Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi fikk en kunde joggende inn i butikken en dag. Han hadde imidlertid veldig dårlig tid, for han ble visstnok forfulgt av en UFO.

Dette tror jeg ikke noe på

Ikke jeg heller, for jeg så ingen UFO. Og det er vel nettopp derfor jeg postet innlegget :)

 

Har vært borte i liknende tilfeller, blant annet om en eldre dame som var overbevist om at verkstedet hadde puttet avlyttingsutstyr inn i mobiltelefonen hennes når den hadde vært på reparasjon.

 

Man må bare jatte med sånne personer, ellers blir du beskyldt for å være "en av dem".

Endret av Black Star
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg mente at jeg ikke tror noe på at du har opplevd dette.

Det er opp til deg hva du tror eller ikke tror. Men fakta er at det er mange personer der ute med forfølgelsesvannvidd og konspirasjonsteorier eller en kombinasjon. Om jeg ikke skulle møtt på noen av dem etter å ha jobbet 10 år i butikk, hadde det vært enda vanskeligere å tro.

 

Da trekker jeg det tilbake

Lenke til kommentar

Vi fikk en kunde joggende inn i butikken en dag. Han hadde imidlertid veldig dårlig tid, for han ble visstnok forfulgt av en UFO.

Dette tror jeg ikke noe på

Ikke jeg heller, for jeg så ingen UFO. Og det er vel nettopp derfor jeg postet innlegget :)

 

 

Du ville ikke fortalt oss hvis h*n faktisk ble forfulgt av en UFO?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

I dag jobbet jeg på Skøyen stasjon. Der skjedde det ikke mye, men en mann med en liten hund kom og spurte meg om det kostet noe å ta den med på toget. Nei, den er under knehøyde, så den går gratis, svarte jeg. Men fortsatt var han litt usikker, for den kunne jo reise seg opp på bakbena, og da ville den være over knehøyde. Morsom som jeg er, svarte jeg at han i så fall fikk reise seg opp på bakbena han også.

 

Du skulle ikke tilfeldigvis ha hjulpet en person med å validere et Flexus-kort også? Sånn omtrent litt over halv 2. Og som så stakk for å ta toget inn til sentrum?

 

Nei, det var nok ikke meg. Var det en kar med blondt hår?

Lenke til kommentar

Det er så lite farer i dagens samfunn at vi må mentalt lage dem selv. Hvis du virkelig ønsker at noe skal være skadelig så klarer du å gjøre det. Pass opp for sko uten borrelås. De kan få nesen din til å vokse ut 2 meter hvis du har dem på. Synes vi skal sende klagebrev til alle som lager joggesko uten borrelås. Grab your pitchforks and torches!

Lenke til kommentar

I dag jobbet jeg på Skøyen stasjon. Der skjedde det ikke mye...

 

Du skulle ikke tilfeldigvis ha hjulpet en person med å validere et Flexus-kort også? Sånn omtrent litt over halv 2. Og som så stakk for å ta toget inn til sentrum?

 

Nei, det var nok ikke meg. Var det en kar med blondt hår?

Litt usikker på hårfargen hans, men han stod sammen med ei blond dame. Dette var ved sørsiden av stasjonen like ved trappa opp til togene i retning sentrum. Jeg bor langt utenfor Oslo og skulle begynne å bruke det nye "smarte" Flexus-kortet, og var litt usikker på hvilken automat jeg skulle bruke for å validere det :)

Lenke til kommentar

I dag jobbet jeg på Skøyen stasjon. Der skjedde det ikke mye...

 

Du skulle ikke tilfeldigvis ha hjulpet en person med å validere et Flexus-kort også? Sånn omtrent litt over halv 2. Og som så stakk for å ta toget inn til sentrum?

 

Nei, det var nok ikke meg. Var det en kar med blondt hår?

Litt usikker på hårfargen hans, men han stod sammen med ei blond dame. Dette var ved sørsiden av stasjonen like ved trappa opp til togene i retning sentrum. Jeg bor langt utenfor Oslo og skulle begynne å bruke det nye "smarte" Flexus-kortet, og var litt usikker på hvilken automat jeg skulle bruke for å validere det :)

 

Da var det han jeg tenkte på. Jenta han sto sammen med var under opplæring.

Lenke til kommentar

Haha, minner meg på historien om de "el-sensitive" i Trondheim.

 

Kom i avisa at de nå hadde slått på trådløse trondheim, WLAN i mesteparten av sentrum. Dagen derpå stod det flere klagebrev i samme avis, om hodepiner og plager fra disse hypokonderne pga disse nye farlige strålingene.

Lite visste de at WLAN-et hadde vært påslått og under testing i 6 måneder allerede. thumbup.gif

 

Ikke for å være kritisk - men selv om el-overfølsomhet er noe som skyldes innbilt effekt, er plagene absolutt ekte. Det er såkalt nocebo-effekt (motsatt av placebo-effekt - med nocebo er det slik at man tror man får plager, derfor får man det).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da kunne det jo likegodt ha vært måser som driter på taket, eller brummingen fra dieselmotorer som gjør dem syke.

 

Ordet stråling høres jo farlig ut, og trådløse signaler er jo skummelt, men hadde det ikke vært det de la som grunn, hadde de funnet noe annet tror jeg. Leste en artikkel om noen som ville ha elektronikkfri strandsone.. Da begynner det å gå for langt spør du meg.

 

 

Meeeeeen tror vi setter strek for el-sensitivitet, tråden her har det med å spore helt av new_yes.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...