail igår, hvorfor har jeg ikke fått svar " Jesus christ please die

Endret av Mr. D
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Elsker de som sender mail til oss sånn fra klokken 23:00 til utpå natten hvor de ønsker å si opp abbo eller hva enn de ønsker.

 

Hvor de da klager på at de ikke får svar på sin henvendelse samme dagen. Ringer oss neste dag 1 minutt etter at vi har åpnet og sier følgende " jeg sende dere mail igår, hvorfor har jeg ikke fått svar " Jesus christ please die

 

Har dere ikke noe sånn: "Du får svar innen 24timer" -regel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...